eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Świadczenie usług telekomunikacyjnych dla I-go i II-go Oddziału ZUS w Poznaniu.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-07-17

Poznań: Świadczenie usług telekomunikacyjnych dla I-go i II-go Oddziału ZUS w Poznaniu.
Numer ogłoszenia: 239664 - 2014; data zamieszczenia: 17.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Poznaniu , ul. Starołęcka 31, 61-361 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 8745400, faks 61 8772850.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług telekomunikacyjnych dla I-go i II-go Oddziału ZUS w Poznaniu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług telekomunikacyjnych Część I Świadczenie usług telekomunikacyjnych na rzecz: - II Oddziału ZUS w Poznaniu mieszczącego się przy ulicy Starołęckiej 31, - Inspektoratu ZUS w Obornikach mieszczącego się przy ul. Armii Poznań 27. Część II Świadczenie usług telekomunikacyjnych na rzecz: - Inspektoratu ZUS w Koninie mieszczącego się przy ul. Św. M. Kolbego 1, - Inspektoratu ZUS w Kole mieszczącego się przy ulicy B. Prusa 11, - Inspektoratu ZUS w Turku mieszczącego się przy ulicy Armii Krajowej 18. Część III Świadczenie usług telekomunikacyjnych na rzecz: - Inspektoratu ZUS w Słupcy mieszczący się przy ulicy Warszawskiej 1, - nowo budowanego Inspektoratu ZUS w Słupcy mieszczącego się przy ulicy Ratajczaka (działka 992/1) wraz z wykonaniem przyłącza telekomunikacyjnego do budynku. Część IV Świadczenie usług telekomunikacyjnych na rzecz: - I Oddziału ZUS w Poznaniu mieszczącego się przy ulicy Dąbrowskiego 12 ,zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 6a-6d do SIWZ oraz wzorem umowy stanowiącym załącznik nr 4a-4d i postanowieniami SIWZ..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6) ustawy Pzp w zakresie świadczenia usług telekomunikacyjnych w Biurze Terenowym ZUS w Słupcy przy ul. Warszawskiej 1 (dla Części III zamówienia). Umowa dotycząca zamówienia uzupełniającego zostanie zawarta na okres maksymalnie do 3 miesięcy w przypadku oddania w terminie późniejszym do użytkowania nowego budynku Biura Terenowego przy ul. Ratajczaka. Zamówienie uzupełniające będzie zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego opisanym w załączniku nr 6c do SIWZ. Zamówienie uzupełniające stanowi 2,98% wartości zamówienia podstawowego dla Części III zamówienia.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.20.00.00-8, 45.23.23.32-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualny wpis do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych prowadzony przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, zgodnie z ustawą Prawo telekomunikacyjne ( Dz. U. z 2004 r. Nr 171, poz. 1800 z późn. zm.).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnienie niniejszego warunku poprzez złożenie oświadczenia - wg załącznika nr 2 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnienie niniejszego warunku poprzez złożenie oświadczenia - wg załącznika nr 2 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnienie niniejszego warunku poprzez złożenie oświadczenia - wg załącznika nr 2 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnienie niniejszego warunku poprzez złożenie oświadczenia - wg załącznika nr 2 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- Wykonawca zobowiązany jest złożyć ofertę wg załącznika nr 1a-1d do SIWZ, - Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć do oferty pełnomocnictwo w przypadku podpisania jej przez pełnomocnika, w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii, albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby umocowane, przy czym dotyczy to również przypadków składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, czyli uczestników konsorcjum.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Strony przewidują możliwość zmiany umowy w następujących przypadkach i na określonych niżej warunkach: - zmiany sposobu wykonywania umowy lub zmniejszenia zakresu umowy, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, - zmiany przepisów prawa, mającej wpływ na zobowiązania stron wynikające z umowy - tylko w zakresie uzasadnionym zmianą tych przepisów.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można pobrać ze strony www.zus.pl odebrać w siedzibie Zamawiającego pokój nr 342, budynek B lub przesyłką poleconą na adres Wykonawcy po uprzednim zgłoszeniu wniosku na fax:618772850.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.07.2014 godzina 11:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego 61-361 Poznań, ul. Starołęcka 31, pok. nr 102 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I Świadczenie usług telekomunikacyjnych na rzecz: - II Oddziału ZUS w Poznaniu mieszczącego się przy ulicy Starołęckiej 31, - Inspektoratu ZUS w Obornikach mieszczącego się przy ul. Armii Poznań 27.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I Świadczenie usług telekomunikacyjnych na rzecz: - II Oddziału ZUS w Poznaniu mieszczącego się przy ulicy Starołęckiej 31, - Inspektoratu ZUS w Obornikach mieszczącego się przy ul. Armii Poznań 27, ,zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 6a do SIWZ oraz wzorem umowy stanowiącym załącznik nr 4a i postanowieniami SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.20.00.00-8, 45.23.23.32-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II Świadczenie usług telekomunikacyjnych na rzecz: - Inspektoratu ZUS w Koninie mieszczącego się przy ul. Św. M. Kolbego 1, - Inspektoratu ZUS w Kole mieszczącego się przy ulicy B. Prusa 11, - Inspektoratu ZUS w Turku mieszczącego się przy ulicy Armii Krajowej 18..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II Świadczenie usług telekomunikacyjnych na rzecz: - Inspektoratu ZUS w Koninie mieszczącego się przy ul. Św. M. Kolbego 1, - Inspektoratu ZUS w Kole mieszczącego się przy ulicy B. Prusa 11, - Inspektoratu ZUS w Turku mieszczącego się przy ulicy Armii Krajowej 18 ,zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 6b do SIWZ oraz wzorem umowy stanowiącym załącznik nr 4b i postanowieniami SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.20.00.00-8, 45.23.23.32-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część III Świadczenie usług telekomunikacyjnych na rzecz: - Inspektoratu ZUS w Słupcy mieszczący się przy ulicy Warszawskiej 1, - nowo budowanego Inspektoratu ZUS w Słupcy mieszczącego się przy ulicy Ratajczaka (działka 992/1) wraz z wykonaniem przyłącza telekomunikacyjnego do budynku..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część III Świadczenie usług telekomunikacyjnych na rzecz: - Inspektoratu ZUS w Słupcy mieszczący się przy ulicy Warszawskiej 1, - nowo budowanego Inspektoratu ZUS w Słupcy mieszczącego się przy ulicy Ratajczaka (działka 992/1) wraz z wykonaniem przyłącza telekomunikacyjnego do budynku, zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 6c do SIWZ oraz wzorem umowy stanowiącym załącznik nr 4c i postanowieniami SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.20.00.00-8, 45.23.23.32-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część IV Świadczenie usług telekomunikacyjnych na rzecz: - I Oddziału ZUS w Poznaniu mieszczącego się przy ulicy Dąbrowskiego 12.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część IV Świadczenie usług telekomunikacyjnych na rzecz: - I Oddziału ZUS w Poznaniu mieszczącego się przy ulicy Dąbrowskiego 12, zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 6d do SIWZ oraz wzorem umowy stanowiącym załącznik nr 4d i postanowieniami SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.20.00.00-8, 45.23.23.32-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.