Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-02-15
Wrocław: Dostawa płynu zimowego do spryskiwaczy szyb samochodów służbowych Policji dolnośląskiej
Numer ogłoszenia: 24163 - 2013; data zamieszczenia: 15.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu , ul Podwale 31-33, 50-040 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. (071) 340 38 00, faks (071) 782 41 71.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dolnoslaska.policja.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa płynu zimowego do spryskiwaczy szyb samochodów służbowych Policji dolnośląskiej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: a) Przedmiotem zamówienia jest dostawa płynu zimowego do spryskiwaczy szyb samochodów służbowych Policji dolnośląskiej. b) Dostawa obejmuje płyn fabrycznie nowy, z terminem przydatności do użycia min. 1 rok licząc od dania dostawy do zamawiającego, który spełnia wszelkie wymagania techniczne z zakresu ochrony środowiska i bezpieczeństwa użytkowania oraz zachowuje pełne parametry przy użyciu w temperaturze min. -22C lub niższej. c) Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie niżej wskazane części: Część 1: dostawa płynu zimowego do spryskiwaczy szyb samochodów służbowych Policji dolnośląskiej w opakowaniach 1 000 litrowych - 7 sztuk, Część 2: dostawa płynu zimowego do spryskiwaczy szyb samochodów służbowych Policji dolnośląskiej w opakowaniach 5 litrowych - 2 200 sztuk,.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.00.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 5.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu metodą spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonego oświadczenia - załącznik numer 3 do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu metodą spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonego oświadczenia - załącznik numer 3 do SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu metodą spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonego oświadczenia - załącznik numer 3 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu metodą spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonego oświadczenia - załącznik numer 3 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu metodą spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonego oświadczenia - załącznik numer 3 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Oświadczenia potwierdzające, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego. Od wykonawców ubiegających się o przyznanie zamówienia wymagane jest, w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego złożenie oświadczenia potwierdzającego, że oferowany przez nich płyn do spryskiwaczy: - jest zgodny z Polskimi Normami przenoszącymi europejskie normy zharmonizowane, - jest fabrycznie nowy i posiada termin przydatności do użycia co najmniej 1 rok licząc od dania dostawy do zamawiającego, - spełnia wszelkie wymagania techniczne z zakresu ochrony środowiska i bezpieczeństwa użytkowania - zachowuje pełne parametry przy użyciu w temperaturze min. -22C lub niższej. Treść oświadczeń została umieszczona na formularzu ofertowym. Do potwierdzenia spełniania przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego wystarczy złożenie stosownego oświadczenia na formularzu ofertowym.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenia i dokumenty wymagane do załączenia w ofercie - niezbędne do przeprowadzenia postępowania. - Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - załącznik numer 1 do SIWZ - Oświadczenia i dokumenty wymienione w Rozdziałach VI i VII SIWZ. - W przypadku, gdy Wykonawca przewiduje udział podwykonawców w realizacji zamówienia: oświadczenie dotyczące udziału podwykonawców, którego wzór określa załącznik numer 5 do SIWZ. 1) W przypadku wnoszenia oferty przez wspólników spółki cywilnej należy załączyć dodatkowo gdy oferta nie jest podpisana przez wszystkich wspólników - pełnomocnictwo wspólników do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy podpisane przez wszystkich wspólników lub ich prawnie upoważnionych przedstawicieli. Pełnomocnictwo winno być przedstawione w formie oryginału bądź kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 2) W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (konsorcjum) a) Na podstawie art. 23 ust. 2 ustawy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. b) W związku z powyższym niezbędne jest przedłożenie w ofercie pełnomocnictwa ustanawiającego podmiot uprawniony (lidera) do występowania w imieniu konsorcjum, wraz z określeniem zakresu umocowania lidera (pełnomocnictwo: do reprezentowania konsorcjum w prowadzonym postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy). Wymaga się, by pełnomocnictwo było podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów (konsorcjantów). Pełnomocnictwo winno być przedstawione w formie oryginału bądź kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. c) Każdy z partnerów musi złożyć oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Pzp (załącznik numer 4 do SIWZ). Wszystkie warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w Rozdziale VII pkt 1 partnerzy winni spełniać łącznie.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dolnoslaska.policja.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
Wydział Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych
50-040 Wrocław
ul. Podwale 31-33.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.02.2013 godzina 10:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu Punkt Obsługi Klienta 50-040 Wrocław ul. Podwale 31-33.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Termin realizacji zamówienia: Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć przedmiot zamówienia w terminie do 5 dni roboczych licząc od daty zawarcia umowy. Miejscem dostawy jest Wydział Transportu Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu, 54-151 Wrocław, ul. Połbina 1..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa płynu zimowego do spryskiwaczy szyb samochodów służbowych Policji dolnośląskiej w opakowaniach 1 000 litrowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1: dostawa płynu zimowego do spryskiwaczy szyb samochodów służbowych Policji dolnośląskiej w opakowaniach 1 000 litrowych - 7 sztuk.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 5.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa płynu zimowego do spryskiwaczy szyb samochodów służbowych Policji dolnośląskiej w opakowaniach 5 litrowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 2: dostawa płynu zimowego do spryskiwaczy szyb samochodów służbowych Policji dolnośląskiej w opakowaniach 5 litrowych - 2 200 sztuk.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 5.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Usługi restauracyjne na rzecz uczniów Szkoły Podstawowej nr 23 im. Gen. Stefana "Grota" Roweckiego we Wrocławiu
- USŁUGA POLEGAJĄCA NA ZAŁADUNKU, ODBIORZE I TRANSPORCIE ODPADÓW NIEBEZPIECZNYCH I INNYCH NIŻ NIEBEZPIECZNE WRAZ Z ICH UTYLIZACJĄ (5 ZADAŃ)
- Remont drogi S8 odc. węzeł Oleśnica Zachód - węzeł Oleśnica Północ od km 51+685 do km 52+550
- Dostawa Analizatora toksykologicznego wraz z pakietem testów dla Kliniki Medycyny Ratunkowej
- REMONT NAWIERZCHNI DOJŚĆ I DOJAZDÓW DO KLATEK PRZY UL. WIDNEJ 1, 3, 5 WE WROCŁAWIU NA TERENIE DZIAŁEK NR 5/51, 5/22 AR_1 OBRĘB GAJ
- Dostawa różnych subskrypcji w podziale na 2 części
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy środków czystości oraz naczyń i opakowań gastronomicznych dla Miejskiej Jadłodajni "U Świętego Antoniego" we Włocławku
- "Sukcesywne dostawy środków czystości w podziale na części".
- ARTYKUŁY I AKCESORIA DO USŁUGI SPRZĄTANIA, POJEMNIKI NA ZUŻYTE IGŁY, PODAJNIKI
- Dostawy środków czystości dla potrzeb SP ZOZ Nr 1 w Rzeszowie
- ,, Dostawa środków czystości dla placówek oświatowych w Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy''
- Sukcesywna dostawa środków czystości i materiałów higienicznych i urządzeń dozujących na potrzeby Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego we Wrocławiu
więcej: Środki czyszczące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.