eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › DOSTAWA APARATU USG

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-31

Poznań: DOSTAWA APARATU USG
Numer ogłoszenia: 240598 - 2008; data zamieszczenia: 31.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Kliniczny im. Heliodora Święcickiego Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu , ul. Przybyszewskiego 49, 60-355 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8691759, faks 061 8691695.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spsk2.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA APARATU USG.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: APARATU USG PODSTAWOWE PARAMETRY TECHNICZNE - PARAMETRY WYMAGANE 1. Aparat ultrasonograficzny fabrycznie nowy, nieużywany, wyprodukowany w 2008 roku. 2. Autoryzacja na sprzedaż i prowadzenie serwisu gwarancyjnego oferowanego aparatu od jego producenta udzielone oferentowi - załączyć aktualny certyfikat producenta. 3. Cyfrowy system formowania wiązki ultradźwiękowej oparty na procesorze min. 12 bitowym 4. lość kanałów: - nadawczych minimum mniejsze bądź równe 8000- należy podać - odbiorczych minimum mniejsze bądź równe 8000- należy podać 5. Efektywna dynamika systemu min. 220 dB- należy podać 6. Monitor kolorowy LCD min. 15; o wysokiej rozdzielczości pozbawiony migotania z możliwością obrotu ekranu monitora w płaszczyźnie poziomej i pionowej oraz zmianą wysokości względem pulpitu sterowniczego. 7.1 Panel sterowniczy z możliwością obracania lewo-prawo oraz ze zmianą wysokości względem aparatu 7.2 Podświetlana klawiatura alfanumeryczna do wprowadzania danych. 7.3 Dotykowy, kolorowy, programowalny panel sterujący LCD o wielkości min. 10 cali. 8.a Głowica szerokopasmowa (złożeniowa - matrycowa): Elektroniczna głowica typu Convex do badań przezbrzusznych, minimum 2,0 - 6,0 MHz, minimum 8 pasm częstotliwości w obrazowaniu harmonicznym. Kąt skanowania minimum 60 stopni, promień min. 60 mm. Ilość elementów tworzących obraz min. 600. 8.b Głowica szerokopasmowa: Elektroniczna głowica Liniowa do badań naczyniowych i małych narządów, minimum 4,0 - 13,0 MHz, minimum 8 pasm częstotliwości w obrazowaniu harmonicznym. Długość pola skanowania max. 40 mm. 8. Tryby pracy aparatu: 8.1 2D, M-mode, M-mode anatomiczny w czasie rzeczywistym i z pamięci CINE uzyskiwany z minimum 3 niezależnych kursorów (linii prostych). 8.2 PW, HPRF PW i CW Doppler. 8.3 Power Doppler. 8.4 Kolor Doppler. Odchylenie wiązki Dopplerowskiej min. +;- 30 stopni. 8.5 Doppler tkankowy. 8.6 Obrazowanie harmoniczne, min. 8 pasm częstotliwości. 8.7 Obrazowanie w rozszerzonym trybie Kolor Doppler o wysokiej czułości i rozdzielczości z możliwością wizualizacji wolnych przepływów (min, max). 9. Kombinacje prezentowanych jednocześnie trybów pracy aparatu: 9.1 Obrazowanie: 2D + M-mode, 2D + Kolor Doppler + M-mode, 2D + M-mode antatoniczny. 9.2 Doppler pulsacyjny (PW- Doppler, HPRF) z zapisem spektralnym pod kontrolą obrazu. Zakres prędkości Dopplera pulsacyjnego (PWD) min.: +/- 6 m/sek (przy zerowym kącie bramki). Zakres bramki dopplerowskiej: min. od 0,5 mm do 20 mm ze zmianą wielkości bramki co 0,5 mm 9.3 Doppler ciągły (CW- doppler) z zapisem spektralnym pod kontrolą obrazu. Zakres prędkości Dopplera Ciągłego (CWD) min.: +;- 15,5 m na sek (przy zerowym kącie bramki). 9.4 Doppler kolorowy i Doppler tkankowy (Tissue Doppler) kolorowy. 9.5 Doppler tkankowy w trybach: spektralny, M-mode i angio. 9.6 2D + 2D, 2D + CD (Color Doppler), 2D + PD (Power Doppler), 9.7 4 2D, 4 2D + CD (Color Doppler), 4 2D + PD (Power Doppler) 9.8 2D + M-mode + PWD/CWD, 2D + Color Doppler + M-mode + PWD/CWD, 9.9 Obrazowanie w trybie Triplex - (2D+CD;PD +PWD) na wszystkich głowicach. 9.10 Jednoczesne obrazowanie 2D + 2D;CD (Color/Power Doppler) w czasie rzeczywistym. 10. Moduł obrazowania panoramicznego na głowicy liniowej minimum 100 cm 11. Maksymalna głębokość obrazowania minimum od 2 do 30 cm- należy podać 12. Ilość pomiarów obrazowanych jednocześnie na ekranie: min. 10 13. Zoom: - w czasie rzeczywistym minimum 5 x - po zamrożeniu minimum 15 x 14. Obrazowa pętla pamięciowa (Cine Loop): - ilość obrazów zapamiętywanych w trybie 2D: minimum 19000 obrazów- należy podać - ilość sekund w trybie M- mode i PW Doppler: minimum 60 sekund- należy podać 14.1 Odświeżanie obrazu (FRAME RATE) dla trybu 2D: min. 700 obrazów na sek. 15. Zasięgowa regulacja wzmocnienia (TGC, STC) min. w 8 strefach i kątowa regulacja wzmocnienia (Angel Gain) min. w 8 strefach. 