Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-12-04
Czarnków: bieżąca obsługa bankowa rachunków Starostwa Powiatowego w Czarnkowie oraz jednostek organizacyjnych Powiatu
Numer ogłoszenia: 240159 - 2007; data zamieszczenia: 04.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe, ul. Rybaki 3, 64-700 Czarnków, woj. wielkopolskie, tel. 067 2552225, fax 067 2530178.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.czarnkowsko-trzcianecki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: bieżąca obsługa bankowa rachunków Starostwa Powiatowego w Czarnkowie oraz jednostek organizacyjnych Powiatu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: bieżąca obsługa bankowa rachunków Starostwa Powiatowego w Czarnkowie oraz jednostek organizacyjnych Powiatu
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 66.10.00.00 - Usługi pośrednictwa finansowego, z wyjątkiem inwestycji bankowych, usług ubezpieczeniowych oraz usług emerytalnych3 Kod CPV wg słownika 2008: 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki : a) posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, c) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia e) dysponują potencjałem technicznym do wykonania zamówienia, f) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy- Prawo zamówień publicznych. 2) Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełnienia wymienionych powyżej warunków na podstawie dokumentów przedłożonych przez Wykonawców metodą: spełnia; nie spełnia. Brak jakiegokolwiek dokumentu żądanego od Wykonawcy stanowić będzie podstawę do wykluczenia z ubiegania się o zamówienia publiczne bądź do odrzucenia oferty. Ocena: zamawiający uzna spełnienie warunku określonego w pkt a), gdy: 1. oferent wykaże posiadanie uprawnień niezbędnych do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Ocena: zamawiający uzna spełnienie warunku określonego w pkt b), gdy: 1. oferent złoży oświadczenie potwierdzające, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie Ocena: zamawiający uzna spełnienie warunku określonego w pkt c), gdy: 1. oferent złoży oświadczenie potwierdzające, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Ocena: zamawiający uzna spełnienie warunku określonego w pkt d), gdy: 1. oferent złoży oświadczenie potwierdzające, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Ocena: zamawiający uzna spełnienie warunku określonego w pkt e) gdy: 1. oferent złoży oświadczenie potwierdzające, że dysponuje potencjałem technicznym do wykonania zamówienia 3) Informacja dla wykonawców planujących wspólne ubieganie się o zamówienie (Konsorcja): W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku złożenia oferty wspólnej, warunki wyszczególnione powyżej w pkt. 5 a) i f) muszą spełniać wszyscy wykonawcy, warunki wyszczególnione powyżej w pkt. 5 b); c); d); e), Wykonawcy muszą spełniać łącznie. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu opisano szczegółowo w ppkt 2.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunków, o którym mowa w punkcie 5 lit. A, muszą być: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa w punkcie 5 lit. B, muszą być: -podpisany zał.nr 2 do SIWZ 3) Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa w punkcie 5 lit. C, muszą być: -podpisany zał.nr 2 do SIWZ 4) Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa w punkcie 5 lit. D muszą być: -podpisany zał.nr 2 do SIWZ 5) Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa w punkcie 5 lit. E muszą być: -podpisany zał.nr 2 do SIWZ 6) Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa w punkcie 5 lit. F muszą być: a) oświadczenie zgodne z art24 ust 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych, b) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 Ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert c) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert d) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, e) w przypadku wykonawców występujących wspólnie pełnomocnictwo z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, Informacja dla wykonawców planujących wspólne ubieganie się o zamówienie (konsorcja): Oferta składana wspólnie przez kilku wykonawców musi zawierać dokumenty i oświadczenia wymienione powyżej w następujący sposób: 1) wymienione w pkt 6.1.a; 6.6.a,b,c,d)- od każdego wykonawcy składającego ofertę wspólną 2) wymienione w pkt 6.6.e - od wykonawców składających ofertę wspólną łącznie 3) wymienione w pkt 6.2a; 6.3.a,b; 6.4.a,b; 6.5 - od dowolnego wykonawcy składającego ofertę wspólną lub od wykonawców łącznie. Informacja dla wykonawców, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1) zamiast dokumentów, o których mowa w SIWZ - pkt 6.1. a); 6.6.c), d) składa dokument lub dokumenty wy¬stawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miej¬sce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, skła¬dek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne al¬bo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 2) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodze¬nia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych (tj Dz.U. z 2006 r Nr 164 poz.1163). 3) Dokumenty, o których mowa w pkt 1 lit. a i c oraz pkt 2, powinny być wystawione nie wcze¬śniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 4) Doku¬ment, o którym mowa w pkt 1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszcze¬nie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówie¬nia albo składania ofert. 5) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce za¬mieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1, zastępuje się je dokumentem zawiera¬jącym oświadczenie złożone przed notariuszem, wła¬ściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarcze¬go odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce za¬mieszkania. 6) Przepis pkt 3) i 4) stosuje się odpowiednio.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Różnica między oprocentowaniem na rachunku bieżącym, a oprocentowaniem kredytu w rachunku bieżącym - 30
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czarnkowsko-trzcianecki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe ul.Rybaki 3 64-700 Czarnków.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.12.2007 godzina 14:00, miejsce: Starostwo Powiatowe ul.Rybaki 3 64-700 Czarnków -sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z CZARNKOWA
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI TECHNICZNEJ DLA INWESTYCJI PN. ROZBUDOWA UL. TOWAROWEJ - PROJEKT BUDOWLANY
- Ścinka poboczy przy drogach powiatowych Powiatu Czarnkowsko-Trzcianeckiego
- Bieżąca konserwacja i utrzymanie dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Sarbia w 2025 roku
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ DLA BUDOWY DROGI DOJAZDOWEJ DO DZIAŁKI NR 2103 W CZARNKOWIE (UL. LIPOWA) - POSTĘPOWANIE 2
- PRZEBUDOWA SCHODÓW NA GÓRĘ KRZYŻOWĄ OD STRONY UL. SIEDMIOGÓRA I UL. HARCERSKIEJ
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ DLA ZADANIA: "POPRAWA BEZPIECZEŃSTWA W RUCHU DROGOWYM - BUDOWA WYNIESIONEGO SKRZYŻOWANIA ORAZ PRZEJŚĆ DLA PIESZYCH NA TERENIE MIASTA
więcej: przetargi w Czarnkowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.