eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi InowrocławKonserwacja instalacji elektrycznej w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych zarządzanych przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Inowrocławiu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-11-19

Inowrocław: Konserwacja instalacji elektrycznej w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych zarządzanych przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Inowrocławiu
Numer ogłoszenia: 240247 - 2014; data zamieszczenia: 19.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. , ul. ks. Piotra Wawrzyniaka 33, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3573454, faks 051 3564305.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkimino.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z o. o. - własność samorządowa, zarządzanie nieruchomościami.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja instalacji elektrycznej w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych zarządzanych przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Inowrocławiu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zamówienie obejmuje między innymi: bieżące oględziny głównych tablic rozdzielczych, wymianę niesprawnego osprzętu, sprawdzenie układu zabezpieczającego i sygnalizacyjnego, drobne naprawy. W zakres zamówienia wchodzą: budynki Wspólnot Mieszkaniowych w ilości 136 budynków, w tym 3.108 lokali mieszkalnych- zgodnie z załącznikiem nr 8 do siwz. 1.1. Szczegółowy zakres, to: a) bieżące oględziny głównych tablic rozdzielczych (GTR), puszek rozgałęźnych i zabezpieczeń wewnętrznych linii zasilających (WLZ), zabezpieczeń przelicznikowych z utrzymaniem ich w należytym stanie technicznym (sprawdzenie docisku śrub zaworów, przewodów, oczyszczaniu końcówek przewodów i elementów zacisków łączących). Utrzymanie czystości w urządzeniach rozdzielczych (rozdzielnice, puszki rozgałęźne). Ww. prace przeprowadzać zgodnie z wykonanym przez wykonawcę i zatwierdzonym przez zamawiającego harmonogramem ujmującym poszczególne miesiące okresu trwania umowy. Prace należy udokumentować stosowną notatką służbową. b) wymiana niesprawnych opraw, przycisków i wszelkiego rodzaju wyłączników i żarówek, c) sprawdzanie układu zabezpieczającego i sygnalizacyjnego sterowania pracą pomp przy jakichkolwiek nieprawidłowościach, regulacją lub wymianą jego elementów, d) wymiana uszkodzonych zabezpieczeń przedlicznikowych OK, TY, GZ oraz zabezpieczeń w tablicach GTR i WLZ, e) wymiana uszkodzonych napisów, oznaczeń, schematów oraz dorabianie brakujących osłon, dekli i zamknięć, f) naprawa uszkodzonych odcinków instalacji z wymianą przewodów na odcinku od miejsca uszkodzenia do najbliższego punktu umożliwiającego podłączenie obwodu - jeżeli koszt naprawy nie przekroczy 200 zł brutto, g) drobne naprawy oświetlenia zewnętrznego: wymiana lamp, wyłączników zmierzchowych, przewodów w lampie, zabezpieczeń oraz bezpieczników, h) wymiana uszkodzonych tablic licznikowych, i) prace naprawczo - konserwacyjne, oprócz wymienionych w pkt 2.1., zlecane będą sukcesywnie w miarę potrzeb. Zlecenie określać będzie zakres rzeczowy prac, orientacyjną wartość i termin wykonania, j) do usuwania usterek należy przystąpić niezwłocznie od momentu zgłoszenia. W terminie nie dłuższym niż 24 godz. k) prace związane z usuwaniem usterek muszą być pokwitowane przez najemcę mieszkania lub wyznaczonego pracownika zamawiającego..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • 1. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1, ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Jeżeli nastąpi konieczność skorzystania z zamówienia uzupełniającego będzie ono udzielone do wysokości 20 % wartości zamówienia podstawowego na podstawie odrębnej umowy.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.71.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że posiada minimum 2 samochody dostawcze i 1 telefon czynny całą dobę. Zamawiający stwierdzi to na podstawie dołączonego do oferty wykazu - wzór załącznik nr 5 do siwz. Zamawiający oceni wykonawcę na zasadzie spełnia/ nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że posiada osoby zdolne do wykonania zamówienia. Zamawiający stwierdzi to na podstawie dołączonego do oferty wykazu wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia. Wymagane minimum, to: - 2 osoby posiadające grupę D instalacji elektrycznej do 1 kV, - 3 osoby z grupą E instalacji elektrycznej do 1 kV, - 5 osób zatrudnionych na stałe - potwierdzenie ZUS. Zamawiający stwierdzi to na podstawie dołączonego do oferty wykazu - wzór załącznik nr 6 do siwz. Zamawiający oceni wykonawcę na zasadzie spełnia/ nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że jest ubezpieczony od OC w zakresie prowadzonej działalności. Zamawiający stwierdzi to na podstawie dołączonej polisy wraz z dowodem jej opłacenia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) Formularz ofertowy (zał. nr 1 do swiz), b) Oświadczenie z art.22 ust.1 pkt.1-4 ustawy Pzp -wzór - zał. nr 2 do siwz, c) Oświadczenie z art.24 ustawy Pzp - wzór - zał. nr 3 do siwz. d) Oświadczenie z art.26 ustawy Pzp - wzór - zał. nr 4 do siwz. d) Potencjał techniczny - wzór zał. nr 5 do siwz, e) Wykaz osób - wzór zał. nr 6 do siwz, f) potwierdzenie z ZUS o zatrudnieniu minimum 5 osób.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Narzut do kosztu zakupu materiałów - 20

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Tak - zgodnie z siwz i ustawą Prawo zamówień publicznych

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: hhtp://pgkim-inowroclaw.samorzady.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Inowrocławiu, ul. ks. P. Wawrzyniaka 33, 88-100 Inowrocław, do kont. Krystyna Glonek, tel./faks 52 35 64 304.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.11.2014 godzina 09:50, miejsce: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Inowrocławiu, ul. ks. P. Wawrzyniaka 33, 88-100 Inowrocław, sekretariat 1 piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.