Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-04-25
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Rzeszów: koszenie traw przy drogach krajowych administrowanych przez Oddział w Rzeszowie Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad w 2007 r. Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Rzeszowie, do kontaktów: inż. Marta Charchut - Naczelnik Wydziału Zamówień Publicznych, ul. Legionów 20, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8534071, fax 017 8623915, e-mail: biuro@rzeszow.gddkia.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.rzeszow.gddkia.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja rządowa centralna; Inne:zarządzanie drogami krajowymi. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: koszenie traw przy drogach krajowych administrowanych przez Oddział w Rzeszowie Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad w 2007 r. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 74. Główne miejsce świadczenia usług: Drogi krajowe administrowane przez Oddział w Rzeszowie Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Koszenie traw przy drogach krajowych administrowanych przez Oddział w Rzeszowie Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad w 2007 r.: *Zadanie 1: Rejon w Krośnie: droga krajowa nr 9 E371 Radom - Barwinek odcinek Miejsce Piastowe - Barwinek od km 256+775 do km 285+633 *Zadanie 2: Rejon w Krośnie: droga krajowa nr 28 Zator - Medyka odcinek Jasło - Potok od km 211+058 do km 226+594 *Zadanie 3: Rejon w Lesku: droga krajowa nr 28 Zator - Medyka odcinek Zarszyn - Sanok od km 259+833 do km 276+843 *Zadanie 4: Rejon w Lesku: droga krajowa nr 84 Sanok - Krościenko Gr. Państwa od km 0+000 do km 50+640 *Zadanie 5: Rejon w Rzeszowie: droga krajowa nr 9 E371 Radom - Barwinek odcinek Rzeszów - Domaradz od km 198+908 do km 232+764 *Zadanie 6: Rejon w Nisku: droga krajowa nr 19 Lublin - Rzeszów odcinek Domostawa - Nisko od km 400+255 do km 417+100 *Zadanie 7: Rejon w Nisku: droga krajowa nr 77 Lipnik - Przemyśl odcinek Trześń - Stalowa Wola od km 23+972 do km 43+325 *Zadanie 8: Rejon w Nisku: droga krajowa nr 77 Lipnik - Przemyśl odcinek Stalowa Wola - Nisko od km 52+265 do km 58+825 *Zadanie 9: Rejon w Nisku: droga krajowa nr 77 Lipnik - Przemyśl odcinek Nisko - Nowa Sarzyna od km 58+825 do km 85+765 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych Kod CPV wg słownika 2008: 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Koszenie traw przy drogach krajowych administrowanych przez Oddział w Rzeszowie Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad w 2007 r. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 21
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: nie dotyczy 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1. Warunki ogólne 1.1. W postępowaniu nie mogą brać udziału, a w przypadku złożenia oferty zostaną przez Zamawiającego wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp, 1.2. Wymagania określone w pkt 1.1. mają zastosowanie do wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia. 2. Warunki szczegółowe udziału w postępowaniu, określone w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp Minimalne warunki udziału w postępowaniu są następujące: 2.1 Potencjał ekonomiczno-finansowy - NIE DOTYCZY 2.2. Potencjał kadrowy - NIE DOTYCZY 2.3. Potencjał techniczny Wykonawca musi posiadać jednostki sprzętu i środki transportu przeznaczone dla nie więcej niż 3 zadań wymienione poniżej. Sprzęt: 1. Ciągnik rolniczy nie mniejszy niż C-380 z zamontowaną kosiarką bijakową na wysięgniku - min. 2 szt. 2. Kosiarki trawnikowej spalinowej, do koszenia traw na odcinkach miejskich - min. 1 szt. 3. Podkaszarki ręczne do wykaszania trawy w obrębie znaków, barier itp. - min. 3 szt. 4. Sprzęt do wywozu śmieci (przyczepa ciągnikowa lub samochód ciężarowy) - min. 1 szt. W przypadku oferty na większą ilość zadań obowiązuje wielokrotność zestawu sprzętu wymienionego powyżej. 2.3.1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt 2.3. 2.4. Doświadczenie Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat, tj. od 01.01.2004 do 31.12.2006 r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie wykonywał jako strona umowy na drogach publicznych usługi w zakresie koszenia traw. 2.4.1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt 2.4 2.5. Podwykonawstwo Zamawiający nie dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale Podwykonawców Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: cena 100% Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3. DOKUMENTY WYMAGANE DLA POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW PRZEZ WYKONAWCÓW 3.1. Dla potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych, określonych w pkt 1.1., Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem): 3.1.1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, 3.1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.1.3. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.1.4. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.1.5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3.2. Na potwierdzenie spełniania warunków szczegółowych opisanych w pkt 2. Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem): 3.2.1 Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia. 3.2.2 Informację o posiadanym sprzęcie i środkach transportu (Potencjał techniczny) wymaganych dla realizacji przedmiotu zamówienia. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 2.3. 3.2.3 Informację o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe). Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 2.4. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji roboty zostały wykonane należycie. 3.3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 3.1.2, 3.1.4 i 3.1.5 składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3.1.2 - 3.1.5, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3.4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w celu potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych, dokumenty wymienione w pkt 3.1. winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę. W celu potwierdzenia spełnienia warunków szczegółowych dokumenty wymienione w pkt 3.2.1 - 3.2.3 winien przedłożyć każdy z Wykonawców. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zwarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl. Opłata: 12,2 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: SIWZ można pobrać ze strony Zamawiającego, można nabyć w siedzibie Zamawiającego, pok. nr 25 lub może być przesłana pocztą za zaliczenim pocztowym, cena: 12,20zł. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.05.2007 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 15.05.2007, godzina 11:10, siedziba Zamawiajacego, pok. nr 7.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 23.04.2007.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Przebudowa dróg - budowa dróg dla pieszych w ciągu dróg powiatowych na terenie Gminy Chmielnik oraz Gminy Hyżne - 2 zadania
- Remont budynku administracyjnego, remont łazienki z przystosowaniem dla osób niepełnosprawnych, malowanie korytarza i klatki schodowej na bazie RDW w Rymanowie
- Sprzedaż i dostawa odczynników, testów, zestawu do samodzielnego tworzenia perfum, materiałów laboratoryjnych i szkła do prowadzenia zajęć na Wydziale Technologiczno - Przyrodniczym
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem ekspresów do kawy dla Centrum Polonijnego Uniwersytetu Rzeszowskiego.
- Dostawa i montaż rolet, żaluzji i verticali na potrzeby jednostek podległych Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie
- Organizacja i przeprowadzenie kursów branżowych dla kadry kształcenia zawodowego Technikum Nr 9 w Rzeszowie z podziałem na części
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowe wykonanie usług porządkowych na terenie budynków Sądu Rejonowego w Będzinie
- Drobne aranżacje zieleni
- Modernizacja obiektu Ośrodka Informacji i Edukacji Turystycznej BdPN w Lutowiskach - w formule "zaprojektuj i wybuduj".
- Rozbudowa terenu rekreacyjnego przy ul. Dolskiej / Śremskiej w Poznaniu
- ZazieleniaMY PIETRYNĘ
- Przebudowa boiska wraz z ogrodzeniem i zagospodarowaniem terenu posesji Domu Studenckiego Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu przy ul. Wspólnej 11.
więcej: Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.