Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-09-08
Kielce: PROMOCJA PROJEKTU SYSTEM INFORMACJI PRZESTRZENNEJ WOJEWÓDZTWA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO
Numer ogłoszenia: 240691 - 2011; data zamieszczenia: 08.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego , al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3443347, 3421549, 3421602, faks 041 3445265.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sejmik.kielce.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PROMOCJA PROJEKTU SYSTEM INFORMACJI PRZESTRZENNEJ WOJEWÓDZTWA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są działania mające na celu promocję Projektu e -świętokrzyskie Budowa Systemu Informacji Przestrzennej Województwa Świętokrzyskiego. 2. Do zadań wykonawcy należeć będzie m.in.: a) Wykonanie i dostarczenie artykułów informacyjno/promocyjnych, wraz z wykonaniem tablic informacyjnych/pamiątkowych zamontowanych u Partnerów Projektu (określonych w rozdz. I lit B pkt 7 Załącznika nr 1 do SIWZ), dostarczenie ich do Partnerów Projektu (dane adresowe Partnerów Projektów stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ) i ich odpowiednie zamontowanie na zewnątrz lub wewnątrz budynków za pomocą kołków rozporowych, oraz wykonanie tablicy informacyjnej/pamiątkowej (określonej w rozdz. I lit B pkt 8 Załącznika nr 1 do SIWZ), dostarczenie jej i odpowiednie zamontowanie u zamawiającego. b) Wykonanie baneru internetowego, c) Pozycjonowanie strony internetowej zamawiającego, d) Wykonanie i insertowanie (zamieszczanie) wkładek tematycznych w dzienniku o zasięgu regionalnym, obejmującym województwo świętokrzyskie, e) Przygotowanie i obsługa spotkań informacyjnych, f) Przygotowanie i obsługa konferencji prasowych i naukowo - technicznych. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ. 4. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania opłaconej polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej w zakresie przez siebie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 200 000,00 zł, przez pełny okres realizacji umowy. 5. Wykonawca zobowiązany jest przed podpisaniem umowy, przedstawić Zamawiającemu kopię polisy wraz z dowodem jej opłacenia, a w przypadku, gdy ubezpieczenie wygaśnie w trakcie realizacji Umowy - Wykonawca przedłuża polisę ubezpieczeniową w celu zachowania jej ciągłości i kopię polisy wraz dowodem jej opłacenia przedstawia Zamawiającemu nie później niż w terminie 3 dni od dnia jej przedłużenia. 6. Wykonawca udziela Zamawiającemu rękojmi na Tablice informacyjno/pamiątkowe określone w rozdz. I lit B pkt 7 i 8 Załącznika nr 1 do SIWZ na okres do 31.12.2017r., oraz gwarancji na okres 1 roku dla pen-drive`ów oraz odtwarzaczy MP3, który liczony będzie od dnia wystawienia przez Wykonawcę faktury VAT..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne 22.46.20.00 - Materiały reklamowe 79.34.10.00 - Usługi reklamowe 79.80.00.00 - Usługi drukowania i powiązane 79.95.10.00 - Usługi w zakresie organizowania seminariów .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają odpowiednią wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia i w powyższym zakresie wykażą, iż w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie: min. dwie dostawy/usługi polegające na działaniach promocyjnych (tj. usługi promocyjne wraz z dostawą materiałów/artykułów promocyjnych/reklamowych/ informacyjnych itp.) o wartości brutto nie mniejszej niż 100 000,00 złotych każda, z tym że co najmniej jedna z tych usług/dostaw ma obejmować również projekt i wykonanie materiałów promocyjnych. Zamawiający oceni spełnienie tego warunku wg zasady spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu , na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i dokumentów załączonych do oferty, które zostały wyszczególnione w pkt. III.4 ogłoszenia oraz w rozdziale VI SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku wg zasady spełnia-nie spełnia na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku wg zasady spełnia-nie spełnia na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku wg zasady spełnia-nie spełnia na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony Formularz oferty - wg wzoru określonego w dodatku nr 1 do SIWZ. 2. Wykonawca, który będzie polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów (art. 26 ust. 2b) zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - oryginał podpisany przez podmiot lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia wykonawców występujących wspólnie (dotyczy również spółki cywilnej) - pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (oryginał lub poświadczona notarialnie kopia). 4. Pełnomocnictwo określające jego zakres - w przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik (oryginał lub poświadczona notarialnie kopia).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wynagrodzenia Wykonawcy po przeprowadzeniu negocjacji i zawarciu stosownego aneksu w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT dla Przedmiotu Umowy. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu wykonania umowy w przypadku zmiany terminów i zakończenia rzeczowej realizacji Projektu e-świętokrzyskie Budowa Systemu Informacji Przestrzennej Województwa Świętokrzyskiego, współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007-2013. Zmiana terminu nie może powodować zmiany wynagrodzenia Wykonawcy. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, która podyktowana będzie koniecznością dostosowania do wymagań i wytycznych wynikających ze współfinansowania Projektu z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007-2013, w tym w szczególności warunków dotyczących kwalifikowalności wydatków - zmianie może ulec termin wykonania Umowy o czas niezbędny na uwzględnienie powyższych zmian. Zmiana terminu nie może powodować zmiany wynagrodzenia Wykonawcy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sejmik.kielce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski
Województwa Świętokrzyskiego w Kielcach al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce Budynek C-2, pokój 344.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.09.2011 godzina 11:00, miejsce: Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego w Kielcach al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce Budynek C-2, pokój 146 (Kancelaria Ogólna, I piętro)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Oś priorytetowa 2 Wsparcie innowacyjności, budowa społeczeństwa informacyjnego oraz wzrost potencjału inwestycyjnego regionu, Działanie nr 2.2 Budowa infrastruktury społeczeństwa informacyjnego Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007-2013..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Świadczenie usług wsparcia technicznego oraz odnowienia gwarancji producenta dla urządzeń serwerowych i sieciowych marki Dell
- Ewidencja przepustów znajdujących się pod drogami wojewódzkimi administrowanymi przez Świętokrzyski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Kielcach...
- Przebudowa i doposażenie placu zabaw przy Żłobku Samorządowym nr 12 w Kielcach, ul. Gałczyńskiego 7
- Dostawa wyposażenia dla Zespołu Szkół Elektrycznych w Kielcach w ramach projektu pn. "ELEKTRYK z nową jakością kształcenia"
- USŁUGA ORGANIZACJI I PRZEPROWADZENIA II MODUŁU SZKOLENIA KOMPETENCYJNEGO CUS (CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH) WYNIKAJĄCEGO Z USTAWY O REALIZOWANIU USŁUG SPOŁECZNYCH PRZEZ CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH
- Zakup koparki.
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa promocji w mediach społecznościowych, radiu i telewizji
- Dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Centrum Cyberbezpieczeństwa AGH w ramach projektu SOCCER
- Dostawa artykułów promocyjnych oraz druków informacyjno-promocyjnych na potrzeby jednostek Uniwersytetu w Białymstoku (II)
- Dostawa materiałów promocyjnych z logo Krajowego Funduszu Szkoleniowego
- Zakup materiałów promocyjnych w związku z realizacją projektu "Podkarpackie żyj i oddychaj"
- " Dostawa gadżetów reklamowych do sklepiku internetowego AWF Warszawa".
więcej: Materiały reklamowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.