Ogłoszenie z dnia 2012-11-14
Ostrowiec Świętokrzyski: PEŁNIENIE FUNKCJI KIEROWNIKA PROJEKTU
Numer ogłoszenia: 240679 - 2012; data zamieszczenia: 14.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Nr 4, ul. Mickiewicza 1, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, woj. świętokrzyskie, tel. 41 266 78 10, 2667820, faks 41 2667810.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PEŁNIENIE FUNKCJI KIEROWNIKA PROJEKTU.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest pełnienie funkcji kierownika projektu nad zadaniem obejmującym: 1. Całościowe zarządzanie projektem - bieżące dbanie i nadzorowanie prawidłowej i terminowej realizacji projektu, kierowanie pracami zespołu realizującego i wdrażającego projekt. 2. Opracowanie pełnej dokumentacji projektowej oraz nadzorowanie jej prawidłowości. 3. Współpraca z Instytucją Pośredniczącą w Kielcach. 4. Rozliczanie finansowe projektu. 5. Działania naprawcze. 6. Nadzór merytoryczno-finansowy. 7. Promocja projektu. 8. Kontakt z mediami - informacje o naborze i przebiegu projektu w telewizji lokalnej i podstronie internetowej. 9. Spotkania informacyjne z kandydatami do projektu. 10.Dystrybucja ulotek informacyjnych. 11.Organizacja 2 konferencji promujących projekt z udziałem przedstawicieli władz powiatu, dyrekcji, grona pedagogicznego ze szkoły, trenerów, opiekunów staży, uczestników projektu i ich rodziców oraz mediów..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.00.00 - Usługi związane z zarządzaniem .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Priorytetu IX, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Monika Włodarska, ul. Słoneczna 41, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 72000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 72000,00
Oferta z najniższą ceną: 72000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 76800,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przedmiotem zamówienia jest usługa powszechnie dostępna( występuje w szkołach duża liczba osób, a także na rynku lokalnym, mogących świadczyć tego rodzaju usługę) o ustalonych standartach jakościowych, wartośc zamówienia jest mniejsza niż 200000 euro tj 17912,23 euro. Zamawiający zależało także na jak najszybszym przeprowadzeniu postępowania. Podstawa prawna: art.69 i 70. Zamówienie jest zgodne z przepisami, ponieważ spełnione zostałyprzeesłanki pozwalające na wybór trybu.
INNE PRZETARGI Z OSTROWCA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO
- Zakup samochodu osobowego w wersji 9-cio osobowej, przystosowanego do przewozu osób z niepełnosprawnościami na potrzeby Centrum Usług Społecznych w Ostrowcu Świętokrzyskim
- Dostawa i montaż wyposażenia kuchni w żłobku miejskim
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania pn. : Budowa trzech budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z infrastrukturą techniczną w miejscowości Ostrowiec Św. przy ulicy Hubalczyków
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





