eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZbuczynSukcesywna dostawa miału węglowego do jednostek organizacyjnych Gminy Zbuczyn



Ogłoszenie z dnia 2008-09-29

Zbuczyn: Sukcesywna dostawa miału węglowego do jednostek organizacyjnych Gminy Zbuczyn
Numer ogłoszenia: 240537 - 2008; data zamieszczenia: 29.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Zbuczyn , ul. Jana Pawła II 1, 08-106 Zbuczyn, woj. mazowieckie, tel. 025 6416390, fax. 025 6416390.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbuczyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa miału węglowego do jednostek organizacyjnych Gminy Zbuczyn.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa miału węglowego II A o parametrach - minimalna wartość opałowa - 22000 kJ/kg, - maksymalna zawartość popiołu - 20 %, - maksymalna zawartość siarki - 0,8 %, w ilości planowanej 400 ton do składów opału przy jednostkach organizacyjnych Gminy Zbuczyn, tj: a) Zespół Szkół w Borkach Kosach - ok. 90 ton, b) Zespół Szkół w Krzesku - Królowa Niwa - ok. 60 ton c) Zespół Szkół w Zbuczynie - ok. 180 ton d) Ośrodek Zdrowia w Zbuczynie - ok. 55 ton e) Oczyszczalnia Ścieków w Zbuczynie - ok. 15 ton.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 91.11.21.0 - Węgiel kamienny .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości: - 1.000,00 zł, słownie: - jeden tysiąc zł 00/100

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do składania ofert zostaną zakwalifikowani oferenci: 1. uprawnieni do występowania jako podmioty gospodarcze; 2. dopuszczeni do udziału w postępowaniu po uwzględnieniu treści punktu 4 niniejszych wskazówek dla oferentów; 3. posiadający pozytywne i udokumentowane doświadczenie jako wykonawcy podobnych dostaw (co najmniej: dwie dostawy paliwa stałego o wartości co najmniej 40 000 zł netto każdy) zrealizowanych w ciągu trzech ostatnich lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie. Na potwierdzenie doświadczenia należy dołączyć referencje od odbiorców, 4. spełniają warunki określone przepisami art.22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych; 5. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 1; b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 2; d) oświadczenie o niezaleganiu z opłacaniem składek na ubezpieczenie i podatków- załącznik Nr 3; e) Wykaz zamówień (dwie dostawy paliwa stałego o wartości co najmniej 40 000 zł netto każdy) zrealizowanych w ciągu trzech ostatnich lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zbuczyn.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Zbuczyn, ul. Jana Pawła II 1, 08-106 Zbuczyn, pok. 25.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Zbuczyn, ul. Jana Pawła II 1, 08-106 Zbuczyn, Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.