Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-12-10
Krasnystaw: Dostawa pieczywa dla DPS w Krasnymstawie
Numer ogłoszenia: 239471 - 2009; data zamieszczenia: 10.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej , ul. Kwiatowa 1, 22-300 Krasnystaw, woj. lubelskie, tel. 0 82 576 32 15, faks 0 82 576 10 84.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpskrasnystaw.prv.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pieczywa dla DPS w Krasnymstawie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa pieczywa świeżego zgodnie z asortymentem i ilością wykazaną w Załączniku nr 2 do SIWZ, a w szczególności: bułka parówka 400 g , krojona - 23420 szt.; bułka 100 g - 36360 szt.; chleb zwykły 1 kg, krojony - 20320 szt.; chleb razowy 0,5 kg, krojony - 7280 szt.; chałka 200 g - 410 szt.; pączek z dżemem 100 g - 1810 szt.; drożdżówka z dżemem lub owocami, 100 g - 950 szt.; drożdżówka z serem 100 g - 950 szt.; cebularz 100 g - 920 szt. Podane gramatury muszą być zachowane w całym okresie dostaw..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.10.00 - Pieczywo .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej dzia?łalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapew?niającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 5. prowadzą działalność w dziedzinie będącej przedmiotem zamówienia. 6. akceptują wymogi zawarte w umowie, stanowiącej Załącznik nr 3 do SIWZ. Zamawiający oceni spełnienie warunków w zależności od złożonych dokumentów na zasadzie spełnia -nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą, zamawiający żąda złożenia: 1) Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działal?ności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) Oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne ( Załącznik nr 4 ) lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wyko?nania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3) Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 i nie podleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, oświadczenie o zapoznaniu się z niniejszą specyfikacją, wzorem umowy i akceptacji ich bez zastrzeżeń i uwag ( Załącznik nr 4 ). Ponadto do oferty należy dołączyć: 1) Oświadczenie o będących w trakcie wdrażania lub wdrożonych i stosowanych w przedsiębiorstwie Wykonawcy procedurach w ramach zasad systemu HACCP, wprowadzonych na podstawie ustawy z dnia 25.08.2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia ( Dz. U. z 2006 r. Nr 171, poz. 1225 z późn. zm. ). 2) Decyzję lub zaświadczenie właściwego organu Inspekcji Sanitarnej o dopuszczeniu do przewozu pieczywa określonego pojazdu Wykonawcy..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dpskrasnystaw.netbip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej w Krasnymstawie
ul. Kwiatowa 1
22-300 Krasnystaw.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.12.2009 godzina 09:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej w Krasnymstawie - sekretariat ul. Kwiatowa 1 22-300 Krasnystaw.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KRASNEGOSTAWU
- Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb oświetlenia ulicznego oraz budynków Miasta Krasnystaw i jego jednostek organizacyjnych w 2026 r.
- Przebudowa lub doposażenie istniejących, przynależących do żłobków lub klubów dziecięcych placów zabaw w Mieście Krasnystaw w ramach Resortowego programu "Aktywne place zabaw" 2025 w Żłobku Miejskim
- Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania z robotyki i programowania dla dzieci w wieku przedszkolnym.
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 3146L Brzeziny - Majdan Surhowski - Franciszków - Orłów Murowany - Izbica od km 1+516 do km 5+097 dł. 3,581 km
więcej: przetargi w Krasnymstawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w Oławie w okresie od 01.01.2026 r. do 31.12.2026 r.
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 30 im. Powstańców 1863r. w Warszawie - na 2026 rok
- Sukcesywna dostawa środków spożywczych na potrzeby żywienia zbiorowego dzieci w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Otmicach w roku 2026
- "SUKCESYWNE DOSTAWY ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W OLKUSZU W 2026 ROKU".
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola Miejskiego w Lidzbarku na rok 2026
- Dostawa w 2026 r. artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej w Krzeszowie
więcej: Pieczywo »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





