Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-16
Skarżysko-Kamienna: Wymiana okien i drzwi balkonowych w lokalach mieszkalnych stanowiących własność Gminy Skarżysko - Kamienna
Numer ogłoszenia: 241532 - 2009; data zamieszczenia: 16.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Zasobów Komunalnych w Skarżysku-Kamiennej , ul. B. Prusa 3A, 26-110 Skarżysko-Kamienna, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 2524900, faks 0-41 2523500.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana okien i drzwi balkonowych w lokalach mieszkalnych stanowiących własność Gminy Skarżysko - Kamienna.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup 245 szt. okien PCV i 36 szt. drzwi balkonowych PCV, wymiana 245 szt. okien drewnianych i 36 szt. drzwi balkonowych drewnianych na okna i drzwi balkonowe PCV, wywóz zdemontowanych okien i drzwi balkonowych oraz innych nieczystości powstałych w wyniku prowadzonych prac. Koszty odwozu nieczystości winny zostać wliczone w cenę ryczałtową zadania. Wykonanie wymiany odbywać się będzie poprzez : - wykonanie obmiaru w miejscu wymiany okna - demontaż istniejących okien drewnianych i drzwi balkonowych - zakup i montaż okien i drzwi balkonowych z PCV - zabezpieczenie podłóg przed zniszczeniem oraz uporządkowanie stanowiska pracy, - wywóz zdemontowanych okien i drzwi balkonowych oraz innych nieczystości powstałych w wyniku prowadzonych prac z zagospodarowaniem na koszt Wykonawcy. - w sprawach nieuregulowanych w podanych wyżej punktach należy stosować się do decyzji podjętych przez Zamawiającego. Szczegółowy opis zamówienia dot. wykonania i odbioru robót zawarty jest w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. ( zał. nr 5 do SIWZ ) Wykaz zawierający wymiary, ilości oraz adresy lokali mieszkalnych w których nastąpi wymiana okien stanowi załącznik nr 6 do SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.30 - Instalowanie drzwi i okien .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 oraz złożą dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Pzp. W szczególności Zamawiający wymaga, aby wykonawcy wykazali, że: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, a zwłaszcza aby wykazali, że: a wykonali co najmniej dwie roboty budowlane w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. robotom budowlanym w zakresie wymiany stolarki okiennej o wartości nie mniejszej niż 150.000,00 zł. brutto każda oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie ( np. referencje ). b dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia , tj. osobami posiadającymi uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lutego 1994 r. Prawo budowlane . ( Dz.U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 i Nr 70, poz. 1217)w zakresie kierowania i nadzorowania robót budowlanych - co najmniej jedna osoba- i złożą odpowiednie dokumenty potwierdzające uprawnienia oraz dokumenty potwierdzające przynależność tej osoby do właściwej izby samorządu zawodowego, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełniania każdego z warunków na podstawie załączonych do oferty dokumentów, o których mowa w pkt. 6. Brak załączenia przez Wykonawcę któregokolwiek z dokumentów zostanie uznane przez Zamawiającego jako niespełnienie warunku, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Pzp. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia ( art. 23 ust. 1 ustawy Pzp ). Za podmioty występujące wspólnie uważa się również spółki cywilne oraz konsorcja. W tym przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika ( art. 23 ust. 2 ustawy Pzp ).Wykonawcy występujący wspólnie każdy oddzielnie, nie mogą podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp, a także muszą spełniać wymogi, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp. Zamawiający oceni spełnienie warunków wg kryteriów spełnia lub nie spełnia na podstawie załączonych do oferty dokumentów , o których mowa w pkt. 6.. 6. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający dokona oceny spełnienia ww warunków na podstawie dokumentów, oświadczeń i wykazów złożonych wraz z ofertą wykonania. Do oferty wykonania należy załączyć dokumenty wymienione w pkt. 6.2. 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wraz z ofertą wykonania zał. Nr 2 lub oferta samodzielnie sporządzona przez Wykonawcę zgodnie z ww załącznikiem oraz kosztorysem ofertowym ( zał. Nr 8 ) Wykonawca składa: Zgodnie z art. 24 ust. 1 Pzp i zgodnie z uregulowaniami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87, poz. 605) w celu: 1. potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 3 Pzp, Zamawiający żąda załączenia do oferty: a. