eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŚwinoujścieKonserwacja i sprzątanie Parku Zdrojowego oraz parku przy ul. Chopina w Świnoujściu w latach 2008-2011.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-12-06

Świnoujście: Konserwacja i sprzątanie Parku Zdrojowego oraz parku przy ul. Chopina w Świnoujściu w latach 2008-2011.
Numer ogłoszenia: 242744 - 2007; data zamieszczenia: 06.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Świnoujścia, ul. Wojska Polskiego 1/5, 72-600 Świnoujście, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3212780, 3212309, fax (091) 321 59 95.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.swinoujscie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja i sprzątanie Parku Zdrojowego oraz parku przy ul. Chopina w Świnoujściu w latach 2008-2011..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Konserwacja i sprzątanie Parku Zdrojowego oraz parku przy ul. Chopina w Świnoujściu w latach 2008-2011 a) koszenie trawników, b) podcinka sanitarna drzew i krzewów, c) wycinka drzew i krzewów, d) przygotowanie kwietników-obsada wiosenna i letnia kwiatami, e) usuwanie wiatrołomów, f) odmulanie dna rowów melioracyjnych, g) wykoszenie roślinności twardej i trawy ze skarp i dna rowu, h) czyszczenie przepustów, i) wywóz nieczystości z śmietniczek, j) zamiatanie,zbieranie nieczystości, k) zgrabianie liści z trawników, l) dbanie o dobry stan ławek i śmietniczek ( naprawa, malowanie), m) dbanie o place zabaw ( sprzątanie,malowanie i drobne naprawy), n) utrzymanie zimowe.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych Kod CPV wg słownika 2008: 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych Oryginalny kod CPV: 74.70.00.00 - Usługi sprzątania Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.00.00 - Usługi sprzątania Oryginalny kod CPV: 77.31.30.00 - Usługi utrzymania parków Kod CPV wg słownika 2008: 77.31.30.00 - Usługi utrzymania parków Oryginalny kod CPV: 90.20.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane Kod CPV wg słownika 2008: 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.01.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 8.000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert na warunkach określonych w art. 45 i 46 oraz art. 85, ust. 3 i 4 ustawy Prawo zamówień publicznych..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art.24 ustawy Pzp spełniający następujący warunek:a) wykonali z należytą starannością w okresie trzech ostatnich lat (a jeżeli okres działalności firmy jest krótszy, to w tym okresie) co najmniej dwa zadania o zakresie i rodzaju odpowiadającym pracom stanowiącymi przedmiot zamówienia przez co Zamawiający rozumie wykonanie zadania, o wartości 50.000,00 zł brutto,b) złożą kopię polisy w wysokości co najmniej 100.000,00 zł lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej,c) złożą ofertę zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonego w SIWZ.2.Oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający dokona w oparciu o dokumenty stanowiące ofertę.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz oferty (na załączonym druku zał. Nr 1) 2 Projekt umowy - zaakceptowany przez Oferenta projekt umowy należy podpisać na każdej stronie (zał. Nr 2 ) wraz z załącznikami : - szczegółowy harmonogram prac - zał. Nr 2a - wykaz cen za prace konserwacyjne - zał. Nr 2b - wykaz cen za prace porządkowe - zał. Nr 2c - cena brutto za całość prac - zał. Nr 2d - wykaz stawek i narzutów - zał. Nr 2e 3. Oświadczenie oferenta o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - (zał. Nr 3 ). 4.Dokument lub dokumenty identyfikujące Wykonawcę w obrocie prawnym, tj.: a/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, b/ w przypadku podmiotów występujących wspólnie w postępowaniu - pełnomocnictwo do reprezentowania podmiotów wspólnie. 5. Zaświadczenie właściwego organu podatkowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległości płatności. Dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie społeczne lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległości płatności. Dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Informacja o firmie (Oferencie): - wykaz sprzętu i narzędzi oraz środków transportu, - aktualna liczba zatrudnionych pracowników, - posiadanie wymaganych uprawnień przez osoby, które będą wykonywać zamówienie między innymi: udokumentowane umiejętności pilarskie - wycinka i podcinka sanitarna drzew ( w tym kopie dyplomów i zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających te uprawnienia), 8. Wykaz wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat prac o zakresie i rodzaju odpowiadającym pracom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem : nazwy Zamawiającego, przedmiotu zamówienia, wartości robót ( około 50 000,00 zł brutto) i daty realizacji. Należy oznaczyć ( znakiem* przy liczbie porządkowej) co najmniej dwa zadania z wykazu, realizacja których zostaje potwierdzona załączonymi do wykazu np.: referencjami od Zamawiającego ( powyższe dokumentuje spełnienie warunku udziału w postępowaniu zawartego w pkt.8.1.a SIWZ). 9. Kopię polisy w wysokości co najmniej na 100 000,00 zł lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej. 10. Kopię dokumentu potwierdzającego zabezpieczenie oferty akceptowaną formą wadium. 11. Upoważnienie osoby podpisującej ofertę (gdy nie wynika to z treści dokumentów, o których mowa w pkt.4). W odniesieniu do Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, mają zastosowanie postanowienia zawarte w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawców oraz form, w jakiej te dokumenty mogą być składane ( Dz.U. z 24 maja 2006r. nr 87, poz.605).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.swinoujscie.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Świnoujścia Wydział Gospodarki Komunalnej i Środowiska Danuta Łaba, pok. 310, tel. 091 321 27 70 Fax 091 327 06 29 ul. Wojska Polskiego 1/5, 72-600 Świnoujście.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.01.2008 godzina 11:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego lokal nr 102 - Sekretariat Prezydenta.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.