Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-16
Prabuty: Wymiana instalacji centralnego ogrzewania wraz z wymianą kotła w Szkole Podstawowej w Rodowie, gm. Prabuty
Numer ogłoszenia: 241538 - 2009; data zamieszczenia: 16.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Prabuty , ul. Kwidzyńska 2, 82-550 Prabuty, woj. pomorskie, tel. 055 2782001lub 02.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.prabuty.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana instalacji centralnego ogrzewania wraz z wymianą kotła w Szkole Podstawowej w Rodowie, gm. Prabuty.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana instalacji centralnego ogrzewania wraz z wymianą kotła w Szkole Podstawowej w Rodowie, gm. Prabuty, polegająca na: - demontażu istniejącej instalacji, - demontażu instalacji i wyposażenia kotłowni, - dostawie urządzeń i wyposażenia kotłowni, - montażu kotłów i instalacji technologicznej w kotłowni, - wykonaniu instalacji centralnego ogrzewania, - wykonaniu robót ogólnobudowlanych i towarzyszących związanych z wymianą instalacji centralnego ogrzewania i przebudową kotłowni.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.33.11.10 - Instalowanie kotłów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie żąda wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do udziału w postępowaniu zaproszeni są Wykonawcy spełniający następujące warunki: 1) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp, 2) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, 3) złożą pisemną ofertę (na załączonym druku - formularz ofertowy) wraz z kosztorysem ofertowym, 4) wykonali w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: a) przynajmniej 1 robotę obejmującą zakresem budowę lub remont instalacji centralnego ogrzewania wraz z budową lub remontem kotłowni o wartości 100 tys. zł lub b) przynajmniej 1 robotę obejmującą zakresem budowę lub remont instalacji centralnego ogrzewania i przynajmniej 1 robotę obejmującą budowę lub remont kotłowni o łącznej wartości 100 tys. zł 5) dysponują lub będą dysponować osobami do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi tj.: min. 1 osobą posiadającą uprawnienia w zakresie instalacji i urządzeń centralnego ogrzewania, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a które uprawniają do pełnienia funkcji kierownika budowy w zakresie instalacji i urządzeń centralnego ogrzewania oraz wykażą przynależność tej osoby do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca musi przedstawić w ofercie następujące dokumenty: 1) wypełniony formularz ofertowy (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ), 2) kosztorys ofertowy; 3) oświadczenie wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ), 4) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, 5) wykaz wykonanych (zakończonych) robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje od poprzednich Zamawiających, protokoły odbioru robót, itp.) przedstawiony w formie zgodnej z Załącznikiem nr 3 do formularza ofertowego. Dla uznania ważności oferty należy wykazać: a) przynajmniej 1 robotę obejmującą zakresem budowę lub remont instalacji centralnego ogrzewania wraz z budową lub remontem kotłowni o wartości 100 tys. zł lub b) przynajmniej 1 robotę obejmującą zakresem budowę lub remont instalacji centralnego ogrzewania i przynajmniej 1 robotę obejmującą budowę lub remont kotłowni o łącznej wartości 100 tys. zł 6) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponować Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych oraz zakresu wykonywanych przez nich czynności, w formie zgodnej z Załącznikiem nr 4 do formularza ofertowego, potwierdzony niezbędnymi w realizacji niniejszego zamówienia uprawnieniami do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie instalacji i urządzeń centralnego ogrzewania, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a które uprawniają do pełnienia funkcji kierownika budowy w zakresie instalacji i urządzeń centralnego ogrzewania oraz aktualne zaświadczenie o przynależności tej osoby do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa, 7) wykaz prac, których wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom, przedstawiony w formie zgodnej z Załącznikiem nr 5 do formularza ofertowego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.prabuty.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Prabuty
ul. Kwidzyńska 2
82-550 Prabuty
pokój nr 13.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Prabuty ul. Kwidzyńska 2 82-550 Prabuty sekretariat - pokój nr 9 I piętro.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków rezerwy części oświatowej subwencji ogólnej dla jednostek samorzadu terytorialnego.
INNE PRZETARGI PRABUTY
- Usługa zbiorowego żywienia dzieci i młodzieży w placówkach oświatowych na terenie Miasta i Gminy Prabuty
- Przebudowa ulicy Klimuszki w Prabutach
więcej: przetargi PRABUTY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 5 im. Władysława Broniewskiego w Białymstoku
- MODERNIZACJA INSTALACJI SPALINOWEJ WRAZ Z MODERNIZACJĄ INSATLACJI GRZEWCZEJ W ISTNIEJĄCYCH BUDYNKACH MIESZKALNYCH WIELORODZINNYCH TORUŃSKIEGO TBS SP. Z O.O. PRZY UL. GERWAZEGO 4 I UL. GERWAZEGO 16
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych w ramach zadania pn. "Poprawa efektywności energetycznej 3 budynków przy ul. Starołęckiej 40 w Poznaniu"
- Wymiana pieców w Szkole Podstawowej w Suszu
- Przebudowa budynku byłego szpitala psychiatrycznego na budynek administracji w Areszcie Śledczym we Wrocławiu
- Realizacja robót budowlanych w ramach zadania pn. Rozbudowa oraz adaptacja pomieszczeń na potrzeby Gminnego Żłobka Integracyjnego "U Misia" w Łochowie - filia w Zielonce - Program Maluch+
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.