eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinDostawa środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych



Ogłoszenie z dnia 2025-12-09

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytecki Szpital Kliniczny nr 1 w Lublinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431029234

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Staszica 16

1.5.2.) Miejscowość: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-081

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: 815344610

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mzubala@usk1.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://spsk1.ezamawiajacy.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-674cd6e6-f794-4472-8e29-48a4c1c8c131

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00586641

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://spsk1.ezamawiajacy.pl/pn/USK1/demand/253664/notice/public/details

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://spsk1.ezamawiajacy.pl/pn/USK1/demand/253664/notice/public/details

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 9. Zamawiający określa dopuszczalny format kwalifikowanego podpisu elektronicznego, jako:
a) dokumenty w formacie „pdf" zaleca się podpisywać formatem PAdES,
b) dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf", wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem,
w związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć prócz podpisanego dokumentu oddzielny plik z podpisem.
10. Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.:
a) Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
b) Komputer klasy PC lub MAC spełniający wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz wymagania używanej przeglądarki internetowej;
c) Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa w wersji wspieranej przez producenta obsługująca TLS 1.2;
d) Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.
11. Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające prawidłowe złożenie podpisu elektronicznego:
a) Przeglądarka internetowa Microsoft Edge, Chrome, FireFox w wersji wspieranej przez producenta. Rekomendowaną przeglądarką do złożenia oferty podpisanej elektronicznie jest FireFox w wersji wpieranej przez producenta;
b) Uruchomienie oprogramowania do składania podpisu wymaga również zainstalowania Java (licencja EPL) w wersji OpenJDK 8 lub Java (licencja Oracle) w wersji 1.8.0_202 32 bitowej oraz 64 bitowej, pozwalające na przyjmowanie przez użytkownika sesyjnych plików cookie oraz obsługującej szyfrowanie. Konieczne jest również dodanie adresu witryny platformy eZamawiający (ezamawiający.pl) do wyjątków (exception site list) w Javie. Uwaga: wymaga to uprawnień administracyjnych na komputerze;
c) Zainstaluj dedykowany komponent Szafir SDK oraz aplikację Szafir Host, który odpowiada za obsługę funkcjonalności podpisu elektronicznego w platformie eZamawiający. Rozszerzenie Szafir SDK można pobrać tutaj. Po zainstalowaniu rozszerzenia Szafir SDK oraz aplikacji Szafir Host należy przeładować bieżącą stronę;
d) Przed uruchomieniem platformy eZamawiający, w pierwszej kolejności podłącz czytnik z kartą kryptograficzną do komputera.
12. Informacje dotyczące odpowiedniego przygotowania stanowiska znajdą Państwa na stronie: https://oneplace.marketplanet.pl/ przygotuj-stanowisko-pc-wykonujac-ponizsze-kroki
13. Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 2 GB w txt, rtf, pdf, xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, tsl, xmlsig, xades, pades, cades, asic, asics, sig, xmlenc, dxf, ath, prd.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: EO/LA-2737/84/25

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 1
Dostawa środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych

4.2.6.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 2
Dostawa środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych

4.2.6.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 3
Dostawa środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych

4.2.6.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Warunek spełni Wykonawca posiadający uprawnienia do prowadzenia określonej działalności lub czynności będącej przedmiotem niniejszego postępowania tj. posiadający Zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego na prowadzenie Hurtowni Farmaceutycznej (nie dotyczy zadania 3)

