Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-08-12
Oświęcim: 1.Budowa kanalizacji sanitarnej na osiedlu Dwory - Kruki w Oświęcimiu realizowana w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko, Priorytet I, działanie POIiŚ.01.01.00, dofinansowywanego z Funduszu Spójności
Numer ogłoszenia: 242892 - 2011; data zamieszczenia: 12.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Oświęcim , ul.Zaborska 2, 32-600 Oświęcim, woj. małopolskie, tel. 033 8429311,8429311, faks 033 8429199.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.oswiecim.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 1.Budowa kanalizacji sanitarnej na osiedlu Dwory - Kruki w Oświęcimiu realizowana w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko, Priorytet I, działanie POIiŚ.01.01.00, dofinansowywanego z Funduszu Spójności.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje budowę kanalizacji sanitarnej w rejonie ul. Wiejskiej, Zwycięstwa i Nadwiślańskiej w szczególności: 1. sieci kanalizacji sanitarnej: - kanały grawitacyjne z rur PVC-U f 200, SN8 - ok. 4 308 m - kanały grawitacyjne z rur PVC-U f 315 , SN8 - ok. 1 970 m - kolektory tłoczne z rur PEHD f 50 - ok. 261 m - kolektory tłoczne z rur PEHD f 75 - ok. 225 m - kolektory tłoczne z rur PEHD f 110 - ok. 81 m - studnie rewizyjne betonowe f 1200 - ok. 265 szt - studnie betonowe f 1400 - 5 szt - studnie rewizyjne tworzywowe f 425 - 5 szt 2. przepompowni ścieków: prefabrykowane zbiornikowe przepompownie ścieków z polimerobetonu (P1, P2, P3, P5 o średnicy f 1500 mm i P6 o średnicy f 2000 mm), beton klasy C35/45, wodoszczelność W8, mrozoodporność F50, uszczelki odporne na temp.+30 do 80 oC oraz pH 5 do 9, króćce wylotowe min. 75 mm, z wyposażeniem w: dwie pompy zatapialne do pracy naprzemiennej z możliwością pracy jednoczesnej, oprzyrządowanie (prowadnice pomp, podest uchylny, właz, drabina, łańcuchy) ze stali nierdzewnej, kwasoodpornej, instalację hydrauliczną ze stali nierdzewnej kwasoodpornej lub PVC, zawory kulowe zwrotne (kula wykonana z gumy), zasuwy z wolnym przelotem, króciec do przepłukiwania instalacji z zasuwą i z końcówką przyłączeniową typu strażackiego f 50, urządzenie wyciągowe do pomp typu żurawik wraz z zasilaniem, automatyką i sterowaniem (zdalne powiadamianie o awarii, sygnalizator awarii świetlny, czujnik poziomu ścieków - sonda ultradźwiękowa, skrzynki sterownicze - niedopuszczalne z tworzyw sztucznych) - 5 szt - system monitoringu 5 przepompowni z zabudową centrum systemu w PWIK Sp. z o.o. - pomieszczenie techniczne z wyposażeniem do badania przepływu i jakości ścieków na terenie przepompowni P6 - 1 kpl - ogrodzenie i oświetlenie 5 przepompowni - drogi dojazdowe do przepompowni i place o nawierzchni żwirowej - 1380 m2 - dostawa agregatu prądotwórczego przewoźnego o mocy 30 kW do zasilania awaryjnego - 1 szt - zabudowę w studni betonowej na terenie przepompowni P6 głowicy pomiarowej przepływomierza do badania natężenia ścieków - instalacje elektryczne. 3. przewierty pod torami PKP i drogami: - z rur stalowych DN 500 - 20 m - z rur stalowych DN 450 - 44 m - z rur stalowych DN 350 - 44 m - z rur stalowych DN 300 - 30 m - z rur stalowych DN 150 - 39 m 4. przekładki wodociągów i przyłącza wody z rur f 32, 40, 63, 110 - ok. 121 m 5. przyłącze kanalizacji z rur PVC-U f 160 - ok. 8 m 6. rury ochronne w rejonie uzbrojenia podziemnego f 110 - f 500 - ok. 581 m 7. rozbiórka i odtworzenie nawierzchni bitumicznych dróg wraz z podbudową - ok. 2748 m2 8. rozbiórka i odtworzenie nawierzchni żwirowych istniejących dróg 9. wykonanie systemu sterowania i monitoringu zgodnie z Wytycznymi do systemu sterowania i monitoringu, 10. zakres przedmiotu zamówienia obejmuje ponadto wykonywanie innych robót i prac niezbędnych do należytego wykonania przedmiotu zamówienia w tym m.in.: oznakowanie oraz zabezpieczenie przejętego placu budowy, organizacja zaplecza budowy (miejsce, pobór energii, wody, dozorowanie itd.),wytyczenie geodezyjne, projekt organizacji ruchu na czas budowy oraz wykonanie na własny koszt prac wynikających z tego projektu, zajęcie pasa drogowego i opłaty z tym związane, zajęcie terenu pod torami PKP na czas robót związanych z przewiertami pod torami i opłaty z tym związane, organizacja dojść i dojazdów do posesji w trakcie prowadzenia robót, wyłączenia i załączenia energii elektrycznej, nadzory specjalistyczne zarządców sieci