To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-12-14
Ostrowiec Świętokrzyski: Wykonanie kompleksowych usług pralniczych dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej ul. Grabowiecka 7 w Ostrowcu Św.
Numer ogłoszenia: 242511 - 2009; data zamieszczenia: 14.12.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 219181 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej, ul. Grabowiecka 7, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 2620023 (24), faks 0-41 2665855.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: POMOC SPOłECZNA.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie kompleksowych usług pralniczych dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej ul. Grabowiecka 7 w Ostrowcu Św..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pranie wodne z prasowaniem, maglowaniem i dezynfekcja pościeli, odzieży i bielizny mieszkańców Domu Pomocy Społecznej, kocy, narzut, podkładów podgumowanych, kołder, poduszek, odzieży ochronnej pracowników Domu oraz dostarczanie czystego asortymentu do siedziby zamawiającego w ilości około 220 kg dziennie i około 5500 kg na miesiąc w okresie od 2 stycznia 2010 r do 31 grudnia 2010roku. Odbiór i dowóz prania musi odbywać się codziennie od poniedziałku do soboty w godzinach od 6.00 do 8.00 transportem Wykonawcy zgodnie z wymogami sanitarno-epidemiologicznymi. Odbierane z Domu pranie będzie zważone i posegregowane w workach oddziałami. Oddawane pranie musi być posegregowane na poszczególne oddziały w opisanych workach. Czynności zdawczo-odbiorcze odbywać się będą między stronami za potwierdzeniem , na dokumentach sporządzonych wg ustalonych wzorów..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho 98.31.50.00 - Usługi prasowania 98.31.10.00 - Usługi odbierania prania .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 189420 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.12.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"TOTBAT" JOANNA BATUGOWSKA-KUNA
jakie przetargi wygrała firma
"TOTBAT" JOANNA BATUGOWSKA-KUNA
- TOTBAT Joanna Batugowska - Kuna, ul. Spacerowa 37, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, kraj/woj. świętokrzyskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 189420
- Oferta z najniższą ceną: 189420 oferta z najwyższą ceną: 196680
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OSTROWCA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO
- Przebudowa istniejącego budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu położonego przy ul. Osadowej 5 w Ostrowcu Świętokrzyskim
- Kompleksowe świadczenie usług ochroniarskich, całodobową gotowość do interwencji w przypadkach nadzwyczajnych, ochronę fizyczną pracowników, pacjentów, obiektu i mienia WSZ w Ostrowcu Świętokrzyskim
- Remont drogi powiatowej nr 1623T w msc. Goździelin od km 0+008 do km 0+819 (deszcz nawalny 05.06.2025 r.)
- Dostawa soli drogowej do zimowego utrzymania dróg w sezonie 2025/2026
- Zakup i dostawa mięsa i wędlin do Domu Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim os. Słoneczne 49 w 2026 r.
- Zakup i dostawa wyposażenia dla OSP Gminy Bodzechów w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa prania bielizny pościelowej (poszwy, poszewki, prześcieradła) oraz obrusów, zasłon, firanek, koców, kołder, poduszek, ręczników dla domów studenckich Polit Rzeszowskiej przez okres 24 mies.
- Usługa prania i czyszczenia chemicznego oraz usługę dezynfekcji obuwia dla 42 Bazy Lotnictwa Szkolnego w Radomiu oraz jednostek będących na jej zaopatrzeniu w 2026 r.
- Usługa prania i dezynfekcji bielizny szpitalnej
- Usługi pralnicze wraz z transportem dla jednostek UMCS w Lublinie
- Świadczenie usług pralniczych dla Domów Pomocy Społecznej będących jednostkami organizacyjnymi Gminy Miasto Szczecin
- Kompleksowe usługi pralnicze dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej przy ul. Żołnierzy Wyklętych 26 w Poznaniu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





