Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-06-24
Kraków: Dostawa wyrobów medycznych, leków oraz środków odkażających do Apteki Szpitala Specjalistycznego im. J. Dietla w Krakowie - NR SPRAWY: ZP/21/2013
Numer ogłoszenia: 241760 - 2013; data zamieszczenia: 24.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny im. J. Dietla , ul. Skarbowa 4, 31-121 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6876330, faks 012 6876331.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dietl.krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyrobów medycznych, leków oraz środków odkażających do Apteki Szpitala Specjalistycznego im. J. Dietla w Krakowie - NR SPRAWY: ZP/21/2013.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa leków i wyrobów medycznych do Apteki Szpitala Specjalistycznego im. J. Dietla w Krakowie w podziale na 22 pakiety, zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 2 do SIWZ - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6, 33.14.10.00-3, 33.14.11.10-4, 33.14.11.21-4, 33.14.11.27-6, 33.14.14.20-0, 33.14.16.20-2, 33.16.22.00-5, 33.19.00.00-8, 33.62.11.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 22.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 22.04.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia-nie spełnia w oparciu o wykaz wymaganych dokumentów i oświadczeń wymienionych w rozdziale 8 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia-nie spełnia w oparciu o wykaz wymaganych dokumentów i oświadczeń wymienionych w rozdziale 8 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia-nie spełnia w oparciu o wykaz wymaganych dokumentów i oświadczeń wymienionych w rozdziale 8 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia-nie spełnia w oparciu o wykaz wymaganych dokumentów i oświadczeń wymienionych w rozdziale 8 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia-nie spełnia w oparciu o wykaz wymaganych dokumentów i oświadczeń wymienionych w rozdziale 8 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1. oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu charakterystyki produktu leczniczego/karty charakterystyki, świadectw rejestracji, certyfikatów i innych dokumentów dopuszczających przedmiot zamówienia do obrotu na terenie RP, zgodnie z: - ustawą z dnia 6.09.2001 r. Prawo farmaceutyczne (tj. Dz. U. z 2008 r. nr 45, poz. 271 z późn. zm.), - ustawą z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r. nr 107, poz. 679 z późn. zm.), i zobowiązaniu się do ich okazania na każde żądanie Zamawiającego, w terminie 3 dni od daty zgłoszenia takiego żądania, - zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 5 do SIWZ. 2. oświadczenie, że ceny zaproponowane w postępowaniu na refundowane produkty: leki, środki spożywcze specjalnego przeznaczenia żywieniowego i wyroby medyczne, są nie wyższe niż te wynikające z regulacji art. 9 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 12.05. 2011 r. o refundacji leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych (Dz. U. Nr 122, poz. 696 z późn. zm.) - zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 5A do SIWZ.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
zezwolenie na obrót produktami leczniczymi (odpowiedni dokument) w postaci: a) ważnej koncesji lub zezwolenia Głównego Inspektora Farmaceutycznego w zakresie prowadzenia hurtowni farmaceutycznej, jeżeli Wykonawca prowadzi hurtownię farmaceutyczną; b) ważnego zezwolenia Głównego Inspektora Farmaceutycznego na wytwarzanie produktów leczniczych, jeżeli Wykonawca jest wytwórcą; c) ważnego zezwolenia Głównego Inspektora Farmaceutycznego na prowadzenie składu konsygnacyjnego, jeżeli Wykonawca prowadzi skład konsygnacyjny;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy § 10 1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian w postanowieniach umowy w stosunku do treści załącznika nr 1 do umowy, w razie wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a zwłaszcza w przypadku: a) wstrzymania produkcji oferowanego towaru, b) zakończenia produkcji oferowanego towaru, c) wygaśnięcia rejestracji oferowanego towaru, d) otrzymania od Dostawcy korzystnej oferty cenowej na lek lub wyrób medyczny o równoważnych lub przewyższających parametrach do zawartych w załączniku cenowym do umowy, e) niemożności dostarczenia produktu pod nazwą handlową wskazaną w umowie, f) zmiany danych Dostawcy, g) objęcia leku stanowiącego przedmiot umowy decyzją refundacyjną lub objęcia decyzją refundacyjną leku, stanowiącego podstawę limitu, h) zmiany decyzji refundacyjnej w zakresie ceny leku objętego umową lub zmiany decyzji refundacyjnej w zakresie ceny leku stanowiącego podstawę limitu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dietl.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Specjalistyczny im. J. Dietla w Krakowie
ul. Skarbowa 4, 31-121 Kraków, pokój 325 (Zamówienia Publiczne), III piętro.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.07.2013 godzina 09:15, miejsce: Szpital Specjalistyczny im. J. Dietla w Krakowie ul. Skarbowa 4, 31-121 Kraków, pokój 307 (Kancelaria), III piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1 Produkty lecznicze - CPV 33600000.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 1 Produkty lecznicze - CPV 33600000.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.04.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2 Produkty lecznicze - CPV 33600000.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 2 Produkty lecznicze - CPV 33600000.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.04.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 3 Produkty lecznicze - CPV 33621100.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 3 Produkty lecznicze - CPV 33621100.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.62.11.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.04.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet 4 Wyroby medyczne sterylne - CPV 33141620.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 4 Wyroby medyczne sterylne - CPV 33141620.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.04.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet 5 Wyroby medyczne sterylne - CPV 33141000.