eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jabłonka › Budowa kanalizacji we wsi Jabłonka Matonogi Góra etap III część II, III i IV współfinansowanej w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Rzeczpospolita Polska - Republika Słowacka 2007-2013 Poprawa czystości rzek regionu Orawy - Czarna Orawa, Orawa, Or

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-15

Jabłonka: Budowa kanalizacji we wsi Jabłonka Matonogi Góra etap III część II, III i IV współfinansowanej w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Rzeczpospolita Polska - Republika Słowacka 2007-2013 Poprawa czystości rzek regionu Orawy - Czarna Orawa, Orawa, Oravica i Jezioro Orawskie
Numer ogłoszenia: 239840 - 2009; data zamieszczenia: 15.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jabłonka , ul. 3 Maja 1/206, 34-480 Jabłonka, woj. małopolskie, tel. 018 2611146, faks 018 2652468.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jablonka.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kanalizacji we wsi Jabłonka Matonogi Góra etap III część II, III i IV współfinansowanej w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Rzeczpospolita Polska - Republika Słowacka 2007-2013 Poprawa czystości rzek regionu Orawy - Czarna Orawa, Orawa, Oravica i Jezioro Orawskie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa kanalizacji we wsi Jabłonka Matonogi Góra etap III część II, III i IV współfinansowanej w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Rzeczpospolita Polska - Republika Słowacka 2007-2013 Poprawa czystości rzek regionu Orawy - Czarna Orawa, Orawa, Oravica i Jezioro Orawskie 2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: Budowę kanalizacji we wsi Jabłonka Matonogi Góra etap III: część II Osiedle Kurzaki, część III osiedle Biszczaki, część IV osiedle Basiści - Osiedle Kurzaki /część II/: Ilość podłączonych budynków - 15 Przykanaliki PCV Fi 160 mm dł. - 401,0 mb Sieć PCV fi 200 mm dł. 1.504,0 mb Ilość studzienek fi 425x200mm - 35 szt Ilość studzienek fi 425x 160mm - 19 szt Ilość studzienek fi 1000x200 - 10 szt Przepychy pod ciekami 1 szt - Osiedle Biszczaki /część III/: Ilość podłączonych budynków - 11 Przykanaliki PCV Fi 160 mm dł. - 224,0 mb Sieć PCV fi 200 mm dł. 1.052,0 mb Ilość studzienek fi 425x200mm - 25 szt Ilość studzienek fi 425x 160mm - 14 szt Ilość studzienek fi 1000x200 - 6 szt - Osiedle Basiści /część IV/: Ilość podłączonych budynków - 10 Przykanaliki PCV Fi 160 mm dł. - 212,0 mb Sieć PCV fi 200 mm dł. 929,0 mb Ilość studzienek fi 425x200mm - 27 szt Ilość studzienek fi 425x 160mm - 14 szt Ilość studzienek fi 1000x200 - 7 szt Ogółem: Ilość podłączonych budynków - 36 Przykanaliki PCV Fi 160 mm dł. - 837,0 mb Sieć PCV fi 200 mm dł. 3485,0 mb Ilość studzienek fi 425x200mm - 87 szt Ilość studzienek fi 425x 160mm - 47 szt Ilość studzienek fi 1000x200 - 23 szt Ilość przejść przez potok -1 szt 2.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki 1. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót 2. Dokumentacja projektowa 3. Przedmiar robót 4. Charakterystyka robót - zakres robót Dokumentacja projektowa jest udostępniona bezpłatnie w wersji elektronicznej na stronie internetowej Zamawiającego www.jablonka.pl. Papierowa wersja dokumentacji projektowej zostanie przekazana tym Wykonawcom, którzy wpłacą w Kasie Urzędu Gminy Jabłonka przy ul. 3-go Maja 1, w Jabłonce kwotę 50,00 PLN brutto oraz okażą dowód wpłaty w Referacie Inwestycji i Ochrony Środowiska - Zamówienia Publiczne. Dokumentację techniczną wykonaną przez Firmę Projektowo Usługową PROINSTAL z siedzibą 34-600 Limanowa, ul. Kościuszki 81A w wersji papierowej można uzyskać do wglądu w biurze Zamawiającego pokój nr 201 po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu wglądu przez Wykonawcę. Jeżeli w projekcie zastosowano materiały i urządzenia z podaniem konkretnych firm, które zaproponował projektant, to Wykonawca ma prawo do zmian producenta na innego, oferującego urządzenia lub materiały takiej samej lub lepszej jakości (ofertom takim winny towarzyszyć wszelkie informacje niezbędne do kompletnej oceny przez Zamawiającego, włącznie z obliczeniami projektowymi, specyfikacjami technicznymi, analizą cen oraz innymi odpowiednimi szczegółami). Użyte do budowy materiały muszą posiadać odpowiednie atesty wydane przez uprawnione instytucje. W przypadku, gdy zmiany te spowodują konieczność aktualizacji projektu Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić ją na własny koszt i przedstawić do akceptacji projektantowi, który