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 p.z.p., sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego na prowadzenie Hurtowni Farmaceutycznej - dotyczy zadania 1 i 2.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. Zamawiający wymaga dołączenia do oferty następujących przedmiotowych środków dowodowych: 1) dla produktów kwalifikowanych jako produkty lecznicze (jedynie w sytuacji, gdy na dzień składania oferty produkt nie znajduje się w Rejestrze Produktów Leczniczych prowadzonym przez Prezesa URPL): • aktualną Charakterystykę Produktu Leczniczego (ChPL) lub jej odpowiednik w języku polskim, 2) dla produktów kwalifikowanych jako wyroby medyczne: • instrukcję używania / ulotkę w języku polskim, zawierającą co najmniej informacje o przeznaczeniu, sposób użycia oraz obszarze zastosowania, 3) dla produktów kwalifikowanych jako produkty biobójcze: • kartę produktu / ulotkę w języku polskim, zawierającą co najmniej informację o przeznaczeniu, sposobie użycia, obszarze zastosowania, spektrum działania i czasie kontaktu, 4) dla produktów, dla których w opisie przedmiotu zamówienia wymagana jest kwalifikacja jako wyroby medyczne i produkty biobójcze (podwójna/dualna rejestracja) – dokumenty, o których mowa w pkt b) i c) powyżej, potwierdzające dopuszczenie do obrotu danego produktu w obu reżimach regulacyjnych, 5) oryginalna i aktualna karta charakterystyki preparatu niebezpiecznego do oferowanego preparatu dezynfekcyjnego, wydana przez producenta, 6) dokumenty potwierdzające wymienione spektrum i czas działania z niezbędnym zastosowaniem w obszarze medycznym, które wynikają z opisu przedmiotu zamówienia dla preparatów dezynfekcyjnych klasyfikowanych jako wyroby medyczne, produkty biobójcze, z wyłączeniem produktów leczniczych, w oparciu o: • badania na zgodność z Normami Polskimi lub Normami Europejskimi lub • alternatywne badania zaakceptowane w procesie rejestracji przez Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych lub • badania PZH lub • wyniki badań wykonane przez laboratoria uprawnione do takiego rodzaju badań, spełniające powyższe wytyczne koniecznie z jednoznacznym oznakowaniem zadania i pozycji, którego dotyczą 7) oryginalne, aktualne i czytelne technicznie dokumenty potwierdzające możliwość zastosowania preparatów dezynfekcyjnych do powierzchni obszaru medycznego, mającej kontakt z naczyniami kuchennymi, do dezynfekcji jaj kuchennych: • opinia PZH lub • ulotka informacyjna, instrukcje użycia, foldery, itp., posiadające stosowny zapis, • inny dokument w zakresie wymagań w odniesieniu do higieny żywności. dotyczy: Zadania 1 pozycja 23 Zadania 2 pozycja 10 i 11 koniecznie z jednoznacznym oznakowaniem zadania i pozycji, którego dotyczą 8) dokumenty potwierdzające inne wymagania w odniesieniu do bezpieczeństwa epidemiologicznego, dotyczy: Zadanie 1 pozycja 13 – w zakresie czasu zastosowania w procesie oczyszczania Zadanie 3 pozycja 1 – w zakresie stosowania w przypadku zanieczyszczeń organicznych koniecznie z jednoznacznym oznakowaniem zadania i pozycji, którego dotyczą Dodatkowe wytyczne: - wymagane dokumenty w odniesieniu do: spektrum biobójczego, przedłużonego czasu działania, zastosowania do powierzchni obszaru medycznego, w tym powierzchni mającej kontakt z naczyniami kuchennymi, dezynfekcji jaj spożywczych – dla danego preparatu dezynfekcyjnego należy udostępnić tylko w jednym egzemplarzu, w formie czytelnej technicznie dla całego dokumentu; - nie zamieszczać opinii użytkowych, w odniesieniu do spektrum biobójczego preparatu dezynfekcyjnego, wystawionych przez podmioty lecznicze, które stosują dany preparat dezynfekcyjny; - nie zamieszczać artykułów z czasopism, książek i in. w odniesieniu do spektrum biobójczego preparatu dezynfekcyjnego.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

1. Zamawiający wymaga dołączenia do oferty następujących przedmiotowych środków dowodowych:
1) dla produktów kwalifikowanych jako produkty lecznicze (jedynie w sytuacji, gdy na dzień składania oferty produkt nie znajduje się w Rejestrze Produktów Leczniczych prowadzonym przez Prezesa URPL):
• aktualną Charakterystykę Produktu Leczniczego (ChPL) lub jej odpowiednik w języku polskim,
2) dla produktów kwalifikowanych jako wyroby medyczne:
• instrukcję używania / ulotkę w języku polskim, zawierającą co najmniej informacje o przeznaczeniu, sposób użycia oraz obszarze zastosowania,
3) dla produktów kwalifikowanych jako produkty biobójcze:
• kartę produktu / ulotkę w języku polskim, zawierającą co najmniej informację o przeznaczeniu, sposobie użycia, obszarze zastosowania, spektrum działania i czasie kontaktu,
4) dla produktów, dla których w opisie przedmiotu zamówienia wymagana jest kwalifikacja jako wyroby medyczne i produkty biobójcze (podwójna/dualna rejestracja) – dokumenty, o których mowa w pkt b) i c) powyżej, potwierdzające dopuszczenie do obrotu danego produktu w obu reżimach regulacyjnych,
5) oryginalna i aktualna karta charakterystyki preparatu niebezpiecznego do oferowanego preparatu dezynfekcyjnego, wydana przez producenta,
6) dokumenty potwierdzające wymienione spektrum i czas działania z niezbędnym zastosowaniem w obszarze medycznym, które wynikają z opisu przedmiotu zamówienia dla preparatów dezynfekcyjnych klasyfikowanych jako wyroby medyczne, produkty biobójcze, z wyłączeniem produktów leczniczych, w oparciu o:
• badania na zgodność z Normami Polskimi lub Normami Europejskimi
lub
• alternatywne badania zaakceptowane w procesie rejestracji przez Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych
lub
• badania PZH
lub
• wyniki badań wykonane przez laboratoria uprawnione do takiego rodzaju badań, spełniające powyższe wytyczne

