eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Przeprowadzenie kampanii medialnych promujących ideę kształcenia ustawicznego w ramach szkoleń dofinansowanych w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz mikropożyczek i poręczeń dla przedsiębiorców udzielanych w ramach dofinansowanych funduszy poży

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-12-04

Warszawa: Przeprowadzenie kampanii medialnych promujących ideę kształcenia ustawicznego w ramach szkoleń dofinansowanych w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz mikropożyczek i poręczeń dla przedsiębiorców udzielanych w ramach dofinansowanych funduszy pożyczkowych i poręczeniowych i oferty funduszy kapitału zalążkowego.
Numer ogłoszenia: 240454 - 2007; data zamieszczenia: 04.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości, Pańska 81/83, 00-834 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. (022) 432 80 80, fax (022) 432 86 20.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.parp.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Osoba Prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie kampanii medialnych promujących ideę kształcenia ustawicznego w ramach szkoleń dofinansowanych w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz mikropożyczek i poręczeń dla przedsiębiorców udzielanych w ramach dofinansowanych funduszy pożyczkowych i poręczeniowych i oferty funduszy kapitału zalążkowego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zaplanowanie i przeprowadzenie trzech odrębnych kampanii medialnych: 1)Kampania medialna promująca ideę kształcenia ustawicznego wśród kobiet w ramach szkoleń dofinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego (EFS) 2)Kampania medialna promująca ideę kształcenia ustawicznego wśród osób pracujących i właścicieli firm w ramach szkoleń dofinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego (EFS) 3)Kampania medialna promująca lokalne fundusze pożyczkowe i poręczeniowe dofinansowane w ramach funduszy strukturalnych wśród mikro i małych firm oraz fundusze kapitału zalążkowego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.41.00.00 - Usługi reklamowe Kod CPV wg słownika 2008: 79.34.10.00 - Usługi reklamowe Oryginalny kod CPV: 78.22.00.00 - Usługi składu Kod CPV wg słownika 2008: 79.82.20.00 - Usługi składu Oryginalny kod CPV: 92.31.22.10 - Usługi świadczone przez autorów Kod CPV wg słownika 2008: 92.31.22.10 - Usługi świadczone przez autorów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.03.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy, mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. UWAGA! -Wykonawca może ubiegać się o zamówienie indywidualnie lub też wspólnie z innymi Wykonawcami. W przypadku składania wspólnej oferty, Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku wspólnej realizacji zamówienia wszyscy Wykonawcy odpowiadają solidarnie za jego realizację. -W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie warunki, o których mowa w ust. 1 pkt 1, 2 i 3 Wykonawcy mogą spełniać łącznie, natomiast warunek określony w ust. 1 pkt 4 musi spełniać każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie dokumentów, o których mowa w ust.2, wg formuły spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2.W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w ust. 1 Wykonawca ma obowiązek złożyć następujące dokumenty: 1)podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument ten składa każdy z nich. 2)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument ten składa każdy z nich. 3.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu określonego w ust. 2 pkt 2, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 4.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 5.Dokument, o którym mowa w ust. 3 i 4, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.Wszystkie dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 7.Dokumenty wchodzące w skład oferty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 8.W przypadku, gdy Wykonawcy ubiegają się o udzielenie zamówienia wspólnie, w trybie przewidzianym w art. 23 ustawy, zobowiązani są dołączyć do oferty dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i zawarcia umowy. 9.Wszelkie pełnomocnictwa załączone do oferty winny być przedstawione w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 50
  • 2. Zasięg procentowy czytelnictwa w przypadku prasy, słuchalności w przypadku radia (dla wszystkich części zamówienia) oraz zasięg w przypadku Internetu - 25
  • 3. Kryterium spójności kampanii - 25

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.parp.gov.pl (w zakładce Ogłoszenia)

