eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WleńZakup i dostawę pieczywa świeżego świeżych wyrobów piekarskich i ciast do Domu Pomocy Społecznej w Nelestnie w okresie 01.01.2011r. do 31.12.2011r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-14

Wleń: Zakup i dostawę pieczywa świeżego świeżych wyrobów piekarskich i ciast do Domu Pomocy Społecznej w Nelestnie w okresie 01.01.2011r. do 31.12.2011r.
Numer ogłoszenia: 242705 - 2009; data zamieszczenia: 14.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej , Nielestno 17, 59-610 Wleń, woj. dolnośląskie, tel. 0-75 7136402, 7136342, faks 0-75 7136342.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpsnielestno.powiatlwowecki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawę pieczywa świeżego świeżych wyrobów piekarskich i ciast do Domu Pomocy Społecznej w Nelestnie w okresie 01.01.2011r. do 31.12.2011r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy pieczywa świeżego wyrobów piekarskich i ciast do Domu Pomocy Społecznej w Nielestnie 17, w okresie 01.12.2010 do 31.12.2011r. 1.Dostawa pieczywa, świeżych wyrobów piekarskich i ciastkarskich powinna być najwyższej jakości i świeżości. a) Zamawiając zakupi następujący asortyment towarowy: - chleb pszenno-żytni / 1 kg / w ilości 18.000 szt - chleb -żytni / 0,6 kg / w ilości 1.500 szt - bułka pszenna / 0, 4 kg / w ilości 18.000 szt - bułka śniadaniowa /0.1 kg / w ilości 3.600 szt - bułka słodka z nadzieniem / 0.1 kg / w ilości 400 szt - pączki z nadzieniem / 0.1 kg / 400 szt - bułka tarta / 0.5 kg / 300 kg - drożdże świeże / 0.5 kg / w ilości 40 kg.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.00.00 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: V. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków. 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy udokumentują przez stosowne zaświadczenia i oświadczenia, że spełniają następujące warunki: 1) są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z obowiązującymi przepisami, 2) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 3) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia: a) warunek posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia uważa się za spełniony, jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje należycie dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia (co najmniej dwie należycie wykonane dostawy ). b) warunek dysponowania potencjałem technicznym uważa się za spełniony, jeżeli Wykonawca posiada sprawne środki transportowe z aktualnymi wymogami HACCP, 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, 2. Oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający dokonuje w szczególności poprzez wyjaśnienie, czy: 1) Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z uwagi na wystąpienie przypadków, o których mowa w art. 24 ust. 1 Ustawy, 2) Wykonawca nie wykonywał czynności związanych z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub nie posługiwał się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji; 3) Wykonawca nie złożył nieprawdziwych informacji mających wpływ na wynik prowadzonego postępowania, 4) Wykonawca złożył oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i dokumenty potwierdzające spełnienie tych warunków, 3. Wykonawca zobowiązany jest złożyć w treści oferty oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodne z treścią przedstawioną w załączniku Nr 2 do SIWZ. 4. Zamawiający oceni spełnienie w/w warunków poprzez analizę treści złożonej przez Wykonawcę oferty i dokumentów, o których mowa w pkt VI. 5. Ocena spełniania w/w warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: VI. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. W celu potwierdzenia ważności oferty i spełnienia warunków podmiotowych, Wykonawca załączy do oferty następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) formularz oferty przetargowej sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 1 SIWZ 3) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu sporządzone zgodnie z załącznikiem 2do SIWZ, 4) pełnomocnictwo do działania w imieniu Wykonawcy w przypadku, gdy nie jest to osoba upoważniona do reprezentowania Wykonawcy z mocy prawa, a w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 23. ust. 2 ustawy. 5) Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w postępowaniu o zamówienie publiczne składa następujące dokumenty: - jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. D oraz informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt 4-8 prawa zamówień publicznych, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy Oferta winna zawierać oświadczenia i dokumenty. 6) W celu potwierdzenia prowadzenia działalności w zakresie produkcji pieczywa pszennego, pieczywa pszenno- żytniego oraz pieczywa cukierniczego- Wykonawca załącza do oferty Decyzję Państwowego Inspektora Sanitarnego właściwego dla miejsca prowadzenia działalności..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dpsnielestno.powiatlwowecki.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W administracji Domu Pomocy Społecznej w Nielestnie 17, 59-610 Wleń.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.12.2009 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy złożyć w siedzibie Zamawiającego /sekretariat/ i zaadresować : Dom Pomocy Społecznej w Nielestnie 17 ,59-610 Wleń ,w nieprzekraczalnym terminie do dnia 23.12.2009r. do godz. 10.00.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.