To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-09-15
Nowy Dwór Mazowiecki: Świadczenie usługi polegającej na skierowaniu do pracy na rzecz Sądu Rejonowego w Nowym Dworze Mazowieckim, w przewidywanym, maksymalnym czteromiesięcznym terminem realizacji usługi, tj. od dnia podpisania umowy jednak nie wcześniej niż od dnia 01.09.2015 r. do dnia 31.12.2015 r., pracowników tymczasowych w maksymalnej ilości: 5 - Pracowników Biurowych oraz 2 - Koordynatorów Prawnych, - sygnatura postępowania: RZP ZP/SR/02/15/PN.
Numer ogłoszenia: 240106 - 2015; data zamieszczenia: 15.09.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 178620 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Nowym Dworze Mazowieckim, ul. Słowackiego 19, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 22 775 53 95, faks 22 775 89 03.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi polegającej na skierowaniu do pracy na rzecz Sądu Rejonowego w Nowym Dworze Mazowieckim, w przewidywanym, maksymalnym czteromiesięcznym terminem realizacji usługi, tj. od dnia podpisania umowy jednak nie wcześniej niż od dnia 01.09.2015 r. do dnia 31.12.2015 r., pracowników tymczasowych w maksymalnej ilości: 5 - Pracowników Biurowych oraz 2 - Koordynatorów Prawnych, - sygnatura postępowania: RZP ZP/SR/02/15/PN..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Świadczenie usługi polegającej na skierowaniu do pracy na rzecz Sądu Rejonowego w Nowym Dworze Mazowieckim, w przewidywanym, maksymalnym czteromiesięcznym terminem realizacji usługi, tj. od dnia podpisania umowy jednak nie wcześniej niż od dnia 01.09.2015 r. do dnia 31.12.2015 r., pracowników tymczasowych w maksymalnej ilości: 5 - Pracowników Biurowych oraz 2 - Koordynatorów Prawnych, - sygnatura postępowania: RZP ZP/SR/02/15/PN..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.60.00.00 - (6) Usługi rekrutacyjne 79.61.00.00 - (6) Zapewnianie usług personelu 79.61.20.00 - Usługi rekrutacji pomocniczego personelu biurowego 79.62.00.00 - (6) Usługi w zakresie pozyskiwania personelu, w tym pracowników sezonowych 79.62.10.00 - Usługi w zakresie pozyskiwania personelu biurowego 79.50.00.00 - Dodatkowe usługi biurowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.08.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- TRADMA spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Niecała 11/2, 02-080 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 73920,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 90867,77
Oferta z najniższą ceną: 88144,76 / Oferta z najwyższą ceną: 96008,82
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z NOWEGO DWORU MAZOWIECKIEGO
- SVA/U/4620-46/2024 Remont instalacji c.o. wraz z remontem instalacji klimatyzacji w budynku nr 2 na terenie kompl. wojsk. przy ul. Lipowej 1a w Lublinie.
- Bieżące utrzymanie zieleni przydrożnej w ciągu dróg powiatowych na terenie powiatu nowodworskiego
- SVA/U/4620-44/2024: Docieplenie bud. nr 43 na terenie kompl. wojsk. przy ul. 9 Maja 95, 98-100 Łask
- SVA/U/4620-43/2024 Budowa kotłowni w budynku nr 111 na terenie kompl. wojsk. w m. Regny
- SVA/Z/K/4620-1/2024: Wykonanie robót budowlanych zewnętrznych w ramach rozbudowy nowej siedziby DRI - KZB Zachód w Gnieźnie.
- SVA/U/4620-42/2024 Wynajem kontenerowych kotłowni olejowych dla celów przygotowania ciepłej wody użytkowej oraz obsługą serwisową dla kompleksu wojskowego K - 6091 Nowy Glinnik
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.