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Polska Agencja Rozwoju Przesiębiorczości, ul. Pańska 81/83, 00-834 Warszawa.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.12.2007 godzina 10:00, miejsce: Polska Agencja Rozwoju Przesiębiorczości, ul. Pańska 81/83, 00-834 Warszawa, Kancelaria I p..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Kampanie współfinansowane ze środków unijnych, w ramach proogramów UE.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Kampania medialna promująca ideę kształcenia ustawicznego wśród kobiet w ramach szkoleń dofinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1)Celem realizacji usług objętych zamówieniem w części pierwszej jest dotarcie do jak najszerszego zasięgu kobiet z wyższym wykształceniem, w tym w szczególności kobiet zajmujących kierownicze stanowiska, które decydują o polityce podnoszenia kwalifikacji pracowników w firmie. 2)Kampania powinna być zrealizowana z użyciem co najmniej trzech rodzajów mediów tj. prasy ogólnopolskiej, Internetu oraz radia. W przypadku prasy ogólnopolskiej wskazany przez Wykonawcę tytuł musi spełniać co najmniej następujące warunki: magazyn ogólnopolski prasy kobiecej, adresowany do kobiet w wieku 25+, ukazujący się nie rzadziej niż raz w miesiącu lub stały dodatek do dziennika ogólnopolskiego, nie będącego gazetą typu tabloid, adresowany do kobiet z uwzględnieniem opisu szczegółowego grupy docelowej w pkt.1. Dodatek do dziennika ogólnopolskiego powinien być odrębną publikacją wrzutkowaną do dziennika ogólnopolskiego nie rzadziej niż raz w tygodniu. Magazyn lub dziennik powinien być płatny i osiągać co najmniej 100 000 egz. średniej sprzedaży ogółem . W przypadku Internetu wskazany przez Wykonawcę portal musi spełnić co najmniej następujące warunki: portal informacyjny w całości lub w wyraźnie wyodrębnionej części adresowany do kobiet. W przypadku Radia wskazana przez Wykonawcę stacja radiowa musi spełniać łącznie co najmniej następujące warunki: zasięg ponadregionalny, posiadająca w swojej ramówce programy o tematyce gospodarczej i społecznej. W przypadku wskazania przez Oferenta w ofercie kilku stacji radiowych każda z nich osobno musi spełnić powyższe warunki minimalne. 3)Czas trwania kampanii wynosi - co najmniej jeden miesiąc i jednocześnie kampania nie może być zrealizowana później niż do 15 marca 2008 r. 4)Wykonawca powinien opracować spójną kampanię medialną z użyciem co najmniej opisanych w pkt 2 rodzajów mediów, w której powinny się znaleźć łącznie co najmniej takie elementy jak: A.jeden dodatek informacyjno - promocyjny o łącznej objętości co najmniej 4 pełnych stron bezpośrednio ze sobą sąsiadujących, papieru gazetowego wskazanego tytułu prasowego (spełniającego warunki opisane w pkt.2), umieszczony na stronach redakcyjnych magazynu kobiecego lub dodatku do dziennika ogólnopolskiego lub wrzutkowany do magazynu kobiecego lub dodatku do dziennika ogólnopolskiego. B.serwis dedykowany stworzony na portalu, o którym mowa w pkt.2, w którym to serwisie znajdą się: teksty informacyjne dotyczące szkoleń dofinansowanych z EFS oraz linki do stron PARP i do strony www.inwestycjawkadry.pl w formie bannerów reklamowych o wymiarach co najmniej 750 x 100 pikseli, z widocznym banerem na głównej stronie portalu, o którym mowa w pkt 2, kierującym do serwisu dedykowanego o wymiarach co najmniej 116 x 116 pikseli. Serwis będzie obsługiwany przez Wykonawcę przez co najmniej miesiąc i utrzymywany na serwerze Wykonawcy. C.Mailing do użytkowników (kobiet) portalu, o którym mowa w pkt. 2, posiadających konta pocztowe na portalu (którzy w formularzach rejestracyjnych przy zakładaniu kont pocztowych przyporządkowali siebie do grupy specjalistów, właścicieli firm, dyrektorów itp.) D.kampania radiowa obejmującej spoty trwające minimalnie 40 sekund każdy, emitowane przez cały okres kampanii medialnej w łącznej liczbie co najmniej 60. Wszystkie spoty powinny być zrealizowane w całości w co najmniej jednej stacji radiowej w godzinach od 6.00 - 19.00. E.co najmniej jedna audycja radiowa, poświęcona w części lub w całości tematyce szkoleń dofinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego, trwająca nie krócej niż 5 minut oraz nie dłużej niż 15 min..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.41.00.00-6, 78.22.00.00-5, 92.31.22.10-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.03.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 50
    • 2. Zasięg procentowy czytelnictwa w przypadku prasy, słuchalności w przypadku radia oraz zasięg w przypadku Internetu - 25
    • 3. Kryterium spójności kampanii - 25