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę . W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. b. oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymagania określone w art 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r - wypełniony druk oświadczenia zał. nr 4 lub oświadczenie Wykonawcy sporządzone wg ww.wzoru Wymagana forma dokumentu - oryginał. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie ww. oświadczenie musi być złożone przez każdego Wykonawcę. 2. potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda: a. wykazu co najmniej dwóch robót budowlanych (wypełniony zał. Nr 8 - druk wykazu prac lub wykaz sporządzony zgodnie z tym załącznikiem ) w okresie ostatnich pięciu lat przed przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. robotom budowlanym w zakresie wymiany stolarki okiennej o wartości nie mniejszej niż 150.000,00 zł. brutto każda oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie ( np. referencje ). Wymagana forma dokumentu - oryginał. Pozostałe dokumenty : oryginał lub kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie ww. dokumenty mogą być składane łącznie. b. wypełniony zał. Nr 9 - druk wykazu osób potencjał kadrowy lub wykaz sporządzony zgodnie z tym załącznikiem, potwierdzający, że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia , tj. osobami posiadającymi uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lutego 1994 r. Prawo budowlane ( Dz.U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 i Nr 70, poz. 1217) w zakresie kierowania i nadzorowania robót budowlanych- co najmniej jedną osobą i złoży odpowiednie dokumenty potwierdzające uprawnienia oraz dokumenty potwierdzające przynależność tej osoby do właściwej izby samorządu zawodowego, Wymagana forma wykazu - oryginał. Pozostałe dokumenty wymienione w tym podpunkcie tj. Uprawnienia zawodowe i dokumenty potwierdzające przynależność tej osoby do właściwej izby samorządu zawodowego, : oryginał lub kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie ww. dokumenty mogą być składane łącznie. 3. Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza. 4.. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza. Zgodnie z art. 141 ustawy Prawo zamówień publicznych wykonawcy składający ofertę wspólną ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zasady odpowiedzialności solidarnej dłużników określa art. 366 Kodeksu Cywilnego 5. Dokumenty wymagane od wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: a) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 6.2 ppkt 1a) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa powyżej, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umskarzysko.bip.doc.pl menu: jednostki podległe: Zarząd Zasobów Komunalnych.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZZK w Skarżysku - Kamiennej
ul. B. Prusa 3a , 26-110 Skarżysko - Kam..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.08.2009 godzina 09:45, miejsce: ZZK w Skarżysku - Kamiennej ul. B. Prusa 3a , 26-110 Skarżysko - Kam..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z SKARŻYSKA-KAMIENNEJ
- Dostawa samochodu osobowego dostosowanego do potrzeb osób niepełnosprawnych do tzw. ,,Taksówki społecznej" w ramach projektu pn. "Centrum Usług Społecznych w Skarżysku-Kamiennej"
- Dostawa środków opatrunkowych dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Skarżysku-Kamiennej
- "Wykonanie zagospodarowań w systemie zaprojektuj i wybuduj"
- Zakup i dostawa sprzętu specjalistycznego dla Ośrodka Wsparcia i Testów (OWiT) w Skarżysku - Kamiennej II
- Cyberbezpieczny samorząd
- Modernizacja Miejskiego Centrum Kultury w Skarżysku - Kamiennej jako klucz do rozwoju infrastruktury wspierającej aktywne uczestnictwo w kulturze i życiu społecznym
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja pomieszczeń w budynku Domu Kultury w Komorowicach (wymiana okien, modernizacja szatni, pracowni plastycznej i ceramicznej)
- Termomodernizacja z częściową przebudową budynku szkolnego przy ul. Nowej 3 w Zdzieszowicach
- Roboty budowlane polegające na dostosowaniu pomieszczeń budynku Żłobka Miejskiego w Złotoryi w ramach zadania "Aktywny Maluch 2022-2029"
- Adaptacja pomieszczenia na laboratorium SIMS w części biurowej kompleksu biurowo-produkcyjno-laboratoryjnego przy ul. Strużańskiej 8 w Stanisławowie Pierwszym na potrzeby IWC PAN.
- "Robota budowlana - remont budynku nr 513 (Polowy Zespół Sanitarny) w Nowej Dębie - etap II"
- Dostosowanie budynków Starostwa Powiatowego w Radomiu w celu likwidacji barier architektonicznych i informacyjno-komunikacyjnych
więcej: Instalowanie drzwi i okien »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.