Ogłoszenie z dnia 2008-11-05
Warszawa: Sukcesywna dostawa mebli według projektu i opisu zabudowy meblowej, znak sprawy: ZP/33/2008
Numer ogłoszenia: 242174 - 2008; data zamieszczenia: 05.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Biologii Doświadczalnej im. Marcelego Nenckiego PAN , ul. Pasteura 3, 02-093 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5892000, 6598571, 5892266, faks 022 8225342.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.nencki.gov.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa mebli według projektu i opisu zabudowy meblowej, znak sprawy: ZP/33/2008.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie mebli według projektu i opisu zabudowy meblowej (będącego załącznikiem do siwz) i ich sukcesywne (etapowe) dostarczenie oraz rozmieszczenie w siedzibie Zamawiającego. Zwycięski oferent zobowiązany będzie przed przystąpieniem do realizacji zamówienia do weryfikacji projektu sporządzonego przez Zamawiającego gdyż ze względu na potrzebę dostosowania mebli do urządzeń badawczych Zamawiający nie wyklucza potrzeby niewielkich modyfikacji w umeblowaniu.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.18.00.00 - Meble laboratoryjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 1 500,-zł, przed upływem terminu składania ofert, tj. do godz. 24:00, dn. 17.11.2008 r.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, a w szczególności: wymagane jest udokumentowanie przez wykonawcę realizacji, co najmniej 3 zamówień na dostawę mebli biurowych w okresie ostatnich 3 lat, o wartości co najmniej równej 60 000,- PLN brutto z VAT; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń. Zamawiający oceni spełnienie warunków według formuły: spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ustawy Pzp. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawą stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Zamawiający wymaga, aby do wykazu wykonawcy załączyli dokumenty potwierdzające, iż te dostawy wykonane zostały należycie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.nencki.gov.pl/przetargi/przetargi.html.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziby Zamawiającego, ul. Pasteura 3 pok. 32 02-093 Warszawa - po złożeniu wniosku o wydanie SIWZ.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.11.2008 godzina 12:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego ul. Pasteura 3 pok. 29, 02-093 Warszawa.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Zakup czytników ebooków oraz tabletów, nr postępowania 197/BŁiI/25/MR
- Roboty budowalne w zakresie remontu pokoi Oddziału Administracyjnego
- Usługa kontroli stanu technicznego budynków Wydziału Transportu Politechniki Warszawskiej
- Wykonanie okresowych 5-letnich kontroli elektrycznych w budynkach położonych w obszarze działania Oddziału Terenowego Małopolskiego.
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia w obiektach Centrum Sportu Wilanów z podziałem na Zadania.
- "Dostawa fabrycznie nowych, nieużywanych kamizelek kuloodpornych klasy II do użytku cywilnego".
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup wyposażenia do przedszkola w Waśniowie i w Mominie - wyposażenie szkolne o charakterze ogólnoużytkowym" (postępowanie powtórzone)
- Zakup i dostawa mebli dla budynku przedszkola ze żłobkiem w Bieruniu
- Dostawa mebli laboratoryjnych w podziale na pakiety znak sprawy: AEZ/S-128/2025
- Zakup i dostarczenie wyposażenia uzupełniającego do mobilnych i stacjonarnych pracowni edukacyjnych dla KPCEN z podziałem na 2 części
- Dostawa stołów laboratoryjnych do nowych pracowni w ramach projektu ,,Specjaliści przyszłości to MY" w Zespole Szkół Zawodowych nr 3 im. Adama Kocura w Katowicach
- "Dostawa krzeseł obrotowych pracowniczych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Lublinie"
więcej: Meble biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.