eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mikołówsukcesywna dostawa maszyn, sprzętu i urządzeń mechanicznych, narzędzi ręcznych na potrzeby prac w terenie oraz odzieży ochronnej i środków czystości dla Centrum Integracji Społecznej w Mikołowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-07-18

Mikołów: sukcesywna dostawa maszyn, sprzętu i urządzeń mechanicznych, narzędzi ręcznych na potrzeby prac w terenie oraz odzieży ochronnej i środków czystości dla Centrum Integracji Społecznej w Mikołowie
Numer ogłoszenia: 240820 - 2014; data zamieszczenia: 18.07.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 536736 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Integracji Społecznej, U. Kolejowa 2, 43-190 Mikołów, woj. śląskie, tel. 32 738 11 45, faks 32 738 11 55.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Centrum Integracji Społecznej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sukcesywna dostawa maszyn, sprzętu i urządzeń mechanicznych, narzędzi ręcznych na potrzeby prac w terenie oraz odzieży ochronnej i środków czystości dla Centrum Integracji Społecznej w Mikołowie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Część I Dostawa maszyn, sprzętu i urządzeń mechanicznych na potrzeby realizacji projektu pn. SZANSA - Punkt Konsultacyjny oraz wsparcie w Centrum Integracji Społecznej w Mikołowie. Część II Dostawa narzędzi ręcznych na potrzeby prac w terenie w ramach projektu pn. SZANSA - Punkt Konsultacyjny oraz wsparcie w Centrum Integracji Społecznej w Mikołowie Część III Dostawa odzieży ochronnej na potrzeby realizacji projektu pn. SZANSA - Punkt Konsultacyjny oraz wsparcie w Centrum Integracji Społecznej w Mikołowie Część IV Dostawa środków higieny dla uczestników-czek projektu pn. SZANSA - Punkt Konsultacyjny oraz wsparcie w Centrum Integracji Społecznej w Mikołowie. Szczegółowy opis zamówienia zawiera załącznik A do SIWZ Obowiązki Wykonawcy: 1. Współpraca z koordynatorem projektu pn. SZANSA-Punkt Konsultacyjny oraz wsparcie w Centrum Integracji Społecznej w Mikołowie oraz z innymi pracownikami zatrudnionymi w projekcie. 2. Wykonawca zobowiązany będzie do: Zrealizowania zamówień i dostarczenia ich przedmiotu na adres wskazany przez Zamawiającego na wezwanie Zamawiającego w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w wezwaniu, znajdujący się na terenie gminy Mikołów; Stworzenia protokołów zdawczo-odbiorczych zrealizowanych dostaw. 3. Wykonawca jest zobowiązany do starannego zapoznania się z przedmiotem zamówienia, wszystkimi czynnikami mającymi wpływ na kształtowanie się ceny oferty oraz z warunkami wykonania zamówienia. 4. Wszystkie obowiązki i czynności wynikające z zakresu zamówienia Wykonawca zapewni na swój koszt i w swoim zakresie. 5. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za prace wykonane przez podwykonawców na równi z pracami wykonanymi samodzielnie. 6. Dostarczone komplety materiałów muszą być spakowane w kartony oraz opisane wg miejsca dostawy. 7. Dostarczany asortyment musi być nowy, oryginalnie zapakowany. 8. Wszelkie tytuły i nazwy własne pojawiające się w opisie przedmiotu zamówienia wskazują ce na rozwiązania o charakterze autorskim - Zamawiający przyjmie rozwiązania równoważne jeżeli będą spełniały wszystkie warunki opisane i wymagane przez Zamawiającego. 9. Dla sprzętu Zamawiający wymaga gwarancji producenta nie krótszej niż 24 miesiące od momentu dostarczenia sprzętu do siedziby Zamawiającego. 10. Strony uznają wykonanie zamówienia w dniu obustronnego podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego bez zastrzeżeń w siedzibie Zamawiającego. Osobą uprawnioną do podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego ze strony Zamawiającego będzie Kierownik Centrum Integracji Społecznej w Mikołowie lub osoby przez niego pisemnie wyznaczone. 11. W przypadku zgłoszenia uwag dotyczących ilości lub jakości przedmiotu umowy, Zamawiający będzie uprawniony do odmowy podpisania protokołu zdawczo - odbiorczego, do czasu usunięcia uwag i prawidłowego dostarczenia przez Wykonawcę całości przedmiotu umowy, wolnego od wszelkich wad. 12. W przypadku zgłoszenia uwag dotyczących ilości lub jakości przedmiotu umowy, Wykonawca niezwłocznie, nie później niż w terminie 7 dni kalendarzowych, dostarczy Zamawiającemu przedmiot umowy wolny od wad, zgodny co do ilości i jakości z zamówieniem. 13. Podpisany przez obie strony protokół zdawczo-odbiorczy bez zastrzeżeń, będzie stanowił podstawę do wystawienia faktury przez Wykonawcę. 14. Wynagrodzenie Wykonawcy za realizację przedmiotu umowy, płatne będzie w formie przelewu bankowego na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę na fakturze..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16.16.00.00 - Różny sprzęt ogrodniczy 18.10.00.00 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki 35.11.34.00 - Odzież ochronna i zabezpieczająca 39.81.20.00 - Pasty i kremy 39.51.41.00 - Ręczniki .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.2 Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej, Poddziałanie 7.2.1 Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym Dofinansowanie 97% w tym: 85% EFS, 12% budżet państwa, 3% wkład własny.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.01.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Kontakt 2 sp.j, ul. Warszawska150a, 26-600 Radom, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 560090,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 73308,00

  • Oferta z najniższą ceną: 73308,00 / Oferta z najwyższą ceną: 198000,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.01.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Metalzbyt - hurt sp. z o.o., ul. Bardowskiego 2, 43-300 Bielsko - Biała, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 28455,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 29573,81

  • Oferta z najniższą ceną: 29573,81 / Oferta z najwyższą ceną: 63750,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: 3

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.01.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Beczka Raju Adam Rajewicz, ul. Rynek 3, 43-190 Mikołów, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17845,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 26981,00

  • Oferta z najniższą ceną: 26981,00 / Oferta z najwyższą ceną: 44890,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: 4

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.01.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Beczka Raju Adam Rajewicz, ul. Rynek 3, 43-190 Mikołów, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2356,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3499,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3499,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4662,93

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.