Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-11-19
Rzeszów: Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla stołówki Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 7 w Rzeszowie
Numer ogłoszenia: 240035 - 2014; data zamieszczenia: 19.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 7 w Rzeszowie , Ul. Budziwojska 154, 35-317 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 17 221 99 38, faks 17 221 99 38.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp15.rzeszow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: zespół szkolno-przedszkolny.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla stołówki Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 7 w Rzeszowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla stołówki Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 7 w Rzeszowie z podziałem na 9 części:Część I: artykuły spożywcze, część II: warzywa, owoce i ziemniaki, część III: mięso i wędliny, część IV: mięso drobiowe i wędliny, część V: garmażerka, część VI: mleko i przetwory mleczne, część VII: pieczywo i wyroby cukiernicze, część VIII: jaja, część IX: produkty mrożone. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Wykaz artykułów - załącznik nr 6 do SIWZ Wskazane w wykazie artykułów - załączniku nr 6 do SIWZ - ilości należy traktować jako szacunkowe..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.80.00.00-6, 15.30.00.00-1, 15.11.00.00-2, 15.13.00.00-8, 15.11.21.00-7, 15.13.15.00-0, 03.21.21.00-1, 15.89.43.00-4, 15.50.00.00-3, 15.81.10.00-6, 03.14.25.00-3, 15.22.10.00-3, 15.33.11.70-9, 15.33.00.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na podstawie złożonego oświadczenia - załącznik nr 2 do oferty - wg wzoru
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na podstawie złożonego oświadczenia - załącznik nr 2 do oferty - wg wzoru
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na podstawie złożonego oświadczenia - załącznik nr 2 do oferty - wg wzoru
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na podstawie złożonego oświadczenia - załącznik nr 2 do oferty - wg wzoru
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na podstawie złożonego oświadczenia - załącznik nr 2 do oferty - wg wzoru
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
pełnomocnictwa, ewentualnie pisemne zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Stosownie do przepisu art. 144 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w zakresie: 3.1. zmiany: nazwy, adresu siedziby Zamawiającego Wykonawcy oraz innych danych ujawnionych w rejestrach publicznych 3.2. zmiany osób występujących po stronie Zamawiającego - Wykonawcy 3.3. zmiana osób do kontaktów pomiędzy stronami. 3.4. zmianie ceny w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług. Cena ulegnie zmianie w ten sposób, że do ceny netto zostanie doliczony podatek VAT w wysokości wynikającej z przepisów. 3.5 zmiany ceny o wskaźnik inflacji - Wykonawca może wystąpić z wnioskiem o zmianę ceny netto poszczególnych artykułów spożywczych na wyższą wyłącznie w przypadku znacznego wzrostu ceny danego artykułu na rynku (wzrost ceny powyżej 5%) . W takim przypadku cena danego artykułu może wzrosnąć nie więcej niż o wskaźnik wzrostu cen danego artykułu ogłaszany w Biuletynie Statystycznym województwa podkarpackiego - wydawanym przez GUS w Rzeszowie, nie wcześniej niż od dnia 1 maja 2015r. oraz nie częściej niż jeden raz w okresie obowiązywania umowy. Jeżeli Biuletyn Statystyczny Województwa podkarpackiego nie będzie publikował wskaźnika wzrostu cen któregoś z artykułów, podwyżka będzie dokonana w oparciu o wskaźnik wzrostu średnich cen to warów i usług konsumpcyjnych ogłaszany w tymże Biuletynie. 3.6.Zmiany powinny zostać zgłoszone w formie wniosku (pisemnie, faksem) z uzasadnieniem faktycznym i prawnym ich wprowadzenia. 3.7 Zmiany, o których mowa w ust. 3 zostaną wprowadzone drogą uzgodnionego przez strony aneksu do umowy, sporządzonego w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 3.8 Zmiana ceny na wyższą może nastąpić w terminie nie krótszym niż 14 dni od daty złożenia wniosku o jej podwyższenie. W przypadku obniżek cen danego asortymentu na rynku, ceny dostaw zostaną obniżone wg tych samych zasad. Zmiany umowy mogą być dokonywane na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy oraz winny być zaakceptowane przez obie strony umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp15.rzeszow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można pobrać ze strony internetowej Zamawiającego oraz dostępny jest w siedzibie Zamawiającego.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.11.2014 godzina 09:00, miejsce: Zespół Szkolno-Przedszkolny Nr 7 w Rzeszowie ul. Budziwojska 154 35-317 Rzeszów - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Artykuły spożywcze.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Termin przydatności do spożycia dostarczonych artykułów powinien być nie krótszy niż 1/2 okresu przydatności podanego na opakowaniu produktu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Mleko i przetwory mleczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Termin przydatności do spożycia dostarczanych produktów powinien być nie krótszy niż 1/2 okresu przydatności podanego na opakowaniu produktu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pieczywo i wyroby cukiernicze.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świeże z bieżącej produkcji maksymalnie 12 godzin od momentu wypieku..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.10.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Produkty mrożone.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Termin przydatności do spożycia dostarczanych produktów powinien być nie krótszy niż 1/2 okresu przydatności podanego na opakowaniu produktu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.22.10.00-3, 15.33.11.70-9, 15.33.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Sprzedaż i dostawa okładek ma potrzeby dyplomatoriów dla kierunków: Fizjoterapia , Pielęgniarstwo i Położnictwo.
- Zakup sprzętu i wyposażenia dla Zakładu Opieki Długoterminowej przy ul. Lubelskiej 6 ( dostawa i montaż klimatyzacji i folii przeciwsłonecznej )
- Remont (odnowa) drogi wojewódzkiej Nr 863 Kopki - Krzeszów - Tarnogród - Cieszanów w m. Stary Lubliniec i Nowy Lubliniec
- Termomodernizacja budynku Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Rzeszowie
- Wykonanie napraw i konserwacji fontann
- Zakup pojazdu specjalnego typu furgon
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa artykułów ogólnospożywczych do Zakładu Karnego w Przemyślu i Oddziału Zewnętrznego w Medyce"
- Dostawa artykułów spożywczych, mięso, konserwy, jaja, ziemniaki
- Dostawa jaj kurzych świeżych dla Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży
- Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych (produktów spożywczych) dla Miejskiego Przedszkola nr 47 z Oddziałami integracyjnymi w Rudzie Śląskiej przy ul. Szramka 7.
- "Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych, sypkich, strączkowych i sojowych do Zakładu Karnego w Siedlcach"
- "SUKCESYWNE DOSTAWY ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO SIEDZIBY ZAMAWIAJĄCEGO na II PÓŁROCZE 2025r."
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.