Ogłoszenie z dnia 2008-09-30
Sanok: Świadczenie usług telekomunikacyjnych wraz z dostawą centrali telefonicznej na rzecz SP ZOZ w Sanoku.
Numer ogłoszenia: 242857 - 2008; data zamieszczenia: 30.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej , ul. 800-lecia 26, 38-500 Sanok, woj. podkarpackie, tel. 013 4656290, fax. 013 4656290.
- Adres strony internetowej zamawiającego: zozsanok.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług telekomunikacyjnych wraz z dostawą centrali telefonicznej na rzecz SP ZOZ w Sanoku..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: I ETAP: dostawa, montaż, uruchomienie i włączenie do ruchu fabrycznie nowej centrali telefonicznej wewnętrznej z urządzeniami zewnętrznymi, aparatami systemowymi wraz z włączeniem jej do sieci zewnętrznej (operatora), wg. CPV - 32.54.00.00-0: 1) Wymagania dotyczące centrali wewnętrznej: a) praca centrali w ruchu pełnoautomatycznym, b) pojemność centrali 200NN: - porty wewnętrzne analogowe - 180, - porty wewnętrzne cyfrowe - 20. c) linie miejskie cyfrowe np. trakt 30 kanałów ISDN PRA30B+D, d) linie miejskie analogowe - 4, e) urządzenia zasilające centralę, f) taryfikator rozmów, g) przełącznica do w/w centrali, h) urządzenia (osprzęt) do dwóch lokalizacji wyniesionych 20NN i 10NN. 1.Schemat połączenia sieci: - Maksymalny termin wykonania ETAPU I wynosi 2 miesiące licząc od dnia udzielenia zamówienia( zawarcia umowy). Rozpoczęcie realizacji II ETAPU nastąpi po zakończeniu I ETAPU tj. z dniem następnym po podpisaniu przez strony bez zastrzeżeń protokołu - odbioru przedmiotu zamówienia w zakresie I ETAPU. - Wykonawca udzieli na centralę telefoniczną gwarancji na okres co najmniej 36 miesięcy licząc od dnia podpisania przez strony bez zastrzeżeń protokołu - odbioru przedmiotu zamówienia w zakresie I ETAPU. - Zamawiający zastrzega, że dostarczony przedmiot zamówienia musi posiadać wymagane aktualnie obowiązującymi przepisami prawa zezwolenia i certyfikaty dopuszczające ten przedmiot do użytkowania na terenie Polski zgodnie z przeznaczeniem, któremu ma służyć. - Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia przedmiotu zamówienia we własnym zakresie, na własny koszt i ryzyko, bezpośrednio do budynków Zamawiającego. II ETAP: Świadczenie usług telefonicznych z telefonów stacjonarnych końcowych i centrali wewnętrznej, wg. CPV - 64.20.00.00-0., dla SPZOZ Sanok ul. Osiemsetlecia 26, Lipińskiego 10, Konarskiego 8, Witosa, Błonie oraz Tarnawa. Szczegółowe miejsca instalacji i numery urządzeń określa załącznik nr 2 do SIWZ - formularz przedmiotu zamówienia, cenowy. 1) Świadczone usługi telekomunikacyjne będą obejmowały: a) połączenia lokalne i strefowe, b) połączenia międzystrefowe, c) połączenia do sieci komórkowej, d) połączenia międzynarodowe. 2) W ramach niniejszego zamówienia konieczne jest zapewnienie przez oferenta pełnych świadczeń usług telefonicznych przez cały okres trwania umowy, głównie chodzi tu o usługi takie jak: a) blokada połączeń: - międzynarodowych, - międzystrefowych, - strefowych, - sieci ruchome (komórkowe), - 070X, 080X, 020 (7,8), 0400, 0300, - blokada całkowita w tym SMSy, - blokada połączeń anonimowych, - automatyczna blokada połączeń. b) prezentacja numerów CLIP, c) przekierowanie połączeń: - natychmiastowo, - gdy linia zajęta, - pod nieobecność. d) usługi SMS, f) usługi poczty głosowej, g) wolnych od opłat połączeń automatycznych ze służbami specjalnymi posiadającymi numery skrócone, h) możliwość usług na liniach analogowych - stały dostęp do Internetu - neostrada, - DSL i) zachowanie aktualnych numerów linii zamawiającego, j) sekundowe naliczanie czasu realizowanych rozmów telefonicznych. k) zachowanie możliwości taryfikacji prowadzonych rozmów przez centralę wewnętrzną 3) Średnio miesięczna ilość połączeń/czas połączeń - wynosi: a) połączenia lokalne i strefowe: 6200/200h, b) połączenia międzystrefowe 1600/50h, c) połączenia do sieci komórkowych 1800/50h, d) połączenia międzynarodowe 5/20h. Zamówienie objęte zakresem ETAPU II będzie trwało 24 miesiące licząc od dnia zakończenia ETAPU I. