eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŚremDostawa papieru do wydruków oraz materiałów biurowych.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-07-10

Śrem: Dostawa papieru do wydruków oraz materiałów biurowych.
Numer ogłoszenia: 242608 - 2012; data zamieszczenia: 10.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 182232 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4430, ul. Sikorskiego 2, 63-100 Śrem, woj. wielkopolskie, tel. 061 2831626, faks 061 2831802.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa MON.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa papieru do wydruków oraz materiałów biurowych..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa papieru do drukarek komputerowych, urządzeń wielofunkcyjnych, faksów i ploterów. 2.Przedmiot zamówienia został podzielony na 6 części. Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie lub na wybrane przez siebie części. Szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr 5 do SIWZ 3. Wymagania stawiane Wykonawcy: a) dostarczony papier musi spełniać parametry określone w SIWZ, posiadać fabryczne, nieuszkodzone, jednostkowe opakowania z naniesionymi danymi technicznymi jednoznacznie identyfikującymi produkt, jego parametry techniczne. b) przedmiot zamówienia zostanie dostarczony w ciągu 21dni od dnia podpisania umowy. c) wykonawca dostarczy zamówione materiały swoim transportem i na własny koszt do magazynu wskazanego przez Zamawiającego odpowiednio do nr części zamówienia. d) na dostarczone materiały Wykonawca udzieli 12 m-ce gwarancji od dnia dostawy do magazynu Zamawiającego. e) w przypadku stwierdzenia wad towaru, Zamawiający zgłosi niezwłocznie reklamację na piśmie lub faksem na numer (zostanie podany w umowie), a Wykonawca zobowiązuje się wymienić towar w ciągu maksymalnie 48 godzin od zgłoszenia reklamowany towar, na własny koszt, na nowy, wolny od wad. f) zapłata za wykonanie przedmiotu umowy nastąpi w terminie do 30 dni, od dnia prawidłowo wystawienia faktury. Faktura przekazywana Zamawiającemu, musi być zgodna z wymogami określonymi w rozporządzeniu Ministra Finansów z dnia 28 marca 2011r. w sprawie zwrotu podatku niektórym podatnikom, wystawiania faktur, sposobu ich przechowania oraz listy towarów i usług, do których nie mają zastosowania zwolnienia od podatku od towarów i usług (Dz. U. Nr 68, poz. 360)...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.44 - Papier kserograficzny 30.19.93.30 - Papier ciągły do drukarek komputerowych 30.19.93.00 - Papier wytłaczany lub perforowany 30.19.76.30 - Papier do drukowania 32.58.20.00 - Nośniki danych 22.85.00.00 - Skoroszyty i podobne wyroby 30.19.92.30 - Koperty .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dostawa papieru do wydruków oraz materiałów biurowych.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • NORD II EWA BENNEWICZ, Emancypantek 2/4, 05-803 Pruszków, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4065,04 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3625,90

  • Oferta z najniższą ceną: 3625,90 / Oferta z najwyższą ceną: 3625,90

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Dostawa papieru do wydruków oraz materiałów biurowych.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Wielobranżowe MATEXT Zbigniew Wojciechowski, Sucharskiego 4/51, 85-791 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 27479,67 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 29435,40

  • Oferta z najniższą ceną: 29435,40 / Oferta z najwyższą ceną: 34409,80

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Dostawa papieru do wydruków oraz materiałów biurowych.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biurovita Sp. z o.o., Robotnicza 72 e, 53-608 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 39312,20 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 40488,89

  • Oferta z najniższą ceną: 40488,89 / Oferta z najwyższą ceną: 44837,03

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Dostawa papieru do wydruków oraz materiałów biurowych.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biurovita Sp. z o.o., Robotnicza 72 e, 53-608 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 146776,42 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 191850,19

  • Oferta z najniższą ceną: 191850,19 / Oferta z najwyższą ceną: 197962,20

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Dostawa papieru do wydruków oraz materiałów biurowych.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biurovita sp. z o.o., Robotnicza 72 e, 53-608 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 51544,72 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 44423,89

  • Oferta z najniższą ceną: 44423,89 / Oferta z najwyższą ceną: 60867,51

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Dostawa płyt CD-DVD

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biurovita Sp. z o.o., Robotnicza 72 e, 53-608 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16195,93 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 10376,59

  • Oferta z najniższą ceną: 10376,59 / Oferta z najwyższą ceną: 10376,59

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.