7) oryginalne, aktualne i czytelne technicznie dokumenty potwierdzające możliwość zastosowania preparatów dezynfekcyjnych do powierzchni obszaru medycznego, mającej kontakt z naczyniami kuchennymi, do dezynfekcji jaj kuchennych:
• opinia PZH
lub
• ulotka informacyjna, instrukcje użycia, foldery, itp., posiadające stosowny zapis,
• inny dokument w zakresie wymagań w odniesieniu do higieny żywności.
dotyczy:
Zadania 1 pozycja 23
Zadania 2 pozycja 10 i 11
koniecznie z jednoznacznym oznakowaniem zadania i pozycji, którego dotyczą
8) dokumenty potwierdzające inne wymagania w odniesieniu do bezpieczeństwa epidemiologicznego, dotyczy:
Zadanie 1 pozycja 13 – w zakresie czasu zastosowania w procesie oczyszczania
Zadanie 3 pozycja 1 – w zakresie stosowania w przypadku zanieczyszczeń organicznych
koniecznie z jednoznacznym oznakowaniem zadania i pozycji, którego dotyczą

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiana niniejszej umowy jest możliwa w przypadku (art. 455 ust. 1 pkt. 1 Pzp):
a) wycofania z dystrybucji przedmiotu umowy i zastąpienia go produktem o parametrach nie gorszych niż oferowany, za cenę taką jaka została ustalona w niniejszej umowie,
b) wprowadzenia nowej zamiennej pozycji asortymentowej względem pozycji objętej niniejszą umową lub zaprzestania produkcji lub wycofania z obrotu lub wstrzymania w obrocie asortymentu objętego niniejszą umową (Zamawiający dopuszcza jego zastąpienie wyłącznie produktem równoważnym lub o wyższych parametrach jakościowych, przy zastrzeżeniu braku możliwości podwyższenia ceny),
c) wystąpienia incydentu medycznego dotyczącego przedmiotu objętego umową (Zamawiający wymaga aby Wykonawca zapewnił produkt „zamienny“ będący odpowiednikiem oferowanego w umowie w cenie nie wyższej i jakości nie niższej niż określone w umowie),
2. Zamawiający przewiduje także możliwość dokonania zmiany umowy na podstawie artykułu 455 ust. 1 pkt. 2-4 i ust. 2 Pzp.
3. Za zmiany umowy wymagające sporządzenia pisemnego aneksu do umowy nie będą poczytywane:
a) zmiana nazwy producenta asortymentu objętego umową,
b) zmiana wielkości opakowania asortymentu objętego umową (Wykonawca przeliczy pozostałą ilość niezrealizowanego asortymentu - w zaokrągleniu w górę - aby możliwa była realizacja pozostałej części przedmiotu zamówienia),
c) zmiana danych identyfikujących strony (firma, dane przedstawicieli stron),
d) obniżenie ceny netto asortymentu objętego umową,
e) zmiana podwykonawcy, z zastrzeżeniem ust. 9.
W sytuacji wystąpienia okoliczności wymienionych w zdaniu poprzedzającym strona, której te okoliczności dotyczą, ma obowiązek poinformowania drugiej strony o ich wystąpieniu co najmniej w formie dokumentowej (np. za pośrednictwem wiadomości e-mail).
4. Zamawiający przewiduje zmianę terminu obowiązywania umowy w przypadku:
a) wcześniejszego jej zrealizowania w zakresie dostaw przedmiotu umowy – wówczas umowa wygasa;
b) niewyczerpania wartości umowy w terminie jej obowiązywania – wówczas w drodze aneksu, można przedłużyć przedmiotową umowę nie dłużej jednak niż o 1 miesiąc.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-12-18 08:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://spsk1.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-18 08:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2026-01-16

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.