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zostały zawarte w załączniku nr 2 - opis przedmiotu zamówienia oraz w załączniku nr 3 - istotne postanowienia umowy stanowiące integralną część SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych tj. za ofertę równoważną rozumie się - nie mniej niż minimalne wartości określone w specyfikacji..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.54.00.00 - Centrale 64.20.00.00 - Usługi telekomunikacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 26.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w Postępowaniu: 5.1. Wykonawca zaoferuje 30 dniowy termin płatności za usługi telekomunikacyjne będące przedmiotem zamówienia (razem z abonamentem) licząc od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowej faktury VAT wystawionej przez Wykonawcę. Wykonawca zaoferuje w zakresie płatności za dostawę, montaż, uruchomienie i włączenie do ruchu fabrycznie nowej centrali telefonicznej wewnętrznej z urządzeniami zewnętrznymi, aparatami systemowymi wraz z włączeniem jej do sieci zewnętrznej (operatora) płatność w 24 równych ratach, miesięcznych, których termin płatności będzie skorelowany czasowo z płatnością abonamentu za usługi telekomunikacyjne. 5.2.Wykonawca udzieli minimum 36 miesięcznej gwarancji na oferowaną centralę telefoniczną. 5.3.W zakresie posiadania niezbędnego doświadczenia wykażą w formie załączonego do oferty wykazu zawierającego nazwę i dane zleceniodawcy, przedmiotu (zakresu ) zamówienia, terminów odpowiednio wykonania lub wykonywania zamówienia oraz wartości tego zamówienia, potwierdzonego referencjami lub innymi stosownymi dokumentami odbiorcy odpowiednio o należytym wykonaniu zamówienia lub należytym wykonywaniu zamówienia, że w ciągu ostatnich 3 lat a w przypadku gdy okres działalności jest krótszy w tym okresie licząc wstecz od dnia wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wykonał tj. zrealizował co najmniej jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia tzn. Zamówienia polegające na dostawie (kupno-sprzedaż wraz z montażem i uruchomieniem) centrali telefonicznej o wartości co najmniej 40 000,00 zł brutto oraz wykonał tj. zrealizował lub wykonuje co najmniej trzy zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia tj. usługę polegającą na świadczeniu usług telekomunikacyjnych przez okres co najmniej 12 miesięcy o wartości co najmniej 80 000,00 brutto każde. Sposób oceny: Warunki podane w pkt. 1),2),3),4),5.1),5.2),5.3) zostaną ocenione w systemie spełnia - nie spełnia, w oparciu o oświadczenia i dokumenty dołączone do oferty..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Druki, które należy wypełnić i podpisać (wyłącznie przez osoby uprawnione do reprezentowania firmy), załączyć do oferty: 1.Formularz ofertowy - zał. nr 1 2.Oświadczenie zgodne z wymogami art. 22 Ustawy - zał. nr 3 3.Opis przedmiotu zamówienia zał. Nr 2 4.Parafowany wzór umowy - zał.Nr.4 2. Oświadczenia oraz dokumenty, które należy złożyć w oryginałach, ewentualnie w odpisach lub kserokopiach poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (osoba/osoby uprawniona/e do reprezentowania firmy): W przypadku podmiotów ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółki cywilnej), każdy z wykonawców wchodzących w skład konsorcjum lub wspólników spółki cywilnej musi udokumentować spełnianie warunków o jakich mowa w części XI SIWZ. Dopuszcza się możliwość składania wspólnych oświadczeń wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia potwierdzających, że razem spełniają warunki udziału w postępowaniu. 2.1)Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych przepisami art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 2.2) Wymagane dokumenty na potwierdzenie, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych, prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, zgodnie z ustawą Prawo Telekomunikacyjne (DZ.U. z 2004 r., nr 171, poz. 1800 z późn.zm.) lub aktualne zaświadczenie o dokonaniu zgłoszenia działalności telekomunikacyjnej zgodnie a art. 224 powołanej wyżej ustawy. c) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy , wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających sie o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna): - należy