wykonał projekt, na podstawie, którego przygotowano przetarg. Wykonawca zobowiązany jest w takim przypadku do uzyskania wszelkich wymaganych zmian decyzji, uzgodnień i pozwoleń. Wykonawca ma obowiązek przed przystąpieniem do opracowania oferty do zapoznania się z dokumentacją stanowiącą przedmiot przetargu oraz dokonania wizji lokalnej w miejscu realizacji przedmiotu zamówienia. Ponadto Wykonawca jest zobowiązany do podjęcia wszelkich czynności w celu terminowego i prawidłowego zakończenia zadania inwestycyjnego wraz z niezbędnymi dokumentami, odbiorami i próbami wymaganymi przez polskie prawo budowlane. Wykonawcy ponoszą wyłączną odpowiedzialność za zapoznanie się z należytą starannością z treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia włącznie z dokumentacją projektową dostępną na stronie internetowej Zamawiającego oraz dostępną do wglądu w siedzibie Zamawiającego po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu wglądu przez Wykonawcę. W sytuacji, gdy wykonawca wygrał przetarg, reklamacje dotyczące zmian wartości Oferty na podstawie błędów dokumentacji czy nie uzyskania przez wykonawcę wystarczających informacji odnoście warunków i zobowiązań nie będą rozpatrywane. Wymagany okres gwarancji: na wykonane roboty ( materiały i robociznę) wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 30 000,00 zł. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 07.08.2009 r. do godz. 10:00.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych oraz nie dotyczy ich żadna z sytuacji opisanych w art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. Minimalne kryteria kwalifikacyjne dla Wykonawców przystępujących do przetargu są następujące: 1.2.1. Wykonawca winien być firmą, osobą fizyczną lub konsorcjum firm zarejestrowanych, zdolnym do wykonania określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia robót. 1.2.2. Partnerzy Konsorcjum muszą spełniać łącznie kryteria dotyczące doświadczenia oraz kluczowego personelu przewidzianego do realizacji zamówienia. 1.2.3. Wykonawca wykonał w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 1 zadanie o wartości minimalnej 700 000,00 zł polegające na realizacji zadania w zakresie budowy kanalizacji sanitarnej z podaniem jego wartości oraz daty i miejsca wykonania. Do wykazu należy załączyć referencje od inwestora potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 1.2.4. Cały kluczowy personel kierowniczy proponowany do wykonania zamówienia winien mieć odpowiednie doświadczenie i kwalifikacje do robót objętych niniejszym przetargiem. Wykonawca winien dysponować następującymi osobami zdolnymi do wykonania zmówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia: kierownik robót sanitarnych - 1 osoba. Każda z wymienionych osób musi posiadać stosowne uprawnienia w zakresie prowadzenia robót budowlanych oraz musi posiadać zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 1.2.5. Wykonawca winien posiadać polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 500 000,00 zł. 1.2.6. Wykonawca winien nie zalegać z opłacaniem podatków, opłat i składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne odpowiednio na rzecz Urzędu Skarbowego, Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego. Wykonawca może występować tylko w jednej Ofercie, czy to indywidualnie czy też jako Partner Konsorcjum w odniesieniu do tego samego zadania inwestycyjnego. W przeciwnym wypadku dana Oferta zostanie wykluczona z dalszego postępowania. W celu potwierdzenia spełnienia opisanych wyżej warunków Wykonawca musi załączyć do oferty dokumenty określone w Rozdziale 11 pkt 1 na podstawie, których zostanie dokonana ocena spełnienia warunków określonych w Rozdziale 10 pkt 1.2. na zasadzie spełnia / nie spełnia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Zamawiający wezwie w trybie art.26 ust.3 Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 - Wykonawca składa oświadczenia, którego wzór stanowi Załącznik Nr 3 do niniejszej SIWZ. 1. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 1.1. Wszyscy Wykonawcy muszą dostarczyć następujące oświadczenia i dokumenty wraz ze swoją Ofertą: 1.1.1. Formularz oferty przetargowej na roboty (Załącznik nr 1 do SIWZ); 1.1.2. Dowód wniesienia wadium; 1.1.3. Ogólne informacje dotyczące Wykonawcy (Załącznik nr 2 do SIWZ); 1.1.4. W przypadku Konsorcjum należy dołączyć szczegółową informację o Wykonawcach stanowiących Konsorcjum (Załącznik nr 2a do SIWZ); 1.1.5. Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 i 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (Załącznik nr 3 do SIWZ); 1.1.6. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.1.7. Pełnomocnictwo do podpisywania dokumentów oferty i podpisania umowy, o ile nie wynika ono z innych złożonych dokumentów oraz pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia - w oryginale; 1.1.8. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 1.1.9. Aktualne zaświadczenie z właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, iż Wykonawca nie zalega w opłacaniu składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 1.1.10. Wykaz personelu kluczowego przewidzianego do realizacji zamówienia (Załącznik nr 4 do SIWZ). Do Formularza należy załączyć uprawnienia budowlane danej specjalności oraz aktualne zaświadczenia (z datą ważności w momencie składania ofert) o przynależności do Okręgowych Izb Inżynierów Budownictwa. Do wykazu należy dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonywania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował w wykonaniu zamówienia (zgodnie z wymogami rozdział 10, pkt 1.2.4.); 1.1.11. Harmonogram realizacji inwestycji (Załącznik nr 5 do SIWZ); 1.1.12. Plan Robót Podwykonawcy (Załącznik nr 6 do SIWZ). W przypadku powierzenia wykonania zamówienia podwykonawcy, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie tą część zamówienia, którą zamierza powierzyć podwykonawcy. 1.1.13. Wykaz robót budowlanych zgodnie z wymaganiami stawianymi w rozdziale 10 pkt. 1.2.3. (Załącznik nr 7 do SIWZ). Do Formularza należy dołączyć stosowne referencje od instytucji na rzecz, których Wykonawca świadczył wymienione w wykazie roboty i wykonał je z należytą starannością; 1.1.14. Polisa ubezpieczeniowa lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 500 000,00 zł.; 1.1.15. Kosztorys Ofertowy sporządzony na podstawie dokumentacji projektowej, Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, Przedmiaru Robót i zgodnie z zasadami zawartymi w Rozdziale 17 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia 1.2. Wykonawcy zagraniczni, 1.2.1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 1.1.6, 1.1.8, 1.1.9. - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 1.2.2. Dokumenty, o których mowa w punkcie 1.2.1.lit. a i 1.2.1.lit. c oraz 1.2.2. powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 1.2.1 lit. b powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.2.3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającymi oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 1.3. Wszystkie dokumenty wymienione w pkt 1.1. muszą zostać złożone w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzane w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 1.4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: - wymagane w pkt 1.1.5, 1.1.6, 1.1.8 i 1.1.9 niniejszej części dokumenty winien złożyć każdy Wykonawca. Pozostałe dokumenty wymagane w niniejszej części winny być złożone wspólnie przez Wykonawców. 1.5. Jeżeli ofertę składa Konsorcjum firm należy do niej dołączyć list intencyjny Konsorcjum. Zamawiający bezwzględnie wymaga, aby list intencyjny Konsorcjum:- upoważniał jednego z członków Konsorcjum (głównego partnera) jako osobę prawną i reprezentującą wskazaną osobę fizyczną do występowania w imieniu każdego z pozostałych partnerów Konsorcjum we wszystkich sprawach związanych z ofertą oraz umową, - stwierdzał, że partnerzy Konsorcjum będą odpowiadać solidarnie za całość podjętych zobowiązań w ramach realizacji zadania - zostanie zawarta umowa Konsorcjum z notarialnie potwierdzonymi podpisami na czas trwania kontraktu, powiększona o okres obowiązywania gwarancji i rękojmi..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jablonka.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Jabłonka, ul. 3 Maja 1 34-480 Jabłonka mgr inż. Józef Knaperek, tel. 0182611146, mgr inż. Mateusz Łowisz tel. 0182611146, inż. Marcelina Machaj tel. 0182611146.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Jabłonka, ul. 3-go Maja 1, 34-480 Jabłonka pokój nr 1 - sekretariat. Otwarcie ofert nastąpi dnia 7 sierpnia 2009r. o godz. 10.05, w siedzibie Zamawiającego pok. nr 110..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt finansowany ze środków Unii Europejskiej (Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego) w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Rzeczpospolita Polska - Republika Słowacka 2007 -2013 Poprawa czystości rzek regionu Orawy - Czarna Orawa, Orawa, Oravica I Jezioro Orawskie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.