Ogłoszenie z dnia 2009-12-11
Poznań: Usługa wykonania oprogramowania do bazy danych oraz samej bazy danych naukowców zawierającej informacje na temat ich zainteresowań naukowych
Numer ogłoszenia: 241723 - 2009; data zamieszczenia: 11.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: BIOINFOBANK Sp. z o.o. , ul. Limanowskiego 24A/16, 60-744 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 865 35 20, faks 61 852 49 46.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wab.bioinfo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa wykonania oprogramowania do bazy danych oraz samej bazy danych naukowców zawierającej informacje na temat ich zainteresowań naukowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem przetargu jest zamówienie na usługę wykonania oprogramowania do bazy danych oraz samej bazy danych naukowców zawierającej informacje na temat ich zainteresowań naukowych I. Baza danych ma zawierać: 1. Co najmniej 600 tyś. opisów naukowców, w tym co najmniej 100 tyś. opisów polskich naukowców. 2. Za naukowca uznawane będą osoby posiadające co najmniej stopnień naukowy doktora. 3. Opis naukowca ma zawierać co najmniej: a. Imię/imiona i nazwisko b. Tytuł i stopień naukowy c. Uprawianą dyscyplinę naukową d. Listę publikacji naukowych wraz z ich abstraktami e. Listę ewentualnych patentów wraz z ich treścią f. Kraj w którym naukowiec pracuje lub pracował ostatnio g. 5 słów-kluczy najlepiej opisujących zainteresowania naukowe naukowca II. Oprogramowanie bazy danych ma zapewnić: 1. Wielokryterialne wyszukiwanie naukowców na podstawie danych zawartych w ich opisie (np. stopień naukowy, dyscyplina naukowa, słowa-klucze). 2. Pełnotekstowe wyszukiwanie naukowców na podstawie słów występujących w abstraktach ich publikacji naukowych i ewentualnych patentach. Wyszukiwanie musi umożliwić tworzenie złożonych zapytań w oparciu o algebrę Boola. Mechanizm wyszukiwania musi być oparty na wyszukiwaniu indeksowym. 3. Wyszukiwanie naukowców na podstawie zapytania zadanego w języku naturalnym: polskim lub angielskim. Mechanizm wyszukiwania ma brać pod uwagę treść abstraktów publikacji naukowych naukowców oraz treść ich ewentualnych patentów. W wyniku wyszukiwania mają być zwracani naukowcy, których zainteresowania naukowe odzwierciedlone w treści abstraktów ich publikacji i patentów są najbliższe zapytaniu wyspecyfikowanemu przez użytkownika bazy danych. Miara zwracanego podobieństwa zainteresowań naukowców do zapytania użytkownika ma być miarą ciągłą umożliwiającą sortowanie otrzymywanych wyników. 4. Automatyczne grupowanie naukowców na podstawie ich zainteresowań naukowych. Mechanizm grupowania powinien brać pod uwagę treści abstraktów publikacji naukowców oraz ich ewentualne patenty. Użytkownik bazy danych ma mieć możliwość zmiany liczebności otrzymanych grup naukowców za pomocą zmiany zadanej wartości ich minimalnego podobieństwa. III. Baza danych ma być przetestowana, zainstalowana i uruchomiona. IV. Wykonawca udzieli 2 letniej gwarancji na sprawne funkcjonowanie bazy, oraz zapewni jej serwis w ciągu 48 godzin. V. Wykonawca zapewni przeprowadzenie dwóch szkoleń z administracji i obsługi bazy danych. Szacowana wartość wydatków na realizację zamówienia: 200 000 - 230 000 PLN. Są to wartości netto. Wartość wydatków określona jest na podstawie cen rynkowych porównywalnych rozwiązań.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.00.00.00 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia. Wykonawca musi posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości 90 tys. PLN. - nie podlegają wykluczeniu z Postępowania zgodnie z art. 24 Ustawy; - posiadają uprawnienia do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi; - spełniają wymagania określone w warunkach zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dostarczonej dokumentacji kierując się kryterium spełnia/nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty: -Formularz oferty przygotowany zgodnie ze wzorem podanym w Załączniku nr 1 do SIWZ - Oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowaniu potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Załącznik nr 2 do SIWZ. - Wzór umowy, Załącznik nr 3 do SIWZ. - Kopia odpisu Wykonawcy z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). - Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w wysokości co najmniej 90.000zł, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wab.bioinfo.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: BioInfoBank Sp. z o. o. ul. Św. Marcin 80/82, lok. 355, 61-809 Poznań.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.12.2009 godzina 17:00, miejsce: BioInfoBank Sp. z o. o. ul. Św. Marcin 80/82, lok. 355, 61-809 Poznań.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Wirtualna Akademia Bioinformatyki jest współfinansowany z Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka działanie 2.3.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Dostawa produktu leczniczego Inclisiran 284 mg/1,5 ml w ramach Programu Lekowego B.101
- Usługa stworzenia i utrzymania sieci IP, VPN w Regionalnym Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Poznaniu oraz Terenowych Oddziałach
- "Przebudowa Poradni Ginekologiczno- Położniczej w budynku Poznańskiego Ośrodka
- Świadczenie usług polegających na prowadzeniu zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka oraz dodatkowych usług terapeutów, fizjoterapeutów, psychologów, pedagogów, logopedów i innych specjalistów
- Wyroby medyczne jednorazowego użytku- Cewnik do aspiracji o dużym świetle wewnętrznym
- Przygotowanie i wydawanie posiłków codziennie dla dzieci z Przedszkola oraz przygotowywanie śniadań i obiadów dwudaniowych z napojem dla dzieci, które zgłoszą się ze Szkoły
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług serwisowych w zakresie serwisu i nadzoru autorskiego Systemu Impuls
- Świadczenie usług serwisowych w zakresie posiadanego Oprogramowania Aplikacyjnego dla SPZOZ w Krotoszynie
- Świadczenie usług wsparcia technicznego dla Działu Informatycznego Muzeum Narodowego w Warszawie
- Zamówienie w postępowaniu w trybie podstawowym na usługę świadczenia wsparcia teleinformatycznego dla PPNT Gdynia.
- Stworzenie środowiska wysokiej dostępności baz danych
- Dostawa i wdrożenie systemu elektronicznej teczki studenta oraz obiegów studenckich na potrzeby Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina wraz z usługami serwisu gwarancyjnego.
więcej: Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





