Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-24
Ostrowiec Świętokrzyski: Wykonanie kompleksowych usług pralniczych dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej ul. Grabowiecka 7 w Ostrowcu Św.
Numer ogłoszenia: 219181 - 2009; data zamieszczenia: 24.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej , ul. Grabowiecka 7, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 2620023 (24), faks 0-41 2665855.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostrowiec-grabowiecka7.domypomocy.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: pomoc społeczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie kompleksowych usług pralniczych dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej ul. Grabowiecka 7 w Ostrowcu Św..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pranie wodne z prasowaniem, maglowaniem i dezynfekcją pościeli, odzieży i bielizny mieszkańców Domu Pomocy Społecznej , kocy, narzut, podkładów podgumowanych, kołder, poduszek, odzieży ochronnej pracowników Domu oraz dostarczanie czystego asortymentu do siedziby zamawiającego w ilości około 220 kg dziennie i około 5500 kg na miesiąc w okresie od 2 stycznia 2010 r do 31 grudnia 2010roku. Odbiór i dowóz prania musi odbywać się codziennie od poniedziałku do soboty w godzinach od 6.00 do 8.00 transportem Wykonawcy zgodnie z wymogami sanitarno-epidemiologicznymi. Odbierane z Domu pranie będzie zważone i posegregowane w workach oddziałami. Oddawane pranie musi być posegregowane na poszczególne oddziały w opisanych workach. Czynności zdawczo-odbiorcze odbywać się będą między stronami za potwierdzeniem , na dokumentach sporządzonych wg ustalonych wzorów.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho 98.31.50.00 - Usługi prasowania 98.31.10.00 - Usługi odbierania prania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust. 1 pkt 1-4 , a w szczególności : posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania w/w warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty określone w pkt 7 naszej SIWZ metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców niespełniających wymagań określonych przepisami art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia , że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu należy dostarczyć: aktualny odpis wypisu z rejestru handlowego , rejestru przedsiębiorstw państwowych, ewidencji działalności gospodarczej lub innego rejestru potwierdzającego , że Oferent jest upoważniony do występowania w obrocie prawnym (oryginał lub potwierdzona kopia) , wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert: zaświadczenie z ZUS o niezaleganiu w opłacaniu ze składkami na ubezpieczenie społeczne ( wystawione nie wcześniej niż na 3 m-ce przed składaniem ofert); pełnomocnictwa osób do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa i innych dokumentów; oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz , że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych; referencje, potwierdzające terminowość i należytą staranność wykonawstwa zrealizowanych usług..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ostrowiec-grabowiecka7.domypomocy.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej ul. Grabowiecka 7 w Ostrowcu Św. - sekretariat..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.12.2009 godzina 10:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej ul. Grabowiecka 7 w Ostrowcu Św. - sekretariat..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z OSTROWCA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO
- Kompleksowe świadczenie usług ochroniarskich, całodobową gotowość do interwencji w przypadkach nadzwyczajnych, ochronę fizyczną pracowników, pacjentów, obiektu i mienia WSZ w Ostrowcu Świętokrzyskim
- Remont drogi powiatowej nr 1623T w msc. Goździelin od km 0+008 do km 0+819 (deszcz nawalny 05.06.2025 r.)
- Dostawa soli drogowej do zimowego utrzymania dróg w sezonie 2025/2026
- Zakup i dostawa mięsa i wędlin do Domu Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim os. Słoneczne 49 w 2026 r.
- Zakup i dostawa wyposażenia dla OSP Gminy Bodzechów w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- zakup i dostawy implantów do operacji ortopedycznych
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług pralniczych dla Domów Pomocy Społecznej będących jednostkami organizacyjnymi Gminy Miasto Szczecin
- Kompleksowe usługi pralnicze dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej przy ul. Żołnierzy Wyklętych 26 w Poznaniu
- Świadczenie usług prania i czyszczenia chemicznego
- Usługa sprzątania pomieszczeń Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Łodzi
- Usługa prania
- Usługi pralnicze
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





