eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdyniaUSŁUGA WYKONANIA NAPRAWY WYNIKOWEJ POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH, BĘDĄCYCH NA WYPOSAŻENIU JW. 2035

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-09-06

Gdynia: USŁUGA WYKONANIA NAPRAWY WYNIKOWEJ POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH, BĘDĄCYCH NA WYPOSAŻENIU JW. 2035
Numer ogłoszenia: 241731 - 2010; data zamieszczenia: 06.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 2035 , ul. Sakowicza 1, 81-004 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 0-58 626 20 35, faks 0-58 626 58 80.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Obrona Narodowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGA WYKONANIA NAPRAWY WYNIKOWEJ POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH, BĘDĄCYCH NA WYPOSAŻENIU JW. 2035.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa wykonania naprawy wynikowej pojazdów samochodowych, będących na wyposażeniu JW. 2035 w dwóch pakietach..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.21.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

nie dotyczy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mw.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: JEDNOSTKA WOJSKOWA 2035, 81-004 Gdynia, ul. Sakowicza 1.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.09.2010 godzina 10:00, miejsce: Kancelarii jawnej pok. 121 JW. 2035 ul. Sakowicza 1, 81-004 Gdynia.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1-AUTOSAN H-9..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Naprawa mechaniczna: - naprawa zawiasów i zamków drzwi wejściowych oraz klap luków bagażowych i przedziału silnika; - regeneracja zwrotnic kół przednich; - regeneracja resorów przednich; - wymiana strzemion resorów tylnych; - naprawa instalacji elektrycznej w zakresie usprawnienia tachografu, obrotościomierza, wskaźników tablicy rozdzielczej, instalacji nagrzewnicy; - naprawa i konserwacja instalacji pneumatycznej w zakresie wymiany skorodowanych przewodów pneumatycznych, łączników, rozdzielaczy, regeneracji niesprawnych - nieszczelnych zaworów. 2. Naprawa blacharska: - naprawa, czyszczenie z piaskowaniem oraz konserwacja ramy (ożebrowania) i całości podwozia pojazdu; - likwidacja ognisk korozji nadwozia całego pojazdu wraz z przedziałem silnika i luków bagażowych; - wymiana (naprawa) listew narożnych - ozdobnych; - wymiana uszczelek drzwiowych; - malowanie pojazdu w całości kolor - biały, niebieski wraz z elementami opisu i oznaczenia pojazdu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.21.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2- KRAZ 255B.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Naprawa blacharska: - regeneracja drewniano blaszanej konstrukcji ożebrowania kabiny z wymianą elementów konstrukcji drewnianej na metalowe; - naprawa zawiasów i zamków drzwi kabiny; - likwidacja ognisk korozji oraz konserwacja i malowanie całości kabiny wraz z maską silnika, nadkolami i skrzynkami bocznymi pojazdu, kolor khaki półmat. 2. Naprawa tapicerska: - naprawa konstrukcji i wymiana obić tapicerskich siedzeń pojazdu; - wymiana - regeneracji tapicerki drzwi oraz obicia sufitu kabiny..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.21.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.