Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-05
Sokolniki: Zakup samochodu 9 osobowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych w tym 1 osoby na wózku inwalidzkim.
Numer ogłoszenia: 242310 - 2008; data zamieszczenia: 05.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Sokolnikach , ul. Marsz. Józefa Piłsudskiego 1, 98-420 Sokolniki, woj. łódzkie, tel. 062 7845176, faks 062 7845194.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sokolniki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup samochodu 9 osobowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych w tym 1 osoby na wózku inwalidzkim..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa samochodu osobowego 9 - miejscowego (8 osób + kierowca lub 7 osób + kierowca + wózek inwalidzki), o następujących minimalnych parametrach: 1.2.Samochód osobowy, wersja long ( długi) 8 + 1, rok produkcji 2008. 1.3.Kolor srebrny metalik. 1.4.Długość samochodu od 5100mm do 5500 mm. 1.5.Rozstaw osi od 3200 mm do 3500 mm. 1.6.Homologacja auta bazowego - osobowego. 1.7.Homologacja auta - do przewozu osób niepełnosprawnych, fabryczna lub wystawiona przez firmę adaptacyjną. 1.8.Rodzaj paliwa - olej napędowy. 1.9.Moc silnika - co najmniej 110 KM. 1.10.Pojemność silnika od 1900 cm3 do 2000 cm3. 1.11.Skrzynia biegów - manualna 6 biegowa + wsteczny. 1.12.Układ hamulcowy - hamulce przednie i tylne tarczowe. 1.13.Elektroniczny system stabilizacji toru jazdy ESP. 1.14.System kontroli trakcji. 1.15.Układ kierowniczy ze wspomaganiem. 1.16.System wspomagania parkowania (czujnik i sygnalizator akustyczny). 1.17.Alarm antywłamaniowy. 1.18.Komplet opon letnich na felgach aluminiowych. 1.19.Komplet opon zimowych na felgach stalowych. 1.20.Koło zapasowe z felgą stalową. 1.21.Światła - reflektory halogenowe, światła przeciwmgielne przednie, zintegrowane ze zderzakiem, trzecie tylne światło stop, tylne światło przeciwmgielne. 1.22.Lusterka zewnętrzne, boczne, regulowane elektrycznie oraz ogrzewane. 1.23.Lusterko wsteczne wewnętrzne. 1.24.Zabezpieczenie drzwi przed otwarciem od wewnątrz. 1.25.Drzwi boczne przesuwane. 1.26.Drzwi tylne skrzydłowe (otwierane na boki). 1.27.Okna w drugim rzędzie mogą być otwierane lub nie otwierane. 1.28.Okna w drzwiach tylnych. 1.29.Szyby pojazdu atermiczne, w przedziale pasażerskim przyciemniane specjalną folią lub równoważne. 1.30.Szyby w przestrzeni kierowcy elektrycznie sterowane. 1.31.Klimatyzacja manualna, z nawiewem na każdy rząd siedzeń, o mocy dostosowanej do kubatury pojazdu. 1.32.Dodatkowy nawiew ciepłego powietrza na przestrzeń pasażerską. 1.33.Wymiennik ciepła oraz klimatyzacja z osobną regulacją i nawiewem w części pasażerskiej. 1.34.Siedzenie kierowcy z regulacją wysokości i z podłokietnikiem wraz z trzypunktowymi pasami bezpieczeństwa. 1.35.Poduszka powietrzna kierowcy i pasażera. 1.36.Fotele pasażerskie z regulowanymi oparciami, wyposażone w trzypunktowe pasy bezpieczeństwa. 1.37.Pokrowce na siedzenia - kolor do uzgodnienia z Zamawiającym 1.38.Kierownica regulowana. 1.39.Radio wraz z odtwarzaczem CD z MP3 z instalacją radiową i głośnikami. 1.40.Gniazdo elektryczne 12V. 1.41.Komputer pokładowy. 1.42.Wzmocniona podłoga, pokryta wykładziną antypoślizgową i łatwo zmywalną. 1.43.Oświetlenie przedziału pasażerskiego. 1.44.2 szt. wybijaków szyb samochodowych zamontowanych wewnątrz. 1.45.Obrotomierz. 1.46.Zestaw narzędzi fabrycznych, trójkąt odblaskowy, zamontowana wewnątrz gaśnica i apteczka. 1.47.Centralny zamek sterowany pilotem. 1.48.Zestaw głośnomówiący do telefonu GSM w technologii bluetooth. 1.49.Immobiliser. 2.Przystosowanie do przewozu osób niepełnosprawnych w tym 1 osoby na wózku inwalidzkim: 2.1.Siedzenie szybko demontowalne bez użycia narzędzi. 2.2.Szyny mocujące 1 wózek w podłodze. 2.3.Komplet pasów do mocowania 1 wózka. 2.4.Pasy zabezpieczające osobę niepełnosprawną na wózku. 2.5.Najazdy aluminiowe z powłoką antypoślizgową umożliwiające wprowadzenie wózka do środka z atestami. 2.6.Oznakowanie pojazdu z przodu i z tyłu symbolem inwalidzi i napisem o następującej treści: dofinansowano ze środków PFRON oraz logo PFRON. 3.7. Samochód musi posiadać świadectwo homologacji potwierdzające przystosowanie do przewozu osób niepełnosprawnych. 4.Wymagania: 4.1.Wraz z przedmiotem zamówienia Wykonawca winien dostarczyć karty gwarancyjne lub inny dokument, stanowiący dowód udzielenia gwarancji, będący podstawą do dochodzenia roszczeń z tytułu gwarancji. 4.2.Do przedmiotu zamówienia musi być dołączona dokumentacja umożliwiająca jego zarejestrowanie. 4.3.Do wszystkich urządzeń dostarczonych w ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca winien dołączyć instrukcję użytkowania i opis sposobu konserwacji, w języku polskim oraz karty gwarancyjne. 