eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzeladźPosiłki dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Czeladzi w okresie od 02.01.2008r do 31.12.2008r.



Ogłoszenie z dnia 2007-12-04

Czeladź: Posiłki dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Czeladzi w okresie od 02.01.2008r do 31.12.2008r.
Numer ogłoszenia: 240592 - 2007; data zamieszczenia: 04.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. 17 Lipca 27, 41-250 Czeladź, woj. śląskie, tel. 032 2651442, fax 032 2656811 w. 18.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.czeladz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Posiłki dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Czeladzi w okresie od 02.01.2008r do 31.12.2008r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przygotowaniu, dostarczaniu i podawaniu dwóch posiłków dziennie tj, gorącego posiłku i podwieczorku dla osób korzystających z pomocy społecznej w MOPS - Czeladź w okresie od 02.01.2008 do 31.12.2008r. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące ilości:- 320 gorących posiłków dziennie, które będą wydawane od poniedziałku do soboty włącznie. Na dni świąteczne wolne od pracy (ustawa z 18 stycznia 1951r o dniach wolnych od pracy) - Dz.U. z 1951r nr 4 poz. 28 z poźn. zm.) przypadające w ciągu tygodnia będzie wydawany suchy prowiant w cenie obiadu. - 50 podwieczorków dziennie, które będą wydawane od poniedziałku do piątku włącznie

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków Kod CPV wg słownika 2008: 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków Oryginalny kod CPV: 55.52.00.00 - Usługi dostarczania posiłków Kod CPV wg słownika 2008: 55.52.00.00 - Usługi dostarczania posiłków Oryginalny kod CPV: 55.32.00.00 - Usługi podawania posiłków Kod CPV wg słownika 2008: 55.32.00.00 - Usługi podawania posiłków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający określa wadium na 3 000,00 zł PLN (słownie: trzy tysiące złotych).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają zezwolenie Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego właściwego ze względu na miejsce prowadzenia działalności przez Wykonawcę na prowadzenie działalności w zakresie objętym zamówieniem. 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia; -posiadają doświadczenie tzn. w okresie ostatnich trzech lat wykonali co najmniej jedną usługę w zakresie przygotowania, dostarczania i podawania posiłków (wartość usługi brutto powyżej 350 000zł PLN). spełniają wymagania określone szczególnymi przepisami z zakresu żywności i żywienia -posiadają opracowany, będący w trakcie wdrażania lub wdrożony system HACCP oraz opracowane, będące w trakcie wdrażania lub wdrożone zasady GHP, GMP. 1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia; - są ubezpieczeni w zakresie odpowiedzialności cywilnej od prowadzonej działalności gospodarczej 1.4. Nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy. 2. Spełnienie powyższych warunków podlegać będzie ocenie Zamawiającego dokonywanej metodą 0 - 1, tj. spełnia - nie spełnia w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały stanowiące załączniki do oferty przedłożonej przez Wykonawcę.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 oraz że nie jest wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy - załącznik nr 2 do SIWZ; 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Z dokumentu tego powinien wynikać zakres działania odpowiadający profilowi niniejszego zamówienia oraz wskazanie osoby lub osób uprawnionych do podpisania oferty; 3. Wykaz usług wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ. Wymagana co najmniej jedna usługa o tożsamym charakterze o wartości brutto powyżej 350 000 zł PLN. 4. Zaświadczenie z instytucji uprawnionej do stwierdzenia, że firma opracowała, wdraża lub wdrożyła zasady GHP,GMP oraz systemu HACCP. 5.Decyzja Powiatowego Inspektora Sanitarnego na prowadzenie działalności w zakresie objętym zamówieniem. 6. Kopia potwierdzonej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej . 7. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; Dokument, o którym mowa w pkt a) powinny być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert a dokument, o którym mowa w pkt b) powinien być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. a), b) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 8. Podmioty składające ofertę wspólną zobowiązane są przedłożyć dokumenty wymienione w pkt. 1, 2 odrębnie dla poszczególnych podmiotów. 9. Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument, którym ustanowiono pełnomocnika należy dołączyć do oferty. 10. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Uwaga! 1. Wymienione wyżej dokumenty muszą być załączone do oferty. Składane dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginałów lub kopii dokumentów poświadczonej na każdej stronie za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. 2. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mops.czeladz.pl/

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Czeladzi ul. 17 lipca 27, 41-250 Czeladź, pok. 4.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.12.2007 godzina 10:00, miejsce: Siedziba MOPS Czeladź ul. 17 - go Lipca 27, pokój nr 4.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.