16. Możliwość rozbudowy o głowicę kardiologiczną i moduł analizy Strain i Strain Rate. 17. Możliwość indywidualnego konfigurowania raportów. 18. Aparat wyposażony w moduł transmisji w sieci komputerowej wg standardu DICOM 3.0 USG w standardzie wyposażone w zapis obrazów w formacie DICOM i wyjście do podłączenia sieci DICOM (wersja 3.0) oraz program do zainstalowania na PC - umożliwiający kopiowanie obrazów w formacie DICOM. 18.1 Zapis pętli obrazowych i obrazów bezpośrednio z aparatu USG w minim. formatach AVI, JPG, BMP, TIFF i DICOM, minimum na wbudowane w aparat HDD, USB (na Pen-Drive) i CD-R i DVD 19. Nastawy programowane dla aplikacji i głowic, tzw. presety min. 45. Możliwość zachowywania ustawień użytkownika na nośnikach mobilnych np. dyskietka FD 1,44 MB lub pamięć flash typu PenDrive. 20. Drukarka termiczna czarno-biała małego formatu - videoprinter 21. Drukarka komputerowa laserowa czarno-biała do drukowania raportów z badania w formacie A4 bezpośrednio z aparatu. 22. Instrukcja w języku polskim (razem z dostawą aparatu) 23. Certyfikat CE (na głowice i aparat) dołączony do oferty. 24. Okres gwarancji i bezpłatnej obsługi serwisowej, obejmującej przeglądy i naprawy systemu minimum 60 miesięcy. 25. Możliwość (na dzień składania ofert) poszerzenia systemu o: - moduł obrazowania kontrastowego, - moduł obrazowania kinetycznego z automatycznym wyznaczaniem frakcji wyrzutowej, ruchu wsierdzia oraz automatyczną segmentową analizę pracy serca przedstawianą na wykresie liniowym, histogramie i tabelarycznie w postaci wartości liczbowych, do naukowych opracowań w zakresie kardiologii, - moduł obrazowania 3D na 4D z prędkością odświeżania skanu minimum 15 objętości na sekundę, - moduł automatycznego pomiaru gęstości i elastyczności naczyń, - współpracę z głowicami wielopłaszczyznowymi przezprzełykowymi dla dorosłych, pediatrycznymi i noworodkowymi..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.22.00 - Aparaty ultrasonograficzne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Sprawdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę zostanie dokonane na podstawie złożonego oświadczenia oraz dołączonych do oferty dokumentów według zasady spełnia/nie spełnia na druku ZP-17..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki udziału opisane w przedmiotowym postępowaniu i załączą do oferty wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). W przypadku, kiedy kilka podmiotów składa wspólnie ofertę należy załączyć dokumenty wystawione indywidualnie na każdy z tych podmiotów. 2. Oświadczenie o tym, że Wykonawca spełnia warunki z art. 22 ust. 1 Pzp oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Pzp (art. 22 ust. 1 pkt 1 i pkt.4 Pzp). 3. Katalogi, ulotki i opisy techniczne zawierające szczegółowe dane zaproponowanych produktów (dane szczegółowe przedmiotu zamówienia), które umożliwią potwierdzenie spełniania przez zaoferowany przedmiot zamówienia wymagań ustalonych przez Zamawiającego oraz będą podstawą dokonania oceny zgodności złożonej oferty przez Wykonawcę z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego. 4. Dla wyrobów medycznych (w rozumieniu ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 kwietnia 2004 r. Dz. U. Nr 93, poz. 896 z późn. zm.) Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawcę oświadczenia o posiadaniu certyfikatów rejestracyjnych dla poszczególnych wyrobów. Są to dokumenty dopuszczające do obrotu na terenie RP wyroby medyczne zgodnie z komunikatem Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych w sprawie rejestracji wyrobów medycznych. Sprawdzenie spełnienia warunków przez Wykonawcę zostanie dokonane na podstawie złożonego oświadczenia oraz dołączonych do oferty dokumentów według zasady spełnia lub nie spełnia na druku ZP-17. 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 Pzp, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 6. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spsk2.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.spsk2.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2008 godzina 09:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego, wejście C, Kancelaria ogólna szpitala.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.