To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-07-15
Gorzów Wielkopolski: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu biurowego dla Oddziału ZUS w Gorzowie Wlkp.
Numer ogłoszenia: 239606 - 2009; data zamieszczenia: 15.07.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 146756 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Gorzowie Wlkp., ul. Sikorskiego 42, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 095 7395200, 7395258, faks 095 7395454.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu biurowego dla Oddziału ZUS w Gorzowie Wlkp..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu biurowego dla Oddziału ZUS w Gorzowie Wlkp. ul. Sikorskiego 42..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13 - Wkłady drukujące 30.12.40.00 - Części i akcesoria do maszyn biurowych 30.19.23.00 - Taśmy barwiące 30.23.70.00 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 124606.80 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.07.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- BIUART Sp. z o.o., ul. Żwirowa 41, 66-400 Gorzów Wlkp., kraj/woj. lubuskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 88700.88
- Oferta z najniższą ceną: 88700.88 oferta z najwyższą ceną: 104269.00
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- Usługi weterynaryjne na terenie miasta Gorzowa Wlkp.
- Zaprojektowanie i realizacja kampanii promocyjno - informacyjnej oraz wydarzeń związanych z Europejskim Tygodniem Mobilności.
- Przebudowa i wzmocnienie muru oporowego przy SP 6
- "Dostawa instrumentów muzycznych z akcesoriami".
- Modernizacja komleksów sportowo-rekreacyjnychna terenie placówek oświatowych
- świadczenie usługi kompleksowego utrzymania czystości i porządku na terenie wewnętrznym i zewnętrznym nieruchomości zabudowanej budynkiem biurowo - administracyjnym z częścią technologiczną
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia żłobka w Witanowicach i Woźnikach w celu utworzenia nowych miejsc opieki żłobkowej w ramach Programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 Aktywny Maluch 2022-2029
- Dostawa sprzętu komputerowego, akcesoriów peryferyjnych,urządzeń sieciowych, serwerów oraz oprogramowania biurowego.
- Dostawa tonerów i materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących.
- Sukcesywna dostawa tuszy i tonerów do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla Politechniki Śląskiej. Znak sprawy: DZPZ.282.51.2025.MK
- BZP.271.50.2025 Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych i innych urządzeń biurowych na potrzeby Urzędu Miasta Nowego Sącza
- Doposażenie nowo utworzonych miejsc dla dzieci w Żłobku Gminnym "Lubisiowa Kraina" w Lubiczu Górnym w ramach programu AKTYWNY MALUCH 2022-2029.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.