eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radlin › Wymiana wewnętrznej instalacji centralnego w części administracyjnej budynku Szkoły Podstawowej Nr 4 w Radlinie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-06-25

Radlin: Wymiana wewnętrznej instalacji centralnego w części administracyjnej budynku Szkoły Podstawowej Nr 4 w Radlinie
Numer ogłoszenia: 242464 - 2013; data zamieszczenia: 25.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 180638 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa Nr 4 im. Gustawa Morcinka w Radlinie, ul. Wiosny Ludów 287, 44-310 Radlin, woj. śląskie, tel. 032 4558417, faks 032 4558417.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana wewnętrznej instalacji centralnego w części administracyjnej budynku Szkoły Podstawowej Nr 4 w Radlinie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania w części administracyjnej budynku Szkoły Podstawowej Nr 4 w Radlinie przy ul. Wiosny Ludów 287. Zakres zamówienia obejmuje: 1) roboty rozbiórkowe, a w szczególności: a) demontaż starej instalacji wewnętrznej centralnego ogrzewania: demontaż rurociągów - ok. 721,0 m demontaż grzejników - 82 szt. demontaż zbiorników odpowietrzających - szt. 1 demontaż zaworów i złączek - 185 szt b) przebicie otworów w ścianach i stropach - 72 szt c) demontaż starej izolacji cieplnej - ok. 34,0m2 d) wywóz gruzu i zdemontowanej instalacji - ok. 37,90m3 2) montaż nowej instalacji wewnętrznej (rurociągi stalowe, grzejniki stalowe, płytowe, zawory, kształtki, zawory i głowice termostatyczne) a w szczególności: a) montaż rurociągów stalowych o średnicach od 15-54mm - ok. 788,0 m b) montaż zaworów o średnicach od 15mm - 172 szt c) montaż grzejników stalowych jedno-, dwu- i trzypłytowych - 82 szt d) montaż grzejnikowych zaworów termostatycznych z głowicami termostatycznymi - 82 kpl e) wymiana naczynia wzbiorczego - 1 szt 3) próby szczelności instalacji 4) izolacja rurociągów otulinami poliuretanowymi grubości 20mm o średnicy zewnętrznej rurociągów od 28-65mm - ok. 234,0 m2 5) roboty wykończeniowe a) uzupełnienie ubytków tynku - ok. 25,0 m2 b) zamurowanie przebić przez ściany i stropy - 72 szt c) roboty malarskie: malowanie farbą olejną rur - ok. 771,0 m malowanie uzupełniające lamperii farba olejną - ok. 620,0 m2 2. Szczegółowy zakres robót określa przedmiar robót dla poszczególnych zadań stanowiący zał. Nr 8 do SIWZ, dokumentacja projektowa wymiany instalacji wewnętrznej centralnego ogrzewania w budynku Szkoły Podstawowej Nr 4 w Radlinie ul. Wiosny Ludów 287 ( w zakresie objętym zamówieniem) oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (zał nr 9), które stanowią załączniki do SIWZ 3. Ewentualne, zastosowane nazwy producentów w dokumentacji przetargowej służą doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia. Wszystkie parametry podane w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych określone są na poziomie minimalnym, tzn. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów o parametrach równoważnych czyli co najmniej takich jak podano w przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót lecz nie gorszych. Materiałem równoważnym jest materiał o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych, spełniający minimalne parametry określone przez Zamawiającego. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany przedstawić, wraz z ofertą, szczegółową specyfikację, z której wynika to w sposób nie budzący wątpliwości. 4. Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje: 1) wykonanie zamówienia zgodnie z dokumentacją techniczną, przedmiarem i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych oraz SIWZ , 2) zapewnienie, zgodnej z odrębnymi przepisami, organizacji, oznakowania i zabezpieczenie terenu ze szczególnym uwzględnieniem bezpiecznego wejścia do przedszkola 3) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów lub uzupełnień dokumentacji odbiorowej dla potwierdzenia właściwej jakości robót, 4) doprowadzenie terenu budowy po zakończeniu robót do stanu pierwotnego, demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu wokół placu budowy, 5) sporządzenie przed rozpoczęciem budowy planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia - zgodnie z art. 21 a Prawa Budowlanego, z uwzględnieniem, że prace związane z realizacją zamówienia będą się odbywać w obiekcie czynnym, 6) wykonanie dokumentacji powykonawczej oraz naniesienie wszelkich uzgodnionych z Zamawiającym zmian lub odstępstw, a w razie potrzeby także uzupełniający opis, 7) załadunek, wywóz i utylizację materiałów pochodząch z rozbiórki - Zamawiający nie wskazuje miejsca wywozu i składowania odpadów )..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.44.21.00 - Roboty malarskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 12.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Jan Krzemiński Usługi Ciepłownicze i Remontowe, 47-400 Racibórz ul. Rudzka 103, 47-400 Racibórz, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 81223,09 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 86900,57

  • Oferta z najniższą ceną: 86900,57 / Oferta z najwyższą ceną: 127293,83

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.