eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wyszków › Dobudowa windy dla osób niepełnosprawnych do budynku WOK HUTNIK w Wyszkowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-12-06

Wyszków: Dobudowa windy dla osób niepełnosprawnych do budynku WOK HUTNIK w Wyszkowie
Numer ogłoszenia: 243385 - 2007; data zamieszczenia: 06.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wyszkowski Ośrodek Kultury "Hutnik", ul. Prosta 7, 07-200 Wyszków, woj. mazowieckie, tel. 0-29 742 44 48, fax 0-29 742 44 48.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: instytucja kultury.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dobudowa windy dla osób niepełnosprawnych do budynku WOK HUTNIK w Wyszkowie.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: WINDA:

    • dźwig osobowy, przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich,
    • udźwig do 8 osób,
    • napęd hydrauliczny, z siłownikiem z boku kabiny,
    • maszynownia obok szybu na 1 piętrze,
    • wysokość podnoszenia - ok. 4,63 m,
    • ilość przystanków - 3, -ilość dojść - 3,
    • kabina o wymiarach - 1100 x 1400 x 2150 mm, przelotowa, ściany i sufit z blachy nierdzewnej fakturowanej, podłoga z wykładziny antypoślizgowej,
    • drzwi przystankowe - automatyczne teleskopowe, 2 panelowe, o wymiarach w świetle 900 x 2000 mm, skrzydła z blachy nierdzewnej fakturowanej,
    • drzwi kabinowe - automatyczne teleskopowe, 2 panelowe, o wymiarach w świetle 900 x 2000 mm, skrzydła z blachy nierdzewnej fakturowanej, bariera fotoelektryczna (25-1800 mm),

    SZYB:
    • dwie żelbetowe ściany monolityczne gr. 20 cm, ocieplane styropianem gr. 8 cm,
    • posadowione na płycie fundamentowej,
    • pomiędzy ścianami rozpięta pod kątem szklana fasada,
    • strop żelbetowy monolityczny gr. 12 cm, nachylony pod kątem 8,5o,
    1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa dostępna w siedzibie Zamawiającego.
    2. Wszelkie materiały niezbędne do wykonania zamówienia zapewnia Wykonawca na własny koszt i we własnym zakresie. Zamawiający nie udziela zaliczek.
    3. Na wykonane prace i wbudowane materiały i urządzenia wykonawca zobowiązany jest udzielić minimum 3-letniej gwarancji.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.22.16.13 - Windy mechaniczne Kod CPV wg słownika 2008: 42.41.61.30 - Windy mechaniczne Oryginalny kod CPV: 45.31.31.00 - Instalowanie wind Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.31.00 - Instalowanie wind .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.05.2008.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: 4000 zł (cztery tysiące zł).

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
      1. O udzielnie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy:
        • posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
        • posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
        • znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
        • nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
      2. Ocena spełniania w/w warunków zostanie przeprowadzona według formuły (spełnia - nie spełnia), wyłącznie na podstawie oświadczeń i dokumentów wymienionych w § 6. SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Uzupełnienie wymaganych dokumentów nastąpi na wezwanie Zamawiającego w celu ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy dostarczą:
      1. Wypełniony formularz oferty (według załączonego wzoru),
      2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych wg załącznika nr 1 do oferty,
      3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
      4. Wypełniony formularz kosztorysu ofertowego z obliczoną wartością netto i brutto robót budowlanych (kosztorys należy sporządzić zgodnie z postanowieniami § 12 SIWZ).
      5. Dowód wniesienia wadium.
      6. Informacja dot. wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy Podwykonawcom wg. Załącznika Nr 2

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wok-hutnik.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego, w sekretariacie.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.01.2008 godzina 09:00, miejsce: Wyszkowski Ośrodek Kultury HUTNIK, Aleja Róż 2, 07-200 Wyszków, sekretariat (I piętro, pok. nr 4).

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt będzie realizowany przy udziale środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.