4.4.Wszystkie wymienione w tym punkcie dokumenty winne być dostarczone najpóźniej w chwili odbioru przedmiotu zamówienia. 5. Wymogi obsługowo - eksploatacyjne: 5.1. Wykonawca musi gwarantować serwis gwarancyjny i pogwarancyjny w siedzibie Wykonawcy i na terenie całego kraju. 5.2. Wykonawca zapewni w cenie dostawy przeprowadzenie szkolenia, co najmniej 2 pracowników wskazanych przez Zamawiającego w zakresie obsługi, eksploatacji i konserwacji dostarczonego przedmiotu zamówienia.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.60.00 - 34.11.60.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 22.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium, na czas równy okresowi związania ofertą, w wysokości : 4.050,00 zł (cztery tysiące pięćdziesiąt zlotych)III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1.Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności i czynności, w zakresie objętym zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 1.2.Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.3.Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.4.Niepodlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: 2.1.Nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne wynikających z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych opisanych w pkt. 1.1 do 1.4. 2.2.Podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.3.Wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych Wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji. 2.4.Złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania. 2.5.Nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.6.Nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia)niespełna..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych składa następujące dokumenty: 1.1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.2.Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 1.3.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.4.Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: 2.1.Wykaz dostaw, co najmniej 2 pojazdów odpowiadających swoim rodzajem pojazdowi, który stanowi przedmiot zamówienia, zrealizowanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane należycie. 2.2.Potwierdzeniem wykazu wykonywanych dostaw/usług mogą być: 2.2.1.referencje, 2.2.2.protokoły odbioru, 2.2.3.lub inne, z których wynikałaby rzetelność wykonanych dostaw. 2.3.Przez dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością rozumie się - dostawę samochodów przystosowanych dla potrzeb osób niepełnosprawnych. 3.W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: 3.1.Oświadczenie Wykonawcy - o treści, że znajduje się w sytuacji ekonomiczno finansowej zapewniającej prawidłowe wykonanie zamówienia. 4.Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w ppkt. 2.1, 2.3, 2.5 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 4.1.Nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.2.Nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.3.Nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.Zamiast dokumentu, o którym mowa w ppkt. 2.4. składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. 5 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. 5. 7.Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: 7.1.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 7.2.Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w punktach i podpunktach dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. 8.W celu potwierdzenia, że przedmiot dostawy odpowiada wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 8.1.Oświadczenie, że przedmiot zamówienia jest zgodny z obowiązującymi przepisami i normami technicznymi obowiązującymi na terenie RP. 9.Postanowienia dotyczące składanych dokumentów: 9.1.Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem (za zgodność z oryginałem). 9.2.Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sokolniki.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Sokolniki, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 1,
98 - 420 Sokolniki, pokój nr 5.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.11.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Sokolniki, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 1, 98 - 420 Sokolniki, pokój nr 10.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI SOKOLNIKI
- Nakładki bitumiczne na wybranych odcinkach dróg gminnych w Gminie Sokolniki
- Dostawa dwóch mobilnych agregatów prądotwórczych o mocy 68 Kw w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej w 2025 roku
- Dostawa mobilnych agregatów prądotwórczych w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej w 2025 roku
więcej: przetargi SOKOLNIKI »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





