Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-04-26
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Otwock: utrzymanie i pielęgnacja zieleni na terenie miasta Otwocka w 2007 roku Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Otwock, do kontaktów: Elżbieta Jobda ; Andrzej Hałaczkiewicz, ul. Armii Krajowej 5, 05-400 Otwock, woj. mazowieckie, tel. 022 7792001, fax 022 7794225, e-mail: umotwock@otwock.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.otwock.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: utrzymanie i pielęgnacja zieleni na terenie miasta Otwocka w 2007 roku. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 27. Główne miejsce świadczenia usług: Otwock. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie na terenie miasta Otwocka usług w zakresie pielęgnacji, sadzenia i wycinania drzew, sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych w pasach drogowych, na skwerach, osiedlach mieszkaniowych oraz w parku miejskim 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych Kod CPV wg słownika 2008: 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych Oryginalny kod CPV: 77.21.15.00 - Usługi pielęgnacji drzew Kod CPV wg słownika 2008: 77.21.15.00 - Usługi pielęgnacji drzew Oryginalny kod CPV: 77.21.16.00 - Sadzenie drzew Kod CPV wg słownika 2008: 77.21.16.00 - Sadzenie drzew Oryginalny kod CPV: 77.21.14.00 - Usługi wycinania drzew Kod CPV wg słownika 2008: 77.21.14.00 - Usługi wycinania drzew 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Powyżej równowartości 60000 Euro i poniżej 211000 Euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.12.2007
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 10.500,- złotych 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1) posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): a) posiadać zezwolenie na odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Otwocka zgodnie z ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, b) posiadać zezwolenie w zakresie zbierania i transportu odpadów wydane na podstawie art. 28 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach. 2) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): a) zrealizować w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej dwie usługi polegające na utrzymaniu i pielęgnacji zieleni (tj. koszenie trawników i/lub wycinka drzew i/lub pielęgnacja drzew, krzewów i żywopłotów i/lub sadzenie i pielęgnacja kwiatów, itp.) o wartości co najmniej 20.000,00 PLN każda. b) dysponować co najmniej następującym sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia: - dwie piły spalinowe oraz, - frezarka do pni oraz, - łącznie siedem kosiarek i kos spalinowych oraz, - jeden samochód samowyładowczy do 5 t. c) dysponować i wskazać do uczestniczenia w wykonaniu zamówienia osobę posiadającą wykształcenie ogrodnicze wyższe lub średnie w zakresie urządzania i pielęgnacji terenów zielonych oraz pięcioletnią praktykę zawodową, 3) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujący warunek (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa): a) posiadać środki finansowe w wysokości co najmniej 50.000,00 PLN lub posiadać zdolność kredytową w wysokości co najmniej 50.000,00 PLN. 4) nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi w oparciu o dostarczone dokumenty wg. formuły: \spełnia - nie spełnia\. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca złoży: 1) zezwolenie na odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Otwocka zgodnie z ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie musi być złożony przedmiotowy dokument przynajmniej dla jednego z nich), 2) zezwolenie w zakresie zbierania i transportu odpadów wydane na podstawie art. 28 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach. (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie musi być złożony przedmiotowy dokument przynajmniej dla jednego z nich), 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 4) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 5) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń ciągłych lub okresowych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, (W przypadku usług ciągłych lub okresowych wykonywanych obecnie, należy podać wartość usług oraz dokumenty potwierdzające - odnoszące się do zakresu zamówienia wykonanego do dnia wszczęcia niniejszego postępowania). 7) dokumenty potwierdzające, że usługi wskazane w wykazie wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług zostały wykonane należycie, 8) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca, 9) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, a także zakresem wykonywanych przez nich czynności, 10) oświadczenie (każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną lub wykonawcy łącznie) o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 2. Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokumenty stosownie do postanowień § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87 poz. 605)
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.otwock.pl/. Opłata: Warunki i sposób płatności: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać nieodpłatnie w siedzibie zamawiającego budynek B pokój nr 34 lub pobrać ze strony internetowej zamawiającego. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.05.2007 godzina 12:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 10.05.2007, godzina 13:00, Siedziba zamawiającego: Urząd Miasta Otwocka, budynek A pok. nr 10.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: Dzień przekazania ogłoszenia Prezesowi Urzędu Zamówień Publicznych : 24/04/2007 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 24.04.2007.
INNE PRZETARGI Z OTWOCKA
- Dostawa świeżych warzyw i owoców do SPSK im prof. A Grucy CMPK w Otwocku
- Warsztaty tematyczne dla opiekunów/rodziców zastępczych w ramach projektu pn. "W Rodzinie"
- Dostawa 5km kabla typu LCF12-50JFN do siedziby Narodowego Centrum Badań Jądrowych w Otwocku.
- Remont w lokalach administrowanych przez Zarząd Gospodarki Mieszkaniowej w Otwocku.
- Świadczenie usług opiekuńczych na rzecz klientów Ośrodka Pomocy Społecznej w Otwocku w ich miejscu zamieszkania w terminie 01.07.2025 r. - 31.12.2025 r.
- Usługa organizacji i przeprowadzenia szkoleń
więcej: przetargi w Otwocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie usługi polegającej na utrzymaniu ładu i porządku na nieruchomościach zarządzanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS sp. z o.o.
- Kontrola, utrzymanie, naprawa i konserwacja wyposażenia placów zabaw, siłowni zewnętrznych oraz urządzeń gimnastycznych należących do Gminy Lublin w rejonie I
- Poprawa warunków infrastrukturalnych i bezpieczeństwa dla uczniów Szkoły Podstawowej w Nieparcie
- Przebudowa ul. Nowej w Bobrku
- Usługa kompleksowego utrzymania czystości w Oddziale Regionalnym KRUS w Bydgoszczy oraz w podległych Placówkach Terenowych.
- Wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn. "Utwardzenie placu u zbiegu ulic Strykowska - Czysta"
więcej: Usługi wycinania drzew »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.