Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-12-04
Kraków: Dostawa implantów do zespoleń endoprotez stawów, systemu rekonstrukcyjnego aparatu więzadłowego.
Numer ogłoszenia: 239624 - 2007; data zamieszczenia: 04.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny im. Stefana Żeromskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Krakowie, os. Na Skarpie 66, 31-913 Kraków, woj. małopolskie, tel. (012) 6441956, fax (012) 6444756.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zeromski-szpital.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa implantów do zespoleń endoprotez stawów, systemu rekonstrukcyjnego aparatu więzadłowego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa implantów do zespoleń endoprotez stawów, systemu rekonstrukcyjnego aparatu więzadłowego, wg poniższego zestawienia: a) grupa 1 - gwoździe śródszpikowe blokowane, b) grupa 2 - stabilizatory dynamiczne, c) grupa 3 - płytki i wkręty kostne do zespoleń biologicznych odłamów kostnych, d) grupa 4 - fiksatory zewnętrzne, e) grupa 5 - system rekonstrukcji aparatu więzadłowego, f) grupa 6 - endoproteza cementowa stawu biodrowego, g) grupa 7 - proteza bezcementowa stawu biodrowego, h) grupa 8 - endoproteza połowicza stawu biodrowego, i) grupa 9 - endoproteza całkowita cementowa stawu kolanowego. 2. prospekty dotyczące oferowanego instrumentarium do implantacji wyrobów. 3. Wykonawca zobowiązany jest do podania nazwy producenta oferowanych wyrobów. 4. Wykonawca zobowiązany jest do dołączenia do oferty prospektów, opisu technicznego oferowanych wyrobów. 5. Trwałość oferowanych wyrobów powinna zostać przedstawiona w dokumentach potwierdzających obserwacje i wyniki kliniczne implantacji wyrobów. Do oferty należy dołączyć kopie w/w dokumentów. 6. Minimalny termin ważności sterylności oferowanych endoprotez i systemu rekonstrukcji aparatu więzadłowego powinien wynosić 4 lata od daty dostawy ( dotyczy grup 5-9). Wykonawca zobowiązany jest do podania w swojej ofercie terminu ważności sterylności oferowanych endoprotez i systemu rekonstrukcji aparatu więzadłowego . 7. Zaoferowane przez wykonawców w niniejszym postępowaniu implanty, endoprotezy, system rekonstrukcji aparatu więzadłowego, muszą spełniać wymagania ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. Nr 93, poz. 896 z późn. zm.). 8. Wykonawca zobowiązany jest do dołączenia do oferty, oświadczenie , iż oferowane wyroby medyczne posiadają wpisy i świadectwa wydane przez uprawnione organy, zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych oraz że oferowane wyroby medyczne zostały dopuszczone do obrotu na mocy obowiązujących przepisów, z jednoczesnym zapewnieniem, iż na każde żądanie Zamawiającego, w nieprzekraczalnym terminie 5 dni, Wykonawca przedłoży odpowiednie dokumenty na potwierdzenie tego faktu. 9. Wykonawca zobowiązany będzie do depozytowego utrzymywania u Zamawiającego wszystkich rozmiarów wyrobów w każdej oferowanej grupie, w ilości co najmniej 2 szt., aż do wyczerpania ilości wyrobów . Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia w ofercie propozycji co do sposobu działania depozytu (ilość sztuk wyrobów w każdym rozmiarze - min. 2 szt.; czas uzupełniania depozytu - max. 48 godziny od zgłoszenia). 10. Wykonawca zobowiązany będzie przekazania Zamawiającemu pełnego instrumentarium lub instrumentariów do implantacji wszystkich rodzajów oferowanych wyrobów (min. po 1 komplecie dla każdej grupy wyrobów). Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia w ofercie propozycji co do warunków przekazania instrumentarium lub instrumentariów (użyczenie lub przekazanie na własność; ilość przekazywanych kompletów instrumentarium dla każdej grupy wyrobów). 11. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty prospekty dotyczące oferowanego instrumentarium do implantacji wyrobów. 12.Wykonawca zobowiązany będzie do serwisowania instrumentarium do implantacji wyrobów (naprawa lub wymiana uszkodzonych elementów instrumentarium). Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia w ofercie propozycji co do warunków działania serwisu (czas naprawy lub wymiany uszkodzonego elementu instrumentarium - max. 72 godziny). 13.Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia bezpłatnego specjalistycznego przeszkolenia personelu Zamawiającego w zakresie implantacji dostarczanych wyrobów. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia w ofercie propozycji co do sposobu przeszkolenia personelu Zamawiającego (ilość personelu, która zostanie przeszkolona - min. 2 osób, ośrodek, w którym odbędzie się przeszkolenie).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.18.31.00 - Implanty ortopedyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.18.31.00 - Implanty ortopedyczne Oryginalny kod CPV: 33.18.32.00 - Protezy ortopedyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.18.32.00 - Protezy ortopedyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium będące sumą wadiów określonych dla poszczególnych grup, na które składa ofertę. W przypadku składania oferty na wszystkie grupy wysokość wadium wynosi 6.750,00 PLN (słownie: sześć tysięcy siedemset pięćdziesiąt złotych)..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy : 1. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności wykażą się wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającymi swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane należycie. c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 2. Spełniają warunki określone w SIWZ. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 4.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 5.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne lub zaświadczeń że uzyskał prawem przewidziane zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert. 6. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw implantów, endoprotez, systemu rekonstrukcji aparatu więzadłowego odpowiadających przedmiotowi niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia referencji potwierdzających wartość dostaw, oraz że dostawy zostały wykonane należycie. Jeśli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenia zamówienia zobowiązany jest do złożenia wskazanych w pkt 1-5 oświadczeń oraz dokumentów. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenia zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający będzie mógł żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Powyższe dotyczy również Wykonawców będących osobami fizycznymi (tj. przedsiębiorców podlegających wpisowi do ewidencji działalności gospodarczej), także tych, którzy prowadzą wspólnie działalność gospodarczą lub są wspólnikami spółki cywilnej. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów określonych w pkt 2, 4, 5 Wykonawca składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że: a.nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b.nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienia - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c.nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, zaś zamiast dokumentu określonego w specyfikacji w pkt 3 - zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2,3,4,5, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. jakość i walory użytkowe - 30
