eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WłocławekUsługi sprzątania pomieszczeń dla SP ZOZ Stacji Pogotowia Ratunkowego we Włocławku



Ogłoszenie z dnia 2008-02-05

Włocławek: Usługi sprzątania pomieszczeń dla SP ZOZ Stacji Pogotowia Ratunkowego we Włocławku
Numer ogłoszenia: 24102 - 2008; data zamieszczenia: 05.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Stacja Pogotowia Ratunkowego we Włocławku, ul. Lunewil 15, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2327077, fax 054 2326970.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pogotowie.home.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi sprzątania pomieszczeń dla SP ZOZ Stacji Pogotowia Ratunkowego we Włocławku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi sprzątania pomieszczeń dla SP ZOZ Stacji Pogotowia Ratunkowego we Włocławku Przedmiot zamówienia stanowi usługa sprzątania w pomieszczeniach Stacji we Włocławku Powierzchnia użytkowa 800 m2 częstotliwość i godziny sprzątania: w dni robocze w godz. od 600 - 2000, praca wykonywana przez 3 pracowników tj. w godz. od 600 - 1400 - 2 pracowników, w godz. od 1400 - 2000 - 1 pracownik, w godz. od 700 - 1000 - w niedziele, święta i dni wolne od pracy. Zakres sprzątania stałe utrzymywanie czystości w pomieszczeniach sanitarnych, biurowych, komunikacyjnych specjalnego znaczenia, zaopatrzenie w środki czystości w postaci mydła w płynie, papieru toaletowego oraz ręczników papierowych, kostek WC, odświeżaczy powietrza, w pomieszczeniach SP ZOZ Stacji Pogotowia Ratunkowego we Włocławku przy ul. Lunewil , Kaliskiej, Płockiej i takich samych dla pomieszczeń rejonów stacjonowania karetek w Kowalu, Lubrańcu i Chodczu; Jakość środków podlega kontroli przez Zamawiającego. czyszczenie mechaniczne posadzek z tworzyw sztucznych, naturalnych, mycie okien. W ciągu okresu trwania umowy wymagane jest mycie okien 1 raz na 2 miesiące, bieżące mycie oszklonych drzwi wejściowych. Mechaniczne czyszczenie posadzek wymagane jest 1 raz w kwartale.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.70.00.00 - Usługi sprzątania Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 5.2. Posiadają niezbędną wiedze i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 5.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 5.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Ustawy pzp. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie : spełnia lub nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2.Oświadczenie w trybie art. 22 ust.1 i art. 24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych zgodne z załącznikiem nr 1 do niniejszej specyfikacji. 3.Wykaz Wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom, stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania, odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających że te usługi zostały wykonane należycie ( w wykazie należy wykazać min. 2 realizacje usług ) - zgodnie z załącznikiem nr 3. 4.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pogotowie.home.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Stacja Pogotowia Ratunkowego we Włocławku, ul. Lunewil 15 87- 800 Włocławek.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.02.2008 godzina 09:30, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Stacja Pogotowia Ratunkowego we Włocławku, ul. Lunewil 15 87- 800 Włocławek pok. 28 - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.