Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-12-03
Tomaszów Lubelski: Wykonanie projektu technicznego i realizacja modernizacji istniejącej poziomej osnowy szczegółowej III klasy, osnowy pomiarowej oraz osnowy wysokościowej szczegółowej III klasy dla miasta Tomaszów Lubelski
Numer ogłoszenia: 239264 - 2007; data zamieszczenia: 03.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starosta Tomaszowki, ul. Lwowska 68, 22-600 Tomaszów Lubelski, woj. lubelskie, tel. (084) 664 25 87.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.tomaszowski.netbip.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektu technicznego i realizacja modernizacji istniejącej poziomej osnowy szczegółowej III klasy, osnowy pomiarowej oraz osnowy wysokościowej szczegółowej III klasy dla miasta Tomaszów Lubelski.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie projektu technicznego i realizacja modernizacji istniejącej poziomej osnowy szczegółowej III klasy, osnowy pomiarowej oraz osnowy wysokościowej szczegółowej III klasy dla miasta Tomaszów Lubelski. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz opis sposobu jego wykonania zawiera załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia pod nazwą - WARUNKI TECHNICZNE na wykonanie projektu technicznego i realizację modernizacji istniejącej poziomej osnowy szczegółowej III klasy, osnowy pomiarowej oraz osnowy wysokościowej szczegółowej III klasy dla miasta Tomaszów Lubelski.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.27.40.00 - Usługi sporządzania map Kod CPV wg słownika 2008: 71.35.40.00 - Usługi sporządzania map .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.06.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - w szczególności zamawiający wymaga aby: a) w realizacji zamówienia brały udział co najmniej 2 osoby posiadająca uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie określonym w art. 43 pkt 1 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. - Prawo geodezyjne i kartograficzne /Dz. U. z 2005 Nr 240, poz.2027 z późniejszymi zmianami/ - geodezyjne pomiary sytuacyjno - wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne, b) wykonawca wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, co najmniej jedno zadanie polegające na założeniu lub modernizacji osnowy szczegółowej III klasy obejmującej minimum 100 punktów w jednym zadaniu oraz jedno zadanie polegające na założeniu lub modernizacji szczegółowej osnowy wysokościowej III klasy dla minimum 50 punktów w jednym zadaniu, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców, o których mowa w przepisach art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Zamawiający zawiadamia równocześnie wykonawców, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne, z zastrzeżeniem art. 92 ust. 1 pkt 3 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Jeżeli oferta tych wykonawców zostanie wybrana, zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego dostarczenia umowy regulującej współpracę tych wykonawców. Spełnianie powyższych warunków zostanie sprawdzone na podstawie dokumentów, o których mowa w rozdziale 6 niniejszej specyfikacji oraz na podstawie złożonego przez wykonawcę oświadczenia, że może się ubiegać o udzielenie zamówienia publicznego i nie podlega wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego stosownie do przepisów art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do specyfikacji.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że: - wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda przedstawienia, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, następujących dokumentów: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) oświadczenia, o którym mowa w rozdziale 5 niniejszej specyfikacji - według wzoru w załączniku nr 4. - wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 3) wykazu wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie; 4) wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; 5) stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Ponadto do oferty należy dołączyć: 6) dokument wskazujący osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, o ile nie wynika to z dokumentów, o których mowa w pkt 1, 7) zaakceptowany podpisem Wykonawcy wzór umowy, 8) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia przedstawią dokument, w którym ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli oferta tych wykonawców zostanie wybrana, zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego dostarczenia umowy regulującej współpracę tych wykonawców. Umowa powinna zawierać co najmniej następujące zobowiązania: określenie celu gospodarczego, oświadczenie podmiotów o przyjęciu odpowiedzialności solidarnej, wskazanie podmiotu, któremu powierza się prowadzenie spraw i reprezentowanie na zewnątrz, oznaczenie czasu trwania umowy, (wymaga się aby czas trwania umowy był nie krótszy niż okres realizacji zamówienia oraz okres gwarancji i rękojmi), zakaz zmian w umowie bez zgody zamawiającego, 9) ponadto Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia wspólnie, dołączą do oferty dokumenty o których mowa w pkt 1 i 2 niniejszego rozdziału dla każdego z Wykonawców. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokument lub dokumenty zgodnie z wymogami określonymi w § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tomaszowski.netbip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Tomaszowie Lubelskim ul. Lwowska 68, 22-600 Tomaszów Lubelski pokój nr 118 - Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.12.2007 godzina 12:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Tomaszowie Lubelskim ul. Lwowska 68, 22-600 Tomaszów Lubelski pokój nr 31 - Sekretriat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z TOMASZOWA LUBELSKIEGO
- Sukcesywne dostawy artykułów do tlenoterapii i laryngologii.
- Dostawy wyrobów z zakresu elektromedycyny oraz endoskopii.
- Organizacja 3 dniowego wyjazdu szkoleniowo-integracyjnego dla 55 osób w ramach projektu: "Rodzina daje siłę" realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Tomaszowie Lubelskim
- "Wykonanie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego Gminy Tomaszów Lubelski - etap II (postępowanie ponowione dla części nr 2 i części nr 3)"
- Zakup kostki brukowej
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków obrębu Telaki, gmina Kosów Lacki w powiecie sokołowskim, w województwie mazowieckim.
- "Budowa i przebudowa dróg dla pieszych w ciągu dróg powiatowych na terenie powiatu słupskiego mająca na celu poprawę bezpieczeństwa niechronionych uczestników ruchu - etap II"
- Opracowanie dokumentacji projektowej i innej dla zadania pn.: "Dostosowanie budynków PZDW do zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami wraz z adaptacją poddasza w RDW Jasło".
- Aktualizacja zbiorów danych bazy danych obiektów topograficznych (BDOT10k)dla obszaru wybranych powiatów województwa śląskiego (...) oraz opracowanie dwóch cyfrowych arkuszy mapy