- 3. warunki prowadzenia depozytu,przekazania i serwisowania instrumentarium,oraz przeszkolenia personelu - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zeromski-szpital.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: można odebrać w siedzibie Szpitala, Kraków, os. Na Skarpie 66 - Pawilon C, I piętro, pokój nr 9, w godz. 8:00 -14:00 lub na pisemny wniosek drogą pocztową..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.12.2007 godzina 12:00, miejsce: Kancelaria Szpitala Specjalistycznego im. Stefana Żeromskiego SP ZOZ w Krakowie, os. Na Skarpie 66, 31-913 Kraków, pokój nr 12..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: grupa 1 - gwoździe śródszpikowe blokowane,.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: poz.5.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7, 33.18.32.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. jakość i walory użytkowe - 30
- 3. warunki prowadzenia depozytu,przekazania i serwisowania instrumentarium,oraz przeszkolenia personelu - 20
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: grupa 2 - stabilizatory dynamiczne,.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: poz.2.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7, 33.18.32.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. jakość i walory użytkowe - 30
- 3. warunki prowadzenia depozytu,przekazania i serwisowania instrumentarium,oraz przeszkolenia personelu - 20
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: grupa 3 - płytki i wkręty kostne do zespoleń biologicznych odłamów kostnych,.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: poz.9.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7, 33.18.32.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. jakość i walory użytkowe - 30
- 3. warunki prowadzenia depozytu,przekazania i serwisowania instrumentarium,oraz przeszkolenia personelu - 20
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: grupa 4 - fiksatory zewnętrzne,.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: poz.1.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7, 33.18.32.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. jakość i walory użytkowe - 30
- 3. warunki prowadzenia depozytu,przekazania i serwisowania instrumentarium,oraz przeszkolenia personelu - 20
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: grupa 5 - system rekonstrukcji aparatu więzadłowego,.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: poz.2.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7, 33.18.32.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. jakość i walory użytkowe - 30
- 3. warunki prowadzenia depozytu,przekazania i serwisowania instrumentarium,oraz przeszkolenia personelu - 20
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: grupa 6 - endoproteza cementowa stawu biodrowego,.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: poz.1.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7, 33.18.32.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. jakość i walory użytkowe - 30
- 3. warunki prowadzenia depozytu,przekazania i serwisowania instrumentarium,oraz przeszkolenia personelu - 20
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: grupa 7 - proteza bezcementowa stawu biodrowego,.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: poz.1.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7, 33.18.32.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. jakość i walory użytkowe - 30
- 3. warunki prowadzenia depozytu,przekazania i serwisowania instrumentarium,oraz przeszkolenia personelu - 20
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: grupa 8 - endoproteza połowicza stawu biodrowego,.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: poz.1.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7, 33.18.32.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. jakość i walory użytkowe - 30
- 3. warunki prowadzenia depozytu,przekazania i serwisowania instrumentarium,oraz przeszkolenia personelu - 20
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: grupa 9 - endoproteza całkowita cementowa stawu kolanowego..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: poz.1.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7, 33.18.32.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. jakość i walory użytkowe - 30
- 3. warunki prowadzenia depozytu,przekazania i serwisowania instrumentarium,oraz przeszkolenia personelu - 20
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa sprzętu komputerowego, urządzeń sieciowych oraz oprogramowania dla Centrum Kultury Podgórza w Krakowie
- Dostawa odwróconego automatycznego mikroskopu badawczego do obserwacji w jasnym polu fluorescencji z systemem akwizycji obrazu
- 86/2025 Remont 5 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 5 części.
- Przebudowa przejść dla pieszych polegająca m. in. na budowie oświetlenia w celu poprawy bezpieczeństwa uczestników ruchu drogowego w wybranych lokalizacjach miasta Krakowa z podziałem na trzy części.
- (DFP.271.135.2025.BM) Dostawa materiałów urologicznych.
- Wyłonienie Wykonawcy usług związanych z sadzeniem roślin w ramach zagospodarowania skweru przy ul. Płaszowskiej/ ul. Paproci, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie.
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- dostawa implantów do zespoleń kości (wraz z użyczeniem oprzyrządowania do implantów na czas trwania umowy dla SP ZOZ w Kraśniku
- Zakup i dostawa implantów oraz osprzętu do przeprowadzania zabiegów operacyjnych z zakresu pełnego spektrum ortopedycznego, chirurgii naczyniowej oraz neurochirurgii.
- Dostawa szwów, implantów, narzędzi chirurgicznych i ortopedycznych, płynów infuzyjnych oraz podgrzewacza do płynów - powtórka
- Zakup implantów ortopedycznych, implantów do zabiegów neurochirurgicznych, endoprotez oraz narzędzi medycznych - powtórka
- Zakup endoprotez wraz z użyczeniem oprzyrządowania do protez na czas trwania umowy dla SP ZOZ w Kraśniku
- Dostawa implantów do zabiegów artroskopowych dla SPZOZ w Krotoszynie
więcej: Implanty ortopedyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.