Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-12-05
Otwock: Wykonanie opracowań projektowych i kosztorysowych w zakresie
i formie wymaganej przepisami prawa zamówień publicznych dla zadania pn. Modernizacja i rozbudowa Specjalnego Ośrodka Szkolno- Wychowawczego, ul Majowa 17/19 Otwock wraz z zagospodarowaniem terenu.
Numer ogłoszenia: 241138 - 2007; data zamieszczenia: 05.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy nr 1, ul. Majowa 17/19, 05-400 Otwock, woj. mazowieckie, tel. 022 7793241, fax 022 7793241.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.soswotwock.szkola.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: placówka oświatowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie opracowań projektowych i kosztorysowych w zakresie i formie wymaganej przepisami prawa zamówień publicznych dla zadania pn. Modernizacja i rozbudowa Specjalnego Ośrodka Szkolno- Wychowawczego, ul Majowa 17/19 Otwock wraz z zagospodarowaniem terenu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, projektu i wyceny pierwszego wyposażenia, a także kosztorysu inwestorskiego w zakresie i formie wymaganej przepisami Ustawy oraz pełnienie nadzoru autorskiego nad wykonaniem robót budowlanych na podstawie tych opracowań: Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie rozbudowy Specjalnego Ośrodka Szkolno- Wychowawczego nr 1 w Otwocku przy ul. Majowej 17/19 o salę gimnastyczną wraz z zapleczem i łącznikiem oraz zagospodarowaniem terenu. W skład objętych zamówieniem opracowań wchodzą: 1. Projekty rozbiórek: Budynku magazynu żywnościowego Budynku warsztatu Budynku pracowni techniki Wiaty dla rowerów przy obecnym wejściu głównym Przybudówki do budynku głównego 2. Projekty budowy: Sali gimnastycznej o wymiarach boiska 36x19 m. /nawierzchnia -parkiet drewniany sportowy/ z trybunami, zapleczem oraz pomieszczeniami administracyjnymi Łącznika pomiędzy budynkami Wejścia do istniejącego budynku głównego 3. Projekty zagospodarowania terenu: Boiska sportowego wielofunkcyjnego z trybunami Bieżni - 75 m. Rzutni do pchnięcia kulą Skoczni do skoku w dal Placu zabaw Miejsc parkingowych / około 50-60 stanowisk/ Ogrodzenia, wejścia i wjazdu na teren Dróg przeciwpożarowych Wjazdu i wejścia na teren Miejsc dla rowerów Remontu portierni Śmietnika Ujęcia wody /pompa , hydrofornia/ 4. Projekty 2 dźwigów osobowych 5. Projekt adaptacji i remontu pomieszczeń odzyskanych w wyniku zmiany funkcji w budynkach istniejących
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.22.40.00 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania Kod CPV wg słownika 2008: 71.24.00.00 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 8.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca: 1) Spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Prawa zamówień publicznych i określone poniżej warunki ekonomiczne i techniczne udziału w postępowaniu oraz, 2) Nie podlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych. Na potwierdzenie spełnienia warunku o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania wykonawca złoży w ofercie poniższe dokumenty: 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do rejestru działalności gospodarczej. Dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 4) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w pkt 3 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) Dokument, o którym mowa w pkt 4 lit. a powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 4 , zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wymagania dotyczące terminu wystawienia dokumentu, stosuje się odpowiednio jak dla dokumentów, o których mowa w pkt 4. 6) w przypadku oferty składanej przez wykonawców wspólnie oświadczenia i dokumenty wymienione wyżej składa każdy z wykonawców. 7) Ponadto wykonawca zobowiązany jest złożyć w ofercie oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 Ustawy. Warunki ekonomiczne: Aby spełnić warunek ekonomiczny udziału w postępowaniu wykonawca (łącznie wykonawcy składający ofertę wspólną) musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 250 000 PLN. Wykonawca musi złożyć aktualną polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, w przypadku wykonawców składających ofertę wspólną dokument składa ten lub ci z wykonawców, którzy potwierdzają spełnienie postawionego minimum. Warunki techniczne: W zakresie warunków technicznych wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W szczególności wykonawca musi wykazać, że : 1. posiada doświadczenie w wykonaniu jako Główny projektant co najmniej 2 projektów obiektów użyteczności publicznej w okresie ostatnich 3 lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w tym przynajmniej jeden o wartości nie mniejszej niż 100 000 PLN; 2. dysponuje osobami do pełnienia poniższych funkcji technicznych w budownictwie do projektowania: 1) Kierownik Projektu - w specjalności architektonicznej. 