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 5 Wyroby medyczne sterylne - CPV 33141000.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.04.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet 6 Wyroby medyczne sterylne - CPV 33141000.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 6 Wyroby medyczne sterylne - CPV 33141000.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.04.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet 7 Opakowania i test do sterylizacji - CPV 33190000.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 7 Opakowania i test do sterylizacji - CPV 33190000.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.04.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet 8 Hemostatyki - CPV 33141127.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 8 Hemostatyki - CPV 33141127.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.27-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.04.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet 9 Hemostatyki - CPV 33141127.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 9 Hemostatyki - CPV 33141127.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.27-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.04.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet 10 Hemostatyki - CPV 33141127.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 10 Hemostatyki - CPV 33141127.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.27-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.04.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet 11 Wyroby medyczne sterylne - CPV 33141000.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 11 Wyroby medyczne sterylne - CPV 33141000.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.04.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet 12 Wyroby medyczne sterylne - CPV 33141000.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 12 Wyroby medyczne sterylne - CPV 33141000.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.04.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet 13 Wyroby medyczne sterylne - CPV 33141000.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 13 Wyroby medyczne sterylne - CPV 33141000.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.04.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet 14 Nici chirurgiczne - CPV 33141121.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 14 Nici chirurgiczne - CPV 33141121.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.04.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Pakiet 15 Nici chirurgiczne - CPV 33141121.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 15 Nici chirurgiczne - CPV 33141121.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.04.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Pakiet 16 Wyroby medyczne sterylne - CPV 33162200.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 16 Wyroby medyczne sterylne - CPV 33162200.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.04.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Pakiet 17 Opatrunki - CPV 33141110.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 17 Opatrunki - CPV 33141110.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.04.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Pakiet 18 Wyroby medyczne sterylne - CPV 33141000.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 18 Wyroby medyczne sterylne - CPV 33141000.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.04.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Pakiet 19 Rękawice chirurgiczne jałowe - CPV 33141420.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 19 Rękawice chirurgiczne jałowe - CPV 33141420.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.04.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Pakiet 20 Rękawice chirurgiczne jałowe - CPV 33141420.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 20 Rękawice chirurgiczne jałowe - CPV 33141420.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.04.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Pakiet 21 Rękawice chirurgiczne jałowe - CPV 33141420.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 21 Rękawice chirurgiczne jałowe - CPV 33141420.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.04.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Pakiet 22 Hemostatyki - CPV 33141127.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 22 Hemostatyki - CPV 33141127.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.27-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.04.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Termomodernizacja budynku użytkowego przy al. Jana Pawła II 15 w Krakowie - etap II ocieplenie
- Wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych związanych z budową chodnika, ciągu pieszego oraz kładki pieszej na działkach 52/2, 59/4, 282/3, 306/4 obr. 21 Śródmieście przy ul. Rozrywka w Krakowie dla ZZM
- Dostawa sprzętu komputerowego według 2 części
- Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem pomieszczeń lokalu Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej zlokalizowanego na parterze budynku na os. Krakowiaków 2 w Krakowie
- Budowa placu zabaw przy ZSP nr 17, ul. Czarnogórska w Krakowie - Budżet Obywatelski - edycja 2024
- Dostawa głowicy pomiarowej światła strukturalnego zintegrowanej z robotem przemysłowym
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów opatrunkowych specjalistycznych dla potrzeb Szpitala Chorób Płuc w Orzeszu
- Dostawa do Miejskiego Centrum Opieki dla Osób Starszych, Przewlekle Niepełnosprawnych oraz Niesamodzielnych w Krakowie wyrobów medycznych (rękawiczek nitrylowych)
- Dostawa wyrobów medycznych na potrzeby Bloku Operacyjnego Szpitala Powiatowego w Sędziszowie Małopolskim - 6 pakietów.
- Dostawa rękawic jednorazowych, z tworzyw sztucznych oraz chirurgicznych.
- DOSTAWA JEDNORAZOWYCH ARTYKUŁÓW MEDYCZNYCH - ZESTAW I
- Dostawa wyrobów medycznych na potrzeby Bloku Operacyjnego Szpitala Powiatowego w Sędziszowie Małopolskim - 6 pakietów.
więcej: Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.