Ogłoszenie z dnia 2025-10-22
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa kontroli stanu technicznego budynków Wydziału Transportu Politechniki Warszawskiej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: POLITECHNIKA WARSZAWSKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001554
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: PLAC POLITECHNIKI 1
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-661
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: piotr.prycinski@pw.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.pw.edu.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa kontroli stanu technicznego budynków Wydziału Transportu Politechniki Warszawskiej
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-12207777-e0e4-4017-8ecb-23c2f3ceab1b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00488791
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00035324/47/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.253 Usługa kontroli stanu technicznego budynków Wydziału Transportu Politechniki Warszawskiej
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/pw_edu/proceedings3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Ofertę należy złożyć za pomocą : https://platformazakupowa.pl/pn/pw_edu
Zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia będą udostępniane na stronie internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/pw_edu/proceedings. Komunikacja odbywa sie za pośrednictwem ww. platformy zakupowej.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z XVIII rozdziałem SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z XVIII rozdziałem SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WT/TP/09/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 15000 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi kontroli stanu technicznego budynków Wydziału Transportu Politechniki Warszawskiej tj. Starego i Nowego Skrzydła Wydziału Transportu połączonych łącznikiem, szczegółowo opisanej w załączniku nr 2 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia. Szczegółowe warunki realizacji usługi kontroli stanu technicznego budynków Wydziału Transportu oraz pozostałe wymagania stawiane przez Zamawiającego Wykonawcom zawarte są w SWZ, zwłaszcza w załączniku nr 1 do SWZ tj. Projektowane postanowienia umowne i w załączniku nr 2 do SWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia. Budynki WT PW: Stare Skrzydło Wydziału Transportu Politechniki Warszawskiej: powierzchnia zabudowy – 1415 m2, powierzchnia użytkowa – 5481 m2 ilość kondygnacji nadziemnych – 4 + przyziemie, Nowe Skrzydło Wydziału Transportu Politechniki Warszawskiej: powierzchnia zabudowy – 599 m2, powierzchnia użytkowa – 2662 m2, ilość kondygnacji nadziemnych – 4 + przyziemie
4.2.6.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71356100-9 - Usługi kontroli technicznej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty, spośród ofert niepodlegających odrzuceniu (ofertę Wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą), Zamawiający stosować będzie następujące kryteria i wagi: „CENA OFERTY” - 100%. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma maksymalną liczbę punktów
uzyskanych w kryterium cena. W kryterium – „CENA OFERTY” Zamawiający przyzna badanej ofercie maksymalnie 100 pkt licząc je wg następującego wzoru: CENA = (oferowana minimalna cena brutto/ cena badanej oferty brutto) x 100 pkt. Przyznawane punkty będą obliczane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku z zastosowaniem zasady, iż oferta nie odrzucona, a która uzyska największą liczbę punktów w wyniku sumowania punktacji przyznanej w poszczególnych kryteriach, zostanie uznana za ofertę najkorzystniejszą.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
W celu oceny zdolności Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia Zamawiający wymaga od Wykonawcy wykazania spełnienia następujących warunków udziału w postępowaniu:(1): Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał (zakończył) należycie co najmniej: dwa zamówienia, każde zrealizowane zostały na podstawie odrębnej umowy, których przedmiotem była kontrola stanu technicznego budynków, o powierzchni użytkowej wynoszącej co najmniej 1 000 m² każdy.
(2): Zamawiający wymaga, aby Wykonawca oświadczył, że dysponuje i do wykonania przedmiotu zamówienia skieruje co najmniej 1 osobę posiadającą doświadczenie w realizacji kontroli technicznej budynków, a także że osoby delegowane do realizacji kontroli posiadają odpowiednie uprawnienia. Wykonawca musi złożyć oświadczenie, że osoby delegowane do realizacji kontroli stanu technicznego budynków zatrudnione będą w ramach stosunku pracy. Zgodnie z art. 95 ust. 1 i 2 Pzp Zamawiający wymaga, by osoba realizująca kontrolę roczną i pięcioletnią stanu technicznego budynków była zatrudniona w ramach stosunku pracy. Wykonawca załączy do oferty oświadczenie, że pracownicy będą zatrudnieni
w ramach stosunku pracy, a także załączy dokument potwierdzający posiadane uprawnienia.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca oświadczył, że dysponuje odpowiednimi osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadającymi wymagane kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie, niezbędne do wykonywania zamówienia, tj.
a. dysponuje minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlano konstrukcyjne – bez ograniczeń;
b. dysponuje minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacji sanitarnych bez ograniczeń;
Jedna osoba może wykazać posiadanie kwalifikacji zawodowych w więcej niż jednym zakresie.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Do oferty, którą stanowi Formularz Oferty - załącznik nr 3 do SWZ, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert:
1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z Załącznikiem nr 1 do Formularza oferty.
2. Oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego – zgodnie z Załącznikiem nr 2 do Formularza oferty “oświadczenie sankcyjne”.
3. Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – zgodnie z Załącznikiem nr 3 do Formularza oferty.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty, którą stanowi Formularz Oferty - załącznik nr 3 do SWZ, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert:
1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z Załącznikiem nr 1 do Formularza oferty.
2. Oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego – zgodnie z Załącznikiem nr 2 do Formularza oferty “oświadczenie sankcyjne”.
3. Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – zgodnie z Załącznikiem nr 3 do Formularza oferty.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Do oferty, którą stanowi Formularz Oferty - załącznik nr 3 do SWZ, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert:1. Wykaz, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, Wykonawca wykonał (zakończył) należycie co najmniej: dwa (2) zamówienia, każde zrealizowane zostały na podstawie odrębnej umowy, których przedmiotem była kontrola stanu technicznego budynków, o powierzchni użytkowej wynoszącej co najmniej 1 000 m² każdy – zgodnie z Załącznikiem nr 4 do Formularza oferty.
2. Oświadczenie własne Wykonawcy, że Wykonawca dysponuje i do wykonania przedmiotu zamówienia skieruje co najmniej 1 osobę posiadającą odpowiednie uprawnienia, także że osoba delegowana do realizacji kontroli stanu technicznego budynków jest zatrudniona na podstawie stosunku pracy – zgodnie z Załącznikiem nr 5 do Formularza oferty.
3. Kopia uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania, na wezwanie Zamawiającego zobowiązany jest złożyć na wezwanie Zamawiającego w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 5 dni aktualne na dzień złożenia następujące podmiotowe środki dowodowe:1. Informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 108 ust. 1 pkt. 1, 2 i 4 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
2. Oświadczenie własne Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 3, o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczanie społeczne lub zdrowotne, chyba że Wykonawca odpowiednio przed upływem terminu składania ofert dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności.
3. Oświadczanie własne Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 4, o braku prawomocnego orzeczenia wobec niego z tytułu środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne.
4. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia tych dokumentów, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych ogólnodostępnych baz danych.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wyklucza się w postępowaniu Podwykonawstwo.6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamiany w umowie w trakcie jej realizacji są możliwe, bez przeprowadzania nowego postępowania i mogą dotyczyć, zastosowania klauzuli waloryzacyjnej, o której mowa w § 3 ust. 13 – 17. Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wartości pierwotnej umowy wskazanej w § 3 ust. 1 o maksymalnie 15% wynagrodzenia za realizację zamówienia podstawowego, celem przeprowadzenia kontroli stanu technicznego budynków.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-10-30 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/pw_edu/proceedings
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-10-30 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-11-29
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Brak informacji dodatkowych.INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa wyposażenia oświetlenia scenicznego w Artystycznym Domu Animacji Domu Kultury "Włochy" w Warszawie
- Obsługa techniczna, konserwacja i utrzymanie w stałej sprawności instalacji systemów: sygnalizacji pożaru, dźwiękowego systemu ostrzegawczego, oddymiania, sterowania klap oddymiania ................
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego dla szkół i placówek oświatowych w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy oraz dla Dzielnicowego Biura Finansów Oświaty - Wola m.st. Warszawy
- Postępowanie na dostawę pojazdu elektrycznego typu minibus (min 8 osób)
- Świadczenie usług medycznych w zakresie elektroradiologii w ramach Pracowni Echokardiografii.
- Usługę kompleksowej obsługi prawnej (doradztwa prawnego) w procesie sprzedaży przez Zamawiającego, należących do niego udziałów w kapitale zakładowym spółki
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Naprawy i przeglądy pojazdów służbowych ZDM w 2026 r.
- Usługa naprawy kontenerów mieszkalnych w Białej Podlaskiej
- DOSTAWA DEKORACJI ŚWIETLNYCH W FORMIE NAJMU DLA MIASTA ZIELONA GÓRA
- Wykonanie okresowej kontroli stanu technicznego urządzeń przeciwpożarowych
- Świadczenie usługi serwisu pogwarancyjnego mroźni niskotemperaturowych PZ22 i PZ23 - ZP/TP-16/25
- Inwentaryzacja komory hydrozespołu i zasuwy awaryjnej Elektrowni Wodnej Kozielno
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