2) Projektant branża kontr./budowl. - w specjalności konstrukcyjno - budowlanej 3) Projektant branża sanitarna - w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych, 4) Projektant branża elektryczna - specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, 5) Na stanowiska projektantów w branży sanitarnej lub elektrycznej wykonawca może wskazać więcej niż 1 osobę, pod warunkiem, że osoby wskazane na dane stanowisko dysponują łącznie wymaganymi uprawnieniami budowlanymi. (w przypadku wspólnego ubiegania się kilku wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie). Na potwierdzenie spełniania warunków technicznych wykonawca musi złożyć w ofercie: 1. wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania usług projektowych odpowiadających postawionemu minimum, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich przedmiotu, wartości, oraz daty i miejsca wykonania oraz dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. 2. wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia (należy załączyć kopię posiadanych przez wskazaną osobę uprawnień do projektowania robót budowlanych i aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego inżynierów). 3. w przypadku oferty składanej przez wykonawców wspólnie wymienione w pkt 1 i 2 dokumenty mogą być złożone łącznie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunku o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania wykonawca złoży w ofercie poniższe dokumenty: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do rejestru działalności gospodarczej. Dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w pkt 3 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) Dokument, o którym mowa w pkt 2lit. a powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2 , zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wymagania dotyczące terminu wystawienia dokumentu, stosuje się odpowiednio jak dla dokumentów, o których mowa w pkt 2. 4. w przypadku oferty składanej przez wykonawców wspólnie oświadczenia i dokumenty wymienione wyżej składa każdy z wykonawców. 5. Ponadto wykonawca zobowiązany jest złożyć w ofercie oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 Ustawy. Warunki ekonomiczne: Aby spełnić warunek ekonomiczny udziału w postępowaniu wykonawca (łącznie wykonawcy składający ofertę wspólną) musi złożyć aktualną polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, w przypadku wykonawców składających ofertę wspólną dokument składa ten lub ci z wykonawców, którzy potwierdzają spełnienie postawionego minimum. Warunki techniczne: Na potwierdzenie spełniania warunków technicznych wykonawca musi złożyć w ofercie: 1. wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania usług projektowych odpowiadających postawionemu minimum, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich przedmiotu, wartości, oraz daty i miejsca wykonania oraz dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. 2. wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia (należy załączyć kopię posiadanych przez wskazaną osobę uprawnień do projektowania robót budowlanych i aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego inżynierów). 3. w przypadku oferty składanej przez wykonawców wspólnie wymienione w pkt 1 i 2 dokumenty mogą być złożone łącznie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin wykonania zamówienia - 5
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.soswotwock.szkola.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 05-402 Otwock, ul. Majowa 17/19.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: ____________________________________________________________________
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: ____________________________________________________________________
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.12.2007 godzina 16:30, miejsce: Siedziba zamawiającego: Otwock, ul. Majowa 17/19.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z OTWOCKA
- Modernizacja kuchni w Szkole Podstawowej Nr 3 w Otwocku
- Dostawa izotopu I-123 do NCBJ Ośrodka Radioizotopów POLATOM
- Dostawa elementów opakowań transportowych - bębnów (hoboków) do NCBJ Ośrodka Radioizotopów POLATOM
- Dostawa zasilaczy elektrycznych prądu stałego do akceleratora liniowego PolFEL.
- Wykonanie Zadania: Wykonanie robót budowlanych związanych z budową: Część 1: ciągu pieszo rowerowego w ul. Reymonta od ul. Westerplatte do ul. Grunwaldzkiej "Budowa ciągu pieszo-rowerowego(...)
- Dostawa igieł do generatorów Mo/Tc do NCBJ Ośrodka Radioizotopów POLATOM
więcej: przetargi w Otwocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- wykonanie projektu technicznego i wykonawczego przebudowy i modernizacji kamienic Biblioteki Raczyńskich w Poznaniu przy ulicy Wronieckiej 14 i 15
- Przebudowa pomieszczeń Konsultacyjnych Poradni Specjalistycznych w Szpitalu Wojewódzkim im. Św. Łukasza SP ZOZ w Tarnowie w ramach projektu FEMP.05.11-IZ.00-0243/24 pn. Rozwój AOS
- "Rozwój infrastruktury pieszo-rowerowej w powiecie oleskim"
- Wyłonienie Wykonawcy usług projektowych w zakresie opracowania koncepcji zagospodarowania terenu pod przyszły park Barycz, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie
- Przebudowa, rozbudowa i remont budynku świetlicy w miejscowości Cięćk
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. Poprawa sprawności energetycznej oraz modernizacja Zespołu Pałacowo-Parkowego AGH w Młoszowej - etap II - DE-dzp.272-443/25
więcej: Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.