eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ruda ŚląskaDostawa materiałów preizolowanych dla zadania inwestycyjnego Modernizacja sieci ciepłowniczej zasilającej GWC przy ul. Gojawiczyńskiej w Rudzie Śląskiej oraz zewnętrznej instalacji odbiorczej zasilającej z tego węzła poszczególne budynki

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-10

Ruda Śląska: Dostawa materiałów preizolowanych dla zadania inwestycyjnego : Modernizacja sieci ciepłowniczej zasilającej GWC przy ul. Gojawiczyńskiej w Rudzie Śląskiej oraz zewnętrznej instalacji odbiorczej zasilającej z tego węzła poszczególne budynki
Numer ogłoszenia: 239809 - 2009; data zamieszczenia: 10.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. Ruda Śląska , ul. Zabrzańska 24, 41-700 Ruda Śląska, woj. śląskie, tel. 032 3447806, faks 032 3447840.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pec.rsl.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Sp. z o. o..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów preizolowanych dla zadania inwestycyjnego : Modernizacja sieci ciepłowniczej zasilającej GWC przy ul. Gojawiczyńskiej w Rudzie Śląskiej oraz zewnętrznej instalacji odbiorczej zasilającej z tego węzła poszczególne budynki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia objętym niniejszym postępowaniem jest: dostawa materiałów preizolowanych dla zadania inwestycyjnego : Modernizacja sieci ciepłowniczej zasilającej GWC przy ul. Gojawiczyńskiej w Rudzie Śląskiej, oraz zewnętrznej instalacji odbiorczej zasilającej z tego węzła poszczególne budynki..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.16.31.60 - Przesyłowe przewody rurowe i akcesoria .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca, pod rygorem wykluczenia z postępowania, zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 7.500,00 zł ( słownie: siedem tysięcy pięćset złotych 00/100). Wadium powinno być wniesione na podstawie art. 45 ustawy PZP przed upływem terminu składania ofert, tj.: do dnia 18.12. 2009r. do godz. 11:30. Wadium może być wniesione w każdej z form przewidzianych przez ustawę.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia; 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania tych warunków zostanie dokonana w oparciu o załączone do oferty dokumenty i oświadczenia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: Wykonawca spełnia albo nie spełnia poszczególne warunki. W przypadku składania ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (konsorcjum), warunek udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 4., każdy z Wykonawców (uczestnik konsorcjum) musi spełniać oddzielnie. Warunki wymienione w 1. do 3. mogą być spełnione łącznie..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: -aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; -aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; -zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - oświadczenia wykonawcy(zawarte w formularzu ofertowym), że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, że nie podlega wykluczeniu z postępowania udzielenie zmówienia, - polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. W przypadku składania oferty przez konsorcjum, dokumenty wyżej wymienione muszą być złożone przez każdego uczestnika konsorcjum oddzielnie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 90
  • 2 - okres gwarancji - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pec.rsl.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PEC Sp. z o. o. ul. Zabrzańska 24, 41-700 Ruda Śląska.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.12.2009 godzina 11:30, miejsce: Sekretariat PEC Sp. z o. o. ul. Zabrzańska 24, 41-700 Ruda Śląska.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.