Ogłoszenie z dnia 2007-04-25
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Kielce: usługi telekomunikacyjne stacjonarne Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Zakład Obsługi Urzędu Miasta w Kielcach, do kontaktów: Danuta Jamrozik, Rynek 1, 25-303 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3676236, fax 041 3676306, e-mail: marcin.wroblewski@um.kielce.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Inne:świadczenie usług na rzecz administracji rządowej. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługi telekomunikacyjne stacjonarne. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 5. Główne miejsce świadczenia usług: Kielce. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Świadczenie usług telekomunikacyjnych stacjonarnych 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1.Wypełniony formularz ofertowy wg wzoru określonego w załączniku nr 1 do niniejszej siwz Wymagana forma dokumentu:oryginał 2.Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu: a)oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do niniejszej siwz, Wymagana forma dokumentu: oryginał b)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Wymagana forma dokumentu: oryginał lub kopia poświadczona \za zgodność z oryginałem\ przez wykonawcę składającego ofertę c)zaświadczenie o wpisie do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych o których mowa w art. 10 i 11 ustaw z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (Dz.U. Nr 171 poz. 1800 ze zmianami). Wymagana forma dokumentu: oryginał lub kopia poświadczona \za zgodność z oryginałem\ przez wykonawcę składającego ofertę. 3.Dowód wniesienia wadium: zgodnie z opisem w pkt XIII niniejszej siwz. 4.Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. Wymagana forma dokumentu: oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza 5.Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia. Wymagana forma dokumentu: oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza Uwaga: Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt X ppkt 2b) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o których mowa w pkt X ppkt 2b) zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 64.20.00.00 - Usługi telekomunikacyjne2 Kod CPV wg słownika 2008: 64.20.00.00 - Usługi telekomunikacyjne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Świadczenie usług telekomunikacyjnych stacjonarnych. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.06.2010
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 30.000 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1.spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 Pzp, 2.nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Pzp, 3.Posiadają uprawnienia do prowadzenia działalności telekomunikacyjnej i są wpisani do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych, o których mowa w art. 10 i 11 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (Dz.U. Nr 171 poz. 1800 ze zmianami). Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający oceni spełnienie warunków wg kryterium \spełnia\, \nie spełnia\ na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy wg wzoru określonego w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ Wymagana forma dokumentu: oryginał 2. Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu: a)oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ, Wymagana forma dokumentu: oryginał b)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Wymagana forma dokumentu: oryginał lub kopia poświadczona \za zgodność z oryginałem\ przez wykonawcę składającego ofertę 3.Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia. Wymagana forma dokumentu: oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza 5. Szczegółowe opisy parametrów technicznych oferowanych aparatów telefonicznych. 6. Warunki napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych aparatów telefonicznych. 7. Opis sposobu postępowania po utracie przez Zamawiającego telefonu komórkowego. Wymagana forma dokumentu: oryginał lub kopia poświadczona \za zgodność z oryginałem\ przez wykonawcę składającego ofertę. Uwaga: Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt X ppkt 2b) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o których mowa w pkt X ppkt 2b) zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.um.kielce.pl/pl/zoum_strona_glowna/. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.06.2007 godzina 09:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 04.06.2007, godzina 10:00, 25-303 Kielce, ul. Rynek 1 pok. 240.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 23.04.2007.
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Budowa i przebudowa dróg dla pieszych, dróg dla rowerów lub dróg dla pieszych i rowerów wraz z przebudową i budową przystanków komunikacji miejskiej na odcinkach: Odcinek 2, Odcinek 3
- Budowa i przebudowa dróg dla pieszych, dróg dla rowerów lub dróg dla pieszych i rowerów wraz z przebudową i budową przystanków komunikacji miejskiej na odcinkach: Odcinek 4, Odcinek 5
- Wykonanie robót budowlanych dla zadania pn. "Przebudowa instalacji wentylacji mechanicznej wraz z zabudową tarasu IV piętra budynku Świętokrzyskiego Centrum Kardiologii WSZZ w Kielcach"
- Dostawa oprogramowania do projektowania instalacji fotowoltaicznych - 2 części - projekt nr umowy FERS.01.05-IP.08-0234/23-00
- Wykonanie robót budowlanych dla inwestycji pod nazwą: "Przebudowa ul. Pułkownika Stanisława Dąbka w Kielcach"
- Usługa organizacji i przeprowadzenia 8 warsztatów dla 400 beneficjentów i potencjalnych beneficjentów programu Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021 - 2027 na terenie miasta Kielce
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług telekomunikacyjnych dla GIG PIB i K.D. Barbara w sieci telefonii stacjonarnej i serwis serwerów telekomunikacyjnych
- Serwis centrali telefonicznej, systemów kontroli dostępu i czasu pracy oraz dostarczenie nowego serwera telekomunikacyjnego dla IHAR-PIB
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na świadczenie w roku 2026 usług telefonii komórkowej dla Urzędu Pracy Powiatu Krakowskiego
więcej: Usługi telekomunikacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





