eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Głogów › Pełnienie funkcji kierownika i asystenta projektu w ramach projektu Akademia Marzeń -wywrównywanie szans edukacyjnych w szkołach podstawowych w Głogowie - etap 1

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-02-17

Głogów: Pełnienie funkcji kierownika i asystenta projektu w ramach projektu Akademia Marzeń -wywrównywanie szans edukacyjnych w szkołach podstawowych w Głogowie - etap 1
Numer ogłoszenia: 23928 - 2011; data zamieszczenia: 17.02.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 2433 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa Nr 12 z Oddziałami Integracyjnymi im. Kawalerów Orderu Uśmiechu, ul. Gomółki 43, 67-200 Głogów, woj. dolnośląskie, tel. 076 72 65 610, faks 076 72 65 610.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji kierownika i asystenta projektu w ramach projektu Akademia Marzeń -wywrównywanie szans edukacyjnych w szkołach podstawowych w Głogowie - etap 1.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: pełnienie funkcji kierownika projektu w SP Nr 6 Obowiązki kierownika projektu Do zadań kierownika projektu w każdej z powyższych placówek oświatowych należy: 1) Zarządzanie i realizacja projektu zgodnie z umową o dofinansowanie, harmonogramem i budżetem projektu; 2) Nadzór nad realizacją projektu i zgodnością przygotowanych dokumentów z wytycznymi dotyczącymi realizacji projektu w ramach POKL 2007- 2013 i obowiązującymi przepisami oraz politykami Unii Europejskiej; 3) Przygotowanie wzorów dokumentów dotyczących realizacji projektu - wypracowanie wspólnych standardów/ wzorów z kierownikami projektu w pozostałych placówkach oświatowych objętych projektem w oparciu o wytyczne POKL i inne; 4) Koordynowanie działań między nauczycielami prowadzącymi zajęcia a uczniami; 5) Komunikacja, tworzenie i przekazywanie Dyrektorowi szkoły i koordynatorowi projektu raportów z działań; 6) Przetwarzanie danych osobowych uczestników projektu zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. Z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) i nadzór nad PEFS; 7) Realizacja prac w zakresie monitorowania i ewaluacji w projekcie; 8) Komunikacja, tworzenie i przekazywanie Dyrektorowi szkoły i koordynatorowi projektu w Urzędzie Miejskim w Głogowie raportów z działań, w tym zgłaszanie wszelkich zagrożeń na każdym etapie realizacji; 9) Nadzór i koordynacja pracy personelu projektu i wykonawców zewnętrznych; 10) Nadzór nad stroną finansową projektu w części dotyczącej szkoły i jej kompetencji; 11) Prowadzenie dokumentacji projektu; 12)Wdrażanie uzasadnionych zmian do projektu w oparciu o obowiązujące zapisy zawarte w dokumentacji , umowie o dofinansowanie projektu, dokumentach programowych POKL po uprzednim zgłoszeniu do Dyrektora szkoły i koordynatora projektu w Urzędzie Miejskim w Głogowie oraz akceptacji Instytucji Pośredniczącej, w tym przygotowanie formularza zmian do projektu; 13) Przygotowanie projektów umów z wykonawcami; 14) Nadzór nad promocją projektu; 15) Bieżący kontakt z Instytucją Pośredniczącą i innymi organizacjami lub instytucjami zaangażowanymi bezpośrednio lub pośrednio przy realizacji projektu, w tym przygotowa- nie korespondencji Beneficjentowi uprzednio zatwierdzonej przez Dyrektora szkoły i koor- dynatora w Urzędzie Miejskim w Głogowie; 16)Prowadzenie spotkań zespołu kierowniczego; 17)Opracowanie propozycji zakresów czynności dla członków zespołów projektowych w szkole i wykonawców (zgodnie z projektem/ umową o dofinansowanie i wytycznymi POKL)); 18) Zakupy i zamówienia publiczne oraz przygotowanie informacji do wniosku o płatności w części dotyczącej szkoły w terminach przewidzianych umową o dofinansowanie; 19)Opracowanie propozycji bieżących materiałów informacyjnych na stronę internetową pro jektu; 20)Opracowanie strategii rekrutacji i regulaminu uczestnictwa uczniów w projekcie oraz udział w rekrutacji; 21)Rozliczanie czasu pracy nauczycieli realizujących zajęcia i prowadzonej przez nich doku mentacji; 22)Uczestnictwo w wizytacjach zajęć prowadzonych w ramach projektu; 23)Nadzorowanie prac związanych z umieszczaniem elementów informacyjno-promocyjnych w miejscach realizacji projektu (np. biuro, sale dydaktyczne, budynek); 24)Sporządzenie wniosków o płatność - część merytoryczna; 25)Przygotowanie dokumentacji potwierdzającej realizację zajęć (np. listy obecności); 26)Nadzór nad przechowywaniem i archiwizowaniem dokumentacji projektowej; 27)Sporządzenie raportu po każdym półroczu realizacji projektu; 28)Wykonywanie innych zadań wynikających z potrzeby prawidłowego zrealizowania projektu i umowy o dofinansowanie projektu w tym na żądanie Dyrektora szkoły i koor- dynatora projektu w Urzędzie Miejskim w Głogowie; 29)Uczestniczenie we wszelkich kontrolach projektu w trakcie jego realizacji ( w tym przygo- towanie wyjaśnień pokontrolnych) oraz przygotowywanie ewentualnych uzupełnień po kontrolnych również po zakończeniu realizacji projektu ( w okresie jego trwałości)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00 - Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt - Głogowska Akademia Marzeń.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.01.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • janina Wawrzyńczyk, Kłobuczyn 42/2, 59-180 Gaworzyce, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 21324,52 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 00,00

  • Oferta z najniższą ceną: 34500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 00,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.