To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-11-18
Międzyrzec Podlaski: Przetarg nieograniczony na sukcesywne dostawy artykułów spożywczych - pieczywa dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Międzyrzecu Podlaskim , nr sprawy 9/2014
Numer ogłoszenia: 239585 - 2014; data zamieszczenia: 18.11.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 365692 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Warszawska 2-4, 21-560 Międzyrzec Podlaski, woj. lubelskie, tel. , faks.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na sukcesywne dostawy artykułów spożywczych - pieczywa dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Międzyrzecu Podlaskim , nr sprawy 9/2014.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów spożywczych - pieczywa do kuchni SPZOZ w Międzyrzecu Podlaskim. Szczegółowy wykaz asortymentowo - ilościowy zawarty jest w formularzu cenowym nr 1 1. Formularz cenowy nr 1 - pieczywo Kod przedmiotu zamówienia CPV: 15000000-8 , 15810000-9 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych Dostarczane sukcesywnie towary muszą spełniać następujące warunki: - każdy oferowany produkt musi być odpowiednio opakowany i oznakowany, najwyższej jakości i świeżości z ważnym terminem przydatności do spożycia, - Produkty z importu muszą posiadać atest o dopuszczalności do sprzedaży na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, - posiadać ważny termin przydatności do spożycia, minimum 2/3 terminu ważności określonego na opakowaniu - Dostarczane produkty będą oznakowane zgodnie z wymaganiami dopuszczenia do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującymi przepisami w sprawie znakowania środków spożywczych w zakresie określającym przedmiot zamówienia. Zamawiający zastrzega prawo do składania zapotrzebowań w miarę potrzeb na ilość i rodzaj asortymentu wymienioną w załącznikach do SIWZ. Asortyment i wielkość dostawy ustalane będą każdorazowo w zamówieniu częściowym, w dniu poprzedzającym dostawę. Dostawy odbywać się będą sukcesywnie w terminach uzgodnionych z Zamawiającym w następujący sposób: Formularz cenowy Nr 1 - Pieczywo Dostawa pieczywa odbywać się będzie codziennie w godzinach od 5:30 do godziny 07:00. Towar musi być dostarczony następnego dnia od daty złożenia telefonicznego zamówienia a w szczególnych przypadkach w ciągu 4 godzin od złożenia zamówienia w wszystkie dni od poniedziałku do niedzieli włącznie. Pojemniki Wykonawcy, w których będą dostarczone produkty, podlegają zwrotowi przy kolejnej dostawie. Wraz z odbiorem pojemników Wykonawca zobowiązany jest odebrać ewentualne zwroty niespożytych produktów. Zwroty o których mowa mogą wynosić max 10 % wielkości dostawy. W przypadku przyznania zamówienia, każdą zamawianą partię towaru, Wykonawca dostarczać będzie do siedziby Zamawiającego na własny koszt zgodnie z zapotrzebowaniem wyrażonym telefonicznie (dostawa z wniesieniem i rozładunkiem do magazynu spożywczego kuchni SPZOZ w Międzyrzecu Podlaskim). Wszystkie stwierdzone po odbiorze i zgłoszone przez Zamawiającego wady jakościowe artykułów spożywczych zobowiązują Wykonawcę do bezpłatnej wymiany artykułów spożywczych na wolne od wad w terminie 2 dni roboczych od pisemnego zgłoszenia zastrzeżeń jakościowych towaru. Zwrot złej jakości towaru i dostarczenie towaru wolnego od wad następuje na koszt Wykonawcy. Jeżeli w załącznikach podane są nazwy produktów tzn. że określają one wymagany przez Zamawiającego standard. Zamawiający dopuszcza wówczas składanie ofert na produkty równoważne tzn. o takich samych walorach smakowo-użytkowych i składzie, przy czym decyzję o uznaniu zaoferowanego produktu za równoważny podejmie Zamawiający. W przypadku zaoferowania produktu równoważnego Wykonawca musi podać jego nazwę w składanej ofercie Przedstawienie w ofercie produktu uznanego przez Zamawiającego za nie równoważny spowoduje odrzucenie oferty jako niezgodnej z SIWZ. Wzór umowy stanowiący załącznik nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia jest integralną część niniejszej dokumentacji i zapisy w niej zawarte traktuje się jako warunki udzielenia zamówienia...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.81.00.00-9.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.11.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
jakie przetargi wygrała firma
"SPOŁEM" POWSZECHNA SPÓŁDZIELNIA SPOŻYWCÓW W MIĘDZYRZECU PODLASKIM
- Społem Powszechna Spółdzielnia Spożywców w Międzyrzecu Podlaskim,, Pl. Jana Pawła II 12,, 21-560 Międzyrzec Podlaski., kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 38700,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 39091,50
Oferta z najniższą ceną: 39091,50 / Oferta z najwyższą ceną: 39091,50
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z MIĘDZYRZECA PODLASKIEGO
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZAKUP I SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH NA POTRZEBY STOŁÓWKI W PRZEDSZKOLU NR 5 W LĘBORKU
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówek szkolnych z terenu Gminy Gniewino w roku szkolnym 2025/2026
- Dostawa artykułów spożywczych do Przedszkola nr 6 w Głoskowie
- Sukcesywna dostawa pieczywa i wyrobów cukierniczych dla jednostek CUL
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej na potrzeby wyżywienia uczniów dla ZSCKR im. W. Witosa w Boninie w okresie od 01.09.2025r do 26.06.2026r.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych składająca się z 6 części.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.