eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi StarachowicePełnienie funkcji inspektora nadzoru przy realizacji Projektu pnPrzebudowa drogi powiatowej nr 0598 T (15898) Dąbrowa Dolna - Grabków - Bostów na odcinku Grabków - Bostów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-21

Starachowice: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru przy realizacji Projektu pn: Przebudowa drogi powiatowej nr 0598 T (15898) Dąbrowa Dolna - Grabków - Bostów na odcinku Grabków - Bostów
Numer ogłoszenia: 24057 - 2009; data zamieszczenia: 21.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Starachowicki , ul. Dr W. Borkowskiego 4, 27-200 Starachowice, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2760900, faks 041 2760902.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.powiat.starachowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru przy realizacji Projektu pn: Przebudowa drogi powiatowej nr 0598 T (15898) Dąbrowa Dolna - Grabków - Bostów na odcinku Grabków - Bostów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru przy realizacji Projektu pn: Przebudowa drogi powiatowej nr 0598 T (15898) Dąbrowa Dolna - Grabków - Bostów na odcinku Grabków - Bostów odcinek od km 3+744 do km 6+478.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.10.00 - Usługi nadzorowania placu budowy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: W przetargu nie ma obowiązku wnoszenia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy którzy: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zmówienia publicznego z uwagi na okoliczności wskazane przepisami art.24 ust.1 i 2. 3.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, oraz znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia : a) Doświadczenie -rozumiane jako zrealizowane (zakończone) w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jednego zamówienia , którego przedmiotem było pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla inwestycji drogowej tj: budowy , przebudowy, odbudowy drogi itp. potwierdzone dokumentami , że usługi te zostały wykonane należycie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia mogą wykazać, że łącznie spełniają powyższy warunek b) Potencjał kadrowy - Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami posiadającymi doświadczenie i kwalifikacje odpowiednie do stanowisk jakie zostaną im powierzone . Wymagania: osoba na stanowisko Inspektora Nadzoru musi posiadać uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi - uprawnienia konstrukcyjno - budowlane o specjalności drogowej lub uprawnienia budowlane bez ograniczeń w zakresie dróg , które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, oraz przynależeć do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa, (ustawa z dnia 07.lipca 1994r. - Prawo budowlane Dz. U. 156 z roku 2006, poz. 1118 - tekst jednolity z póź. zmianami) oraz posiadać co najmniej dwuletnie doświadczenie w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia mogą wykazać, że łącznie spełniają powyższy warunek Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu poprzez zastosowanie kryterium spełnia / nie spełnia na podstawie analizy informacji zawartych w dokumentach złożonych przez Wykonawcę.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert 2 oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust. 1 ustawy Pzp. 3 aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert 4 aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacanie składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne , lub zaświadczenie , że uzyskał przewidziane prawem zwolnieni, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert 5 aktualną informację z Krajowego Rejestru karnego w zakresie określonym w art. 24.ust.1 pkt. 4-8 ustawy Pzp. (informacja dotycząca osób) wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert 6 aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art.24 ust, 1 pkt. 9 Pzp. (informacja dotycząca podmiotów zbiorowych) wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert 7. Warunek doświadczenie -Wykaz wykonanych usług (w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postepowania o udzielenie niniejszego zamówienia , a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) , których przedmiotem było pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla inwestycji drogowych wraz z dokumentami potwierdzającymi , że usługi te zostały wykonane należycie 8.Warunek potencjał kadrowy - wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - Jeżeli w powyższym wykazie Wykonawca wykazał osoby, którymi będzie dysponował , do wykazu należy dołączyć pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób. Doświadczenie osoby będącej pełnić funkcję inspektora nadzoru robót budowlanych Do wykazu należy dołączyć wymagane uprawnienia oraz dokument potwierdzający przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej , zamiast dokumentów wymienionych w pkt. 1, 3., 4, 6 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że: - nie otwarto jego licytacji ani nie ogłoszono upadłości, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, -nie zlega z uiszczeniem podatków opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty, , lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokument 5 - składa zaświadczenie właściwego organu sadowego lub administracyjnego kraju pochodzenie albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą Jeżeli w kraju pochodzenie osoby lub kraju , w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania , nie wydaje się dokumentów o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym, administracyjnym lub organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju , w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wszystkie dokumenty winny być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 9.5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty wymienione w pkt. 1 do 6 muszą być złożone przez każdego z Wykonawców , natomiast pozostałe dokumenty winni przedłożyć Wykonawcy tak, aby łącznie spełnić warunki udziału w postępowaniu. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wini ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia. Do oferty należy załączyć pełnomocnictwo , ewentualnie umowę o współdziałaniu , z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.starachowice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe ul.dr Władysława Borkowskiego 4 27-200 Starachowice, pok. 308.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.01.2009 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe 27-200 Starachowice, ul. dr Władysława Borkowskiego 4 pok. 114.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt będzie realizowany w ramach osi 3 , działanie 3.2. Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007-2013..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.