Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-11-16
Leszno: Dostawa Mechanizmu Udostępniania Zbiorów GML (M.U.Z.G.) w systemie EWID2007 oraz konwersja analogowych zbiorów danych do Bazy Danych Obiektów Topograficznych o szczegółowości zapewniającej tworzenie standardowych opracowań kartograficznych w skalach 1:500 - 1:5000 oraz bazy danych GESUT dla obrębów ewidencyjnych: Gronówko, Osieczna, Rydzyna, Wilkowice i Zaborówiec; w pełni zharmonizowanych z pozostałymi rejestrami i ewidencjami, funkcjonującymi na tym obszarze w PODGiK Lesznie
Numer ogłoszenia: 242833 - 2012; data zamieszczenia: 16.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Lesznie , Plac Kościuszki 4, 64-100 Leszno, woj. wielkopolskie, tel. 065 5296834.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-leszczynski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa Mechanizmu Udostępniania Zbiorów GML (M.U.Z.G.) w systemie EWID2007 oraz konwersja analogowych zbiorów danych do Bazy Danych Obiektów Topograficznych o szczegółowości zapewniającej tworzenie standardowych opracowań kartograficznych w skalach 1:500 - 1:5000 oraz bazy danych GESUT dla obrębów ewidencyjnych: Gronówko, Osieczna, Rydzyna, Wilkowice i Zaborówiec; w pełni zharmonizowanych z pozostałymi rejestrami i ewidencjami, funkcjonującymi na tym obszarze w PODGiK Lesznie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są prace pod nazwą: Dostawa Mechanizmu Udostępniania Zbiorów GML (M.U.Z.G.) w systemie EWID2007 oraz konwersja analogowych zbiorów danych do Bazy Danych Obiektów Topograficznych o szczegółowości zapewniającej tworzenie standardowych opracowań kartograficznych w skalach 1:500 - 1:5000 oraz bazy danych GESUT dla obrębów ewidencyjnych: Gronówko, Osieczna, Rydzyna, Wilkowice i Zaborówiec; w pełni zharmonizowanych z pozostałymi rejestrami i ewidencjami, funkcjonującymi na tym obszarze w PODGiK Lesznie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają Warunki Techniczne realizacji zamówienia stanowiące załącznik nr 1 do SIWZ.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.32.00.00 - Usługi bazy danych 72.31.40.00 - Usługi gromadzenia oraz scalania danych 72.31.00.00 - Usługi przetwarzania danych 71.35.40.00 - Usługi sporządzania map 72.26.00.00 - Usługi w zakresie oprogramowania .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium nie wnosi się
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał należycie co najmniej: a) jedną bazę danych obiektów topograficznych o szczegółowości zapewniającej tworzenie standardowych opracowań kartograficznych w skalach 1:500 - 1:5000 w systemie EWID2007 lub systemie równoważnym dla obszaru co najmniej jednego miasta lub zwartego, zabudowanego i przeznaczonego pod zabudowę obszaru wiejskiego o wartości nie mniejszej niż 50 000 zł brutto, b) jedną bazę GESUT w systemie EWID2007 lub systemie równoważnym dla obszaru co najmniej jednego obrębu, obejmującej wszystkie sieci uzbrojenia terenu funkcjonujące na tym obszarze o wartości nie mniejszej niż 50 000 zł brutto.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają uprawnienia wymagane przepisami Prawa geodezyjnego i kartograficznego.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W przypadku nieudostępnienia Wykonawcy materiałów branżowych do dnia 7 grudnia 2012 r. (uniemożliwiającego wykonanie przedmiotu umowy do dnia 14 grudnia 2012 r.) przez instytucje branżowe zarządzające sieciami uzbrojenia terenu funkcjonującymi na obszarze opracowania, istnieje możliwość przedłużenia terminu wykonania umowy, jednak nie dłużej niż do dnia 31 maja 2013 r. W sytuacji zaistnienia okoliczności wymienionych wyżej strony uzgodnią nowy termin wykonania umowy i podpiszą stosowny aneks do umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat-leszczynski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Lesznie 64-100 Leszno, Plac Kościuszki 4B, pokój nr 103.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.11.2012 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Lesznie 64-100 Leszno, Plac Kościuszki 4B, pokój nr 103.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z LESZNA
- Remont chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 4757P i 4766P Górka Duchowna w kierunku Żakowa
- Naprawy dróg gminnych o nawierzchni utwardzonej
- Świadczenie usług ubezpieczenia mienia, odpowiedzialności cywilnej oraz następstw nieszczęśliwych wypadków w 2025 roku
- Budowa sygnalizacji z detektorem prędkości na drogach powiatowych w m. Święciechowa, Jezierzyce Kościelne, Nowy Świat
- zakup sprzętu medycznego dla Wojewódzkiego Szpitala Wielospecjalistycznego w Lesznie
- Remont chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 4772P w miejscowości Lasocice
więcej: przetargi w Lesznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Weryfikacja i aktualizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębów ew.: Półwieś, Kolonia Gosławicka, Szczepanowice, Świerkle, Czarnowąsy, Brzezie, Dobrzeń Mały, Borki.
- Opracowanie dokumentacji projektowej pn. "Przebudowa drogi powiatowej nr 2514L"
- Instalacja wodomierzy z automatycznym odczytem na terenie Gminy Hańsk.
- Świadczenie usług serwisowych w zakresie zapewnienia poprawnego działania oprogramowania Portalu Sprawozdawczego, Pakietu Socjalnego, Systemu Analityczno-Raportowego oraz SDPOA
- Usługa wsparcia technicznego producenta dla posiadanego przez Zamawiającego sprzętu i oprogramowania, którego producentem jest HPE Aruba Networking
- Stworzenie nowej platformy cyfrowej do prezentacji zdigitalizowanych zbiorów w ramach projektu pn. "Nowa platforma cyfrowa CSE Światowid w Elblągu"
więcej: Usługi sporządzania map »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.