eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MyślibórzDostawa żywności do kuchni Przedszkola Publicznego nr 1 w Myśliborzu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-08-11

Myślibórz: Dostawa żywności do kuchni Przedszkola Publicznego nr 1 w Myśliborzu
Numer ogłoszenia: 240090 - 2011; data zamieszczenia: 11.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedszkole Publiczne Nr 1 "Zielona Dolinka" , ul. Lipowa 18 B, 74-300 Myślibórz, woj. zachodniopomorskie, tel. 95 747 22 77, faks 95 747 22 77.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Placówka Oświatowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa żywności do kuchni Przedszkola Publicznego nr 1 w Myśliborzu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest systematyczna dostawa żywności - w okresie od zawarcia umowy do 31 lipca 2013 roku - do kuchni Przedszkola Publicznego nr 1 w Myśliborzu. W okresie realizacji umowy została przewidziana miesięczna przerwa w jej wykonywaniu - w okresie wakacyjnym, tj. od 1 lipca 2012 do 31 lipca 2012r. Dostarczane produkty będą służyły do przygotowywania posiłków dla 100 osobowej grupy dzieci uczęszczających do Przedszkola. 2. Zamówienie zostało podzielone na następujące części (zadania): 1) Zadanie nr 1 - Dostawa warzyw oraz owoców, Część zamówienia dotyczy dostarczania warzyw i owoców świeżych oraz przetworzonych, w tym mrożonych mieszanek warzywnych. Dostawy będą realizowane ze średnią częstotliwością raz w tygodniu. Wykonawca jest zobowiązany realizować zamówienie przy użyciu środka transportu spełniającego wymagania sanitarne do przewozu tego typu artykułów spożywczych. Szczegółowy asortyment wraz z określeniem ilości poszczególnych produktów stanowi załącznik nr 1.2 do SIWZ. 2) Zadanie nr 2 - Dostawa produktów mleczarskich, Część zamówienia dotyczy dostawy mleka oraz jego przetworów, w tym m.in. twarogów, jogurtów, serów twardych, masła. Dostawy będą realizowane każdego dnia funkcjonowania Przedszkola. Wykonawca jest zobowiązany realizować dostawy przy użyciu środka transportu spełniającego wymagania sanitarne do przewozu tego rodzaju artykułów spożywczych. Szczegółowy asortyment wraz z określeniem ilości poszczególnych produktów stanowi załącznik nr 1.3 do SIWZ. 3) Zadanie nr 3 - Dostawa pieczywa oraz wyrobów cukierniczych, Część zamówienia będzie dotyczyła dostawy m.in. chleba, bułek, drożdżówek, pączków, ciasta drożdżowego. Dostawy będą realizowane każdego dnia funkcjonowania Przedszkola w okresie obowiązywania umowy, przy użyciu środka transportu spełniającego wymagania sanitarnego do przewozu tego typu produktów. Szczegółowy asortyment wraz z ilością produktów stanowi załącznik nr 1.4 do SIWZ. 4) Zadanie nr 4 - Dostawa artykułów spożywczych różnych. Część zamówienia dotyczy dostawy różnych produktów spożywczych, w tym m.in. kasz, ryżu, mąki, makaronów, przypraw, słodyczy, zup w proszku, cukru, oleju. Dostawy będą realizowane ze średnią częstotliwością raz w tygodniu. Wykonawca jest zobowiązany realizować dostawy przy użyciu środka transportu spełniającego wymagania sanitarne do przewozu tego typu produktów. Szczegółowy asortyment wraz z określeniem ilości poszczególnych produktów stanowi załącznik nr 1.5 do niniejszej SIWZ. 3. Wymagania dotyczące środków transportu żywności określa Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 19 grudnia 2002 roku (Dz.U. z 2003 roku nr 21, poz. 179 ze zmianami) w sprawie wymagań sanitarnych dotyczących środków transportu żywności, substancji pomagających w przetwarzaniu, dozwolonych substancji dodatkowych i innych składników żywności. 4. Wielkość pojedynczych dostaw - zgodnie z przyjętą częstotliwością dla poszczególnych zadań - będzie określało zapotrzebowanie składane przez uprawnionego pracownika Zamawiającego. Sposób składania zapotrzebowania Zamawiający ustali indywidualnie z wyłonionym Wykonawcą dla każdej części zamówienia. 5. Oferowane przez Wykonawców produkty muszą spełniać obowiązujące normy jakościowe oraz sanitarne. Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania od Wykonawcy, na każdym etapie realizacji zamówienia, certyfikatów, świadectw lub innych dokumentów potwierdzających jakość oraz przydatność do spożycia dostarczanych produktów - jeśli zgodnie z obowiązującymi przepisami Wykonawca jest zobowiązany posiadać stosowne świadectwa lub certyfikaty. 6. Wymagania dotyczące jakości oferowanych produktów określają w szczególności: 1) ustawa z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. z 2006r. Nr 171, poz. 1225, z późn. zm.); 2) ustawa z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz.U. z 2006r. Nr 17, poz. 127, z późn. zm.); 3) ustawa z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych (Dz.U. z 2001r. Nr 5, poz. 44, z późn. zm.); 4) rozporządzenie Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 10 lipca 2007 r. w sprawie znakowania środków spożywczych (Dz. U. z 2007r. Nr 137, poz. 966, z późn. zm.). 7. Zamawiający zastrzega, że wszystkie składniki kosztów związane z realizacją niniejszego zamówienia, które dadzą się przewidzieć, a nie były uwzględnione w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, Wykonawca winien wykonać w ramach oferowanej ceny..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.10.00 - Warzywa 03.22.20.00 - Owoce i orzechy 15.33.00.00 - Przetworzone owoce i warzywa 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie 15.55.00.00 - Klasyfikowane produkty mleczarskie 15.61.00.00 - Produkty przemiału ziarna 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze 15.20.00.00 - Ryby przetworzone i konserwowane 15.81.00.00 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje tego warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje tego warunku

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje tego warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje tego warunku

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje tego warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana ustawowej wysokości podatku VAT: jeżeli w trakcie realizacji przedmiotu umowy nastąpi zmiana stawki podatku VAT dla dostaw objętych przedmiotem zamówienia, Strony dokonają odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego - dotyczy to części wynagrodzenia za prace, których w dniu zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie wykonano

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mysliborz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedszkole Publiczne nr 1 w Myśliborzu ul. Lipowa 18 b 74-300 Myślibórz.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.08.2011 godzina 12:00, miejsce: Przedszkole Publiczne nr 1 w Myśliborzu ul. Lipowa 18 b 74-300 Myślibórz (Gabinet Dyrektora).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie nie jest finansowane ze środków UE.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.