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kampania medialna promująca ideę kształcenia ustawicznego wśród osób pracujących i właścicieli firm w ramach szkoleń dofinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1)Celem realizacji usług objętych zamówieniem w części drugiej jest dotarcie do jak najszerszego zasięgu osób pracujących na kierowniczych stanowiskach, w szczególności do osób, które decydują o polityce podnoszenia kwalifikacji pracowników w firmie. 2)Kampania powinna być zrealizowana z użyciem co najmniej trzech rodzajów mediów tj. prasy ogólnopolskiej, Internetu oraz radia. W przypadku prasy ogólnopolskiej wskazany przez Wykonawcę tytuł musi spełniać łącznie co najmniej następujące warunki: dziennik ogólnopolski, płatny, nie będący gazetą typu tabloid, ukazujący się, co najmniej 5 razy w tygodniu, w tym od poniedziałku do piątku, posiadający wyodrębnione strony poświęcone gospodarce, pracy, karierze zawodowej i szkoleniom, o średniej sprzedaży ogółem co najmniej 100 000 egzemplarzy. W przypadku Internetu wskazany przez Wykonawcę portal musi spełnić co najmniej następujące warunki: portal informacyjny o tematyce ekonomicznej lub posiadający wyodrębnione serwisy biznesowe. W przypadku Radia wskazana przez Wykonawcę stacja radiowa musi spełniać łącznie co najmniej następujące warunki: zasięg ponadregionalny, posiadająca w swojej ramówce stałe programy o tematyce gospodarczej i społecznej. W przypadku wskazania przez Oferenta w ofercie kilku stacji radiowych każda z nich osobno musi spełnić powyższe warunki minimalne. 3)Czas trwania kampanii wynosi - co najmniej 1miesiąc i jednocześnie kampania nie może być zrealizowana później niż do 15 marca 2008 r. 4)Wykonawca powinien opracować spójną kampanię medialną z użyciem co najmniej opisanych w pkt 2 rodzajów mediów, w której powinny się znaleźć łącznie co najmniej takie elementy jak: A.jeden dodatek informacyjno - promocyjny o łącznej objętości co najmniej 4 pełnych stron bezpośrednio ze sobą sąsiadujących, papieru gazetowego wskazanego tytułu prasowego (spełniający warunki opisane w pkt.2), umieszczony lub wrzutkowany na stronach redakcyjnych o tematyce gospodarczej lub dotyczącej rozwoju kariery zawodowej i podnoszeniu kwalifikacji osób pracujących. B.serwis dedykowany stworzony na portalu, o którym mowa w pkt.2 w którym to serwisie znajdą się: teksty informacyjne dotyczące szkoleń dofinansowanych z EFS oraz linki do stron PARP i do strony www.inwestycjawkadry.pl w formie bannerów reklamowych o wymiarach co najmniej 750 x 100 pikseli, z widocznym banerem na głównej stronie portalu, o którym mowa w pkt 2, kierującym do serwisu dedykowanego o wymiarach co najmniej 116 x 116 pikseli. Serwis będzie obsługiwany przez Wykonawcę przez co najmniej miesiąc i utrzymywany na serwerze Wykonawcy. C.Mailing do użytkowników portalu, o którym mowa w pkt. 2, posiadających konta pocztowe na portalu (którzy w formularzach rejestracyjnych przy zakładaniu kont pocztowych przyporządkowali siebie do grupy specjalistów, właścicieli firm, dyrektorów itp.). D.kampania radiowa obejmująca spoty trwające minimalnie 40 sekund każdy, emitowane przez cały okres kampanii medialnej w łącznej liczbie co najmniej 60. Wszystkie spoty powinny być zrealizowane w całości w co najmniej jednej stacji radiowej w godzinach od 6.00 - 19.00. E.co najmniej jedna audycja radiowa, poświęcona w części lub w całości tematyce szkoleń dofinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego, trwająca nie krócej niż 5 min.i nie dłużej niż 15 min..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.41.00.00-6, 78.22.00.00-5, 92.31.22.10-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.03.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 50
    • 2. Zasięg procentowy czytelnictwa w przypadku prasy, słuchalności w przypadku radia oraz zasięg w przypadku Internetu - 25
    • 3. Kryterium spójności kampanii - 25

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Kampania promująca fundusze pożyczkowe i poręczeniowe oraz fundusze kapitału zalążkowego w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1)Celem realizacji usług objętych zamówieniem w części drugiej jest dotarcie do jak najszerszego zasięgu właścicieli małych przedsiębiorstw. 2)Kampania powinna być zrealizowana z użyciem co najmniej dwóch rodzajów mediów: prasy codziennej i radia. W przypadku prasy codziennej wskazany przez Wykonawcę tytuł musi spełniać co najmniej następujące warunki: dziennik ogólnopolski lub regionalne mutacje dziennika ogólnopolskiego, nie będący gazetą typu tabloid, płatny, ukazujący się co najmniej 5 razy w tygodniu w tym od poniedziałku do piątku, posiadający wyodrębnione strony gospodarcze, o średniej sprzedaży ogółem co najmniej 60 000 egzemplarzy . W przypadku wskazania regionalnych mutacji dziennika ogólnopolskiego kampania musi obejmować cała Polskę tj. wszystkie województwa łacznie. W przypadku Radia wskazana przez Wykonawcę stacja radiowa musi spełnić łącznie co najmniej następujące warunki: zasięg ogólnopolski, posiadająca w swojej ramówce programy o tematyce gospodarczej. 3)Czas trwania kampanii wynosi - co najmniej jeden tydzień i jednocześnie kampania powinna być zrealizowana nie później niż do 31 stycznia 2007 r. 4)Wykonawca powinien opracować spójną kampanię medialną z użyciem co najmniej rodzajów mediów opisanych w pkt. 2, w której powinny znaleźć się co najmniej takie elementy jak: A.jedna reklama o łącznej powierzchni co najmniej 2 stron bezpośrednio ze sobą sąsiadujących (tzw. rozkładówka) zamieszczona w tym samym wydaniu dziennika ogólnopolskiego lub regionalnych mutacjach dziennika ogólnopolskiego B.audycje radiowe trwające maksymalnie 2 minuty każda, w formie dźwiękowej zapowiedzi lub krótkiego wywiadu, emitowane co najmniej 3 razy w czasie trwania kampanii..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.41.00.00-6, 78.22.00.00-5, 92.31.22.10-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 50
    • 2. Zasięg procentowy czytelnictwa w przypadku prasy i słuchalności w przypadku radia - 25
    • 3. Kryterium spójności kampanii - 25

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.