Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-04-25
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Kraków: dostawa materiałów opatrunkowych ZP 8/2007 Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Szpital Specjalistyczny im. Stefana Żeromskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Krakowie, do kontaktów: Urszula Gawin, os. Na Skarpie 66, 31-913 Kraków, woj. małopolskie, tel. (012) 6441956, fax (012) 6444756, e-mail: zpubl@interia.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.zeromski-szpital.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Szpital Specjalistyczny im. Stefana Żeromskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Elżbieta Blaschke, os. Na Skarpie 66, 31-913 Kraków, woj. Małopolskie, tel. 012 644 02 02. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa materiałów opatrunkowych ZP 8/2007. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Szpital Specjalistyczny im. Stefana Żeromskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Krakowie , os. Na Skarpie 66, 31-913 Kraków- Apteka. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa materiałów opatrunkowych, zgodnie z opisem określonym w załączniku nr 4 do SIWZ, sukcesywnie w ciągu 12 miesięcy od podpisania umowy, do Apteki Szpitalnej Minimalny okres przydatności do użycia oferowanych materiałów opatrunkowych powinien wynosić 12 miesięcy od daty dostawy. Zamawiający zastrzega sobie prawo zamówienia mniejszej ilości materiałów opatrunkowych w przypadku zmniejszenia się jego zapotrzebowania. Oferowane przez wykonawców w niniejszym postępowaniu wyroby medyczne, muszą spełniać wymagania odpowiednich norm, przepisów Unii Europejskiej oraz Ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 93, poz. 896 z późn. zm.).Wykonawca przedłoży na każde żądanie Zamawiającego w nieprzekraczalnym 5- cio dniowym terminie dokumenty potwierdzające, że oferowane przez niego wyroby posiadają świadectwa dopuszczenia do obrotu wymagane prawem:a)deklaracja zgodności CE producenta (dotyczy wszystkich klas wyrobu medycznego)b)certyfikat jednostki notyfikującej (dotyczy klasy wyrobu medycznego: I sterylna, I z funkcją pomiarową, IIa, IIb, III) c)wpis /zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania (nie dotyczy klasy wyrobu medycznego I i IIa pod warunkiem, że pierwsze jego wprowadzenie nastąpiło w innym niż Polska kraju Unii Europejskiej, zgodnie z przepisami ustawy o wyrobach medycznych - w takim przypadku należy złożyć stosowne wyjaśnienie). d) w przypadku produktów, które nie podlegają przepisom ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty inne niż wyżej wymienione, odpowiednie dokumenty dopuszczające te produkty do obrotu i stosowania. Wykonawca ma obowiązek dostarczyć próbki oferowanych materiałów opatrunkowych - po 1 szt. dla każdej pozycji w grupie, w której Wykonawca złoży ofertę. Zamawiający wymaga, aby złożone próbki odpowiadały opisowi przedmiotu zamówienia zawartemu w załączniku nr 4 SIWZ - Formularz asortymentowo - cenowy oraz stanowiły próbkę oferowanego przedmiotu zamówienia. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1. Oświadczenie o posiadaniu dokumentów dopuszczenia do obrotu i używania , wymaganych prawem. 2. Wykaz próbek wraz z próbkami dla każdej pozycji w grupie. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.11.10 - Opatrunki Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.10 - Opatrunki Oryginalny kod CPV: 33.14.11.11 - Opatrunki przylepne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.11 - Opatrunki przylepne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 59 pozycji 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 12
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy:a posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą \spełnia- nie spełnia\ , w oparciu o informacje zawarte w dokumentach. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.3.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 5.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert.Jeśli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia:Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenia zamówienia zobowiązany jest do złożenia wszystkich wskazanych powyżej oświadczeń oraz dokumentów.Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenia zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający będzie mógł żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.Powyższe dotyczy również Wykonawców będących osobami fizycznymi (tj. przedsiębiorców podlegających wpisowi do ewidencji działalności gospodarczej), także tych, którzy prowadzą wspólnie działalność gospodarczą lub są wspólnikami spółki cywilnej. Szczególne wymagania dotyczące Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.1. Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, składa:- zamiast dokumentów określonych w pkt 2, 3 oraz 5 - dokument lub dokumenty wystawione w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości,b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie.- zamiast dokumentu określonego w punkcie 4 - zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych.2. Dokumenty wskazane powyżej powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, za wyjątkiem dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, który powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 2,3,4,5, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym, albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument ten powinien być wystawiony z zachowaniem terminów wskazanych w pkt 2.