Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-16
Kielce: Zagospodarowanie patio w Domu Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II przy ul. Jagiellońskiej 76 w Kielcach
Numer ogłoszenia: 241696 - 2009; data zamieszczenia: 16.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II , ul. Jagiellońska 76, 25-734 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3453447, faks 041 3454392.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpsjp2.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zagospodarowanie patio w Domu Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II przy ul. Jagiellońskiej 76 w Kielcach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w siedzibie Zamawiającego robót budowlanych polegających na zagospodarowaniu patio w Domu Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II przy ul. Jagiellońskiej 76 w Kielcach w tym: odsłonięcie, izolacja i docieplenie ścian piwnic oraz ułożenie kostki brukowej w określonym obszarze patio. Szczegółowe zakresy zamówienia określają odpowiednie przedmiary robót. Utrudnienia: wielkość otworów drzwiowych prowadzących na dziedziniec wewnętrzny według wiedzy Zamawiającego uniemożliwia wjazd na jego obszar sprzętu mechanicznego - wskazana jest wizja lokalna zainteresowanego Wykonawcy..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.52.10 - Roboty budowlane w zakresie domów opieki społecznej 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5000 zł. /pięć tysięcy zł./III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający żąda aby wykonawcy: 1. Posiadali uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - i w tym zakresie zamawiający wymaga aby wykonawcy prowadzili zarejestrowaną działalność gospodarczą tożsamą z niniejszym zamówieniem. 2. Posiadali niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponowali potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia i w tym zakresie zamawiający wymaga aby wykonawcy: - wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, roboty budowlane mające w swoim zakresie: izolacje fundamentów, docieplanie ścian, roboty brukarskie, /nie koniecznie w ramach jednego zadania/ o wartości łącznej minimum brutto 150000 zł /słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy zł./, z podaniem ich wartości /tj. jaką wartość w wykonywanym zadaniu miały wskazane wyżej roboty - to suma wartości tych robót ma wynosić min 150000 zł./, oraz daty i miejsca wykonania z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie i odebrane zgodnie z obowiązującymi procedurami, przykłady w SIWZ - dysponowali osobami, które posiadają wymagane uprawnienia w tym: kierownik budowy - uprawnienia budowlane; przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa; 3. Znajdowali się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Wykonawca posiada polisę od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 200000 zł. 5. Nie podlegali wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. 6. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty. 7. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VI SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż wyżej wymienione warunki wykonawca spełnił. 8. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru sądowego albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 2. Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu i nie podlega wykluczeniu zgodnie z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp - wg wzorów stanowiących załączniki nr 2 i 3 do SIWZ. 3. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 4. Wykaz wykonanych robót budowlanych sporządzony zgodnie z opisem umieszczonym w pkt V.2. 5. Wskazanie osoby kierownika budowy z załączeniem dokumentów - uprawnienia budowlane i przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dpsjp2.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II, ul. Jagiellońska 76, 25-734 Kielce pokój nr 1 - sekretariat.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.08.2009 godzina 11:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II, ul. Jagiellońska 76, 25-734 Kielce pokój nr 1 - sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Zakup i dostawa wyprawek motywujących dla uczestników projektu "Rehabilitacja pacjentów onkologicznych z terenu woj. świętokrzyskiego". IZP.2411.226.2025.AJ
- Usługi pocztowe w obrocie krajowym i zagranicznym świadczone na potrzeby Miejskiego Urzędu Pracy w Kielcach
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zak.przyjmowania,przemieszczania i doręczania przes. dla ŚCO,w tym przesyłek w ramach Projektu Profilaktyka Świętokrzyskich Pracowników
- Zakup dwóch mikrobusów do przewozu do 9 osób łącznie z kierowcą
- Zakup i dostawa fabrycznie nowych wyprodukowanych w 2024/2025 r. samochodów osobowych typu SUV i sedan na potrzeby Świętokrzyskiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Kielcach w podziale na zadania częściowe
- "Kompleksowa dostawa gazu ziemnego grupy E (wysokometanowy) na potrzeby Sądu Rejonowego w Kielcach w roku 2026"
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa budynku bramnego i gospodarczego w DPS Lubsko ze zmianą sposobu użytkowania"
- Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w miejscowości Cedry Wielkie
- Przebudowa części drogi powiatowej nr 1321 D w m. Ruda Żmigrodzka polegająca na budowie chodnika
- KWP Szczecin - Remont dziedzińca przy ul. Małopolskiej 15 w Szczecinie
- Przebudowa drogi powiatowej 4713S - ul. Belna w Strzyżowicach
- Budowa budynku mieszkalnego komunalnego, dwulokalowego przy ul. Berezów 11 w Suchedniowie - roboty odtworzeniowe.
więcej: Roboty budowlane w zakresie domów opieki społecznej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