wynikające z uzgodnień, inwentaryzacja geodezyjna bieżąca (roboty zanikowe) i końcowa powykonawcza, opłaty związane z wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej na terenie zamkniętym PKP, rozruch przepompowni wraz z monitoringiem oraz przeszkolenie użytkownika w tym zakresie, badania zagęszczenia i nośności warstw konstrukcyjnych nawierzchni, wykonanie powykonawczej inspekcji TV kanalizacji sanitarnej, sporządzenie pełnej dokumentacji powykonawczej z naniesionymi zmianami w trakcie robót, bieżący wywóz materiałów nieużytecznych z terenu budowy na składowisko odpadów i koszty składowania, ubezpieczenie budowy na czas jej realizacji, wykonanie ewentualnych robót naprawczych infrastruktury technicznej, której stan techniczny na skutek realizacji robót uległ pogorszeniu..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.24.11 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów wody ściekowej .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
w zakresie posiadanej wiedzy i doświadczenia: wykonawca wykaże wykonanie co najmniej 1 roboty budowlanej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia o wartości min. 1.500 000,00 zł brutto, Opis sposobu oceny spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów,
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: wykonawca wykaże, że dysponuje minimum 5 osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w tym co najmniej: - 1 kierownika budowy z uprawnieniami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, - 1 kierownika robót z uprawnieniami budowlanymi w specjalności drogowej, - 1 kierownika robót z uprawnieniami instalacyjnymi w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Opis sposobu oceny spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów,
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszcza się zmianę umowy w następujących przypadkach: a) zaistnienia okoliczności określonych w rozdz. IV specyfikacji, b) zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT w okresie obowiązywania umowy, c) uzasadnionych zmian zakresu rzeczowego i finansowego przedmiotu zamówienia oraz sposobu wykonywania pod warunkiem, że zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego oraz zaakceptowane przez Instytucję Wdrażającą lub Pośredniczącą i będą dotyczyć okoliczności, o których mowa w umowie o dofinansowanie projektu, d) z powodu istotnych braków lub błędów w dokumentacji projektowej, e) z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, f) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie robót i prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron, g) zmiany harmonogramu rzeczowo-finansowego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.oswiecim.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Oświęcim, Wydział Zamówień Publicznych ul. Solskiego 2 pok. 11, 32-600 Oświęcim.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.08.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Oświęcim, ul. Zaborska 2, pok 01, 32-600 Oświęcim.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko, Priorytet I, działanie POIiŚ.01.01.00, dofinansowywanego z Funduszu Spójności.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z OŚWIĘCIMIA
- PRZEDŁUŻENIE LICENCJI SYSTEMU ANTYWIRUSOWEGO
- "Usprzętowienie i komputeryzacja - zakup serwera dla Wydziału Inwestycji, Rozwoju i Dróg wraz z komputerami PC"
- Sprzątanie pomieszczeń i otoczenia budynków będących w dyspozycji Sądu Rejonowego w Oświęcimiu.
- Termomodernizacja budynku PZ nr 2 SOMSiT w Oświęcimiu - w zakresie przebudowy i rozbudowy budynku szkoły o szyb windowy wraz z montażem dźwigu osobowego.
- Dostawa wyposażenia schronu
- 2025 1.2.1 Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej Pz Nr 2 SOMSiT w roku 2026
więcej: przetargi w Oświęcimiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rewitalizacja zdegradowanych obszarów miasta Ryki
- Rozdzielenie układu tłocznego Wołczkowo - Dobra (nowy rurociąg tłoczny od PŚ5 do Oczyszczalni Redlica)
- ,,Rozbudowa sieci WOD-KAN dla potrzeb budynku mieszkalnego w Działoszynie przy ul. Grota Roweckiego (SIM)"
- Modernizacja oczyszczalni ścieków w m. Iłowo-Osada II etap
- Budowa sieci wodociągowej przy ulicy Stocznia w Malczycach
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w m. Niemce od ul. Orzechowej do m. Boduszyn
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