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zeromski-szpital.pl. Opłata: 18,3 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Płatne w kasie szpitala lub na rachunek bankowy nr 45 1910 1048 3400 2331 1121 0002. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.05.2007 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 14.05.2007, godzina 12:30, Świelica Szpitala im. Stefana Żeromskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Krakowie, os. Na Skarpie 66, 31-913 Kraków.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 23.04.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Różne materiały opatrunkowe. 1) Krótki opis: Dostawa materiałów opatrunkowych, zgodnie z opisem określonym w załaczniku nr 4 do SIWZ, sukcesywnie w ciągu 12 miesięcy od podpisania umowy, do Apteki Szpitalnej. Minimalny okres przydatności do użycia oferowanych materiałów opatrunkowych w przypadku zmniejszenia się jego zapotrzebowania. Oferowane wyroby medyczne, muszą spełniać wymagania odpowiednich norm, przepisów Unii Europejskiej oraz Ustawy z dnia 20.04.2004 r. o wyrobach medycznych. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10, 33.14.11.11. 3) Wielkość lub zakres: 27 pozycji. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Różne materiały opatrunkowe. 1) Krótki opis: Dostawa materiałów opatrunkowych, zgodnie z opisem określonym w załaczniku nr 4 do SIWZ, sukcesywnie w ciągu 12 miesięcy od podpisania umowy, do Apteki Szpitalnej. Minimalny okres przydatności do użycia oferowanych materiałów opatrunkowych w przypadku zmniejszenia się jego zapotrzebowania. Oferowane wyroby medyczne, muszą spełniać wymagania odpowiednich norm, przepisów Unii Europejskiej oraz Ustawy z dnia 20.04.2004 r. o wyrobach medycznych. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10, 33.14.11.11. 3) Wielkość lub zakres: 10 pozycji. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: Różne materiały opatrunkowe. 1) Krótki opis: Dostawa materiałów opatrunkowych, zgodnie z opisem określonym w załaczniku nr 4 do SIWZ, sukcesywnie w ciągu 12 miesięcy od podpisania umowy, do Apteki Szpitalnej. Minimalny okres przydatności do użycia oferowanych materiałów opatrunkowych w przypadku zmniejszenia się jego zapotrzebowania. Oferowane wyroby medyczne, muszą spełniać wymagania odpowiednich norm, przepisów Unii Europejskiej oraz Ustawy z dnia 20.04.2004 r. o wyrobach medycznych. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10, 33.14.11.11. 3) Wielkość lub zakres: 17 pozycji. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: Opaski gipsowe. 1) Krótki opis: Dostawa materiałów opatrunkowych, zgodnie z opisem określonym w załaczniku nr 4 do SIWZ, sukcesywnie w ciągu 12 miesięcy od podpisania umowy, do Apteki Szpitalnej. Minimalny okres przydatności do użycia oferowanych materiałów opatrunkowych w przypadku zmniejszenia się jego zapotrzebowania. Oferowane wyroby medyczne, muszą spełniać wymagania odpowiednich norm, przepisów Unii Europejskiej oraz Ustawy z dnia 20.04.2004 r. o wyrobach medycznych. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10, 33.14.11.11. 3) Wielkość lub zakres: 3 pozycje. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 5 Nazwa: Kompresy jałowe. 1) Krótki opis: Dostawa materiałów opatrunkowych, zgodnie z opisem określonym w załaczniku nr 4 do SIWZ, sukcesywnie w ciągu 12 miesięcy od podpisania umowy, do Apteki Szpitalnej. Minimalny okres przydatności do użycia oferowanych materiałów opatrunkowych w przypadku zmniejszenia się jego zapotrzebowania. Oferowane wyroby medyczne, muszą spełniać wymagania odpowiednich norm, przepisów Unii Europejskiej oraz Ustawy z dnia 20.04.2004 r. o wyrobach medycznych. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10, 33.14.11.11. 3) Wielkość lub zakres: 2 pozycje. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- 1. remont pasa podrynnowego os. Albertyńskie 38 (klatki 1 i 6) w Krakowie, 2. remont dachu os. Dywizjonu 303 garaże zespół nr 2 (nad garażami 56-64) w Krakowie
- Dostawa sprzętu komputerowego i odnowienie subskrypcji wsparcia technicznego dla urządzeń Firewall i urządzeń infrastruktury WiFi na potrzeby Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury.
- Rozbiórka kładki i budowa przepustu wraz z przebudową sieci gazowej pn.: "Przebudowa kładki pieszej na przepust w ciągu ścieżki parkowej na Młynówce Królewskiej w Parku Młynówka Królewska w Krakowie".
- 58/2025 Remont 5 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 5 części.
- Rozbudowa o dwa piony windowe zewnętrzne z przebudową instalacji kan.deszcz. wewnętrznej na zewn. budynku II Liceum Ogólnokształcącego im. Króla Jana III Sobieskiego,przy ul. Sobieskiego 9 w Krakowie
- 182.2025 Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy oraz instalacji 2 stanowisk multimedialnych składających się z monitorów dotykowych na zmienno-kątowych statywach dla potrzeb IGiG UJ... Key to the..."
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Na sukcesywne dostawy materiałów opatrunkowych
- Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku i materiałów opatrunkowych
- Sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych, zestawów i odzieży operacyjnej do Szpitala Średzkiego Serca Jezusowego spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
- Zakup i dostawa sprzętu medycznego do zabiegów laparoskopowych i endoskopowych oraz specjalistycznych materiałów opatrunkowych.
- Sukcesywne dostawy jednorazowych artykułów medycznych, higienicznych i drobnego sprzętu medycznego
- Sukcesywne dostawy jednorazowych artykułów medycznych, higienicznych i drobnego sprzętu medycznego
więcej: Opatrunki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.