przedłożyć oryginał pełnomocnictwa (pełnomocnictw) udzielonego (y-ch) przez wszystkich wspólników spółki cywilnej lub przez wszystkich członków konsorcjum do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielnie zamówienia publicznego i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - jeżeli wspólną ofertę składają podmioty prowadzące działalność w formie spółki cywilnej lub powołano konsorcjum dla wykonania zamówienia (zgodnie z art. 23 ust. 2 pzp). Umocowanie może także wynikać z treści umowy konsorcjum lub treści umowy spółki cywilnej 2.3) Wymagane dokumenty na potwierdzenie opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: Zamawiający nie wymaga przedstawienia dokumentów na potwierdzenie spełniania tego warunku. 2.4) Wymagane dokumenty na potwierdzenie opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) wykaz zawierający nazwę i dane zleceniodawcy, przedmiot (zakres ) zamówienia, terminy odpowiednio wykonania lub wykonywania zamówienia oraz wartości tego zamówienia, potwierdzonego referencjami lub innymi stosownymi dokumentami odbiorcy odpowiednio o należytym wykonaniu zamówienia lub należytym wykonywaniu zamówienia, że w ciągu ostatnich 3 lat a w przypadku gdy okres działalności jest krótszy- w tym okresie licząc wstecz od dnia wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wykonał tj. zrealizował co najmniej jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia tzn. Zamówienia polegające na dostawie (kupno-sprzedaż wraz z montażem i uruchomieniem) centrali telefonicznej o wartości co najmniej 40 000,00 zł brutto oraz wykonał tj. zrealizował lub wykonuje co najmniej trzy zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia tj. usługę polegającą na świadczeniu usług telekomunikacyjnych przez okres co najmniej 12 miesięcy o wartości co najmniej 80 000,00 brutto każde. 2.5) Wymagane dokumenty na potwierdzenie, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego: Opisy, foldery, katalogi, fotografie, itp., oferowanej centrali telefonicznej zawierające w szczególności charakterystykę techniczną tej centrali. 2.6) WYKONAWCA zamieszkały poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej:Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2.2 a), c) d) e) siwz, zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r., Nr 87, poz. 605) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 Pzp( wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert)c) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje sie dokumentów, o których mowa w pkt. 2.2) a), c), d), e) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Powyższe dokumenty winny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozsanok.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Budynek Administracji SPZOZ w Sanoku - pok.15
Ul. 800-lecia 26, 38-500 Sanok.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Budynek Administracji SPZOZ w Sanoku - SEKRETRIAT Ul. 800-lecia 26, 38-500 Sanok.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z SANOKA
- "Doposażenie placów zabaw przy Żłobku Samorządowym Nr 1 i Żłobku Samorządowym Nr 2 w Sanoku".
- Remont sanitariatu oraz wymiana okien dachowych w budynku Sądu Rejonowego w Sanoku
- "Remont nawierzchni jezdni drogi powiatowej nr 2007R Milcza-Besko od 4+230 do km. 4+989"
- "Prace wykończeniowe 20 mieszkań poddasza w 2 budynkach wielorodzinnych przy ul. Ustrzyckiej w Sanoku"
- Dostawa nici chirurgicznych, staplerów oraz opatrunków dla SPZOZ w Sanoku
- Dostawa serwerów i elementów struktury sieci komputerowej dla Powiatu Sanockiego w ramach projektu pn.: "Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Powiecie Sanockim"
więcej: przetargi w Sanoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie telefonii stacjonarnej dla Izby Administracji Skarbowej w Gdańsku
- Świadczenie usług telekomunikacyjnych głosowych, internetowych oraz dzierżawy łącza do transmisji danych między obiektami uczelni
- Dostawa, montaż i uruchomienie Systemu Sygnalizacji Alarmu Pożarowego (SAP) w budynku Urzędu Skarbowego w Ostródzie
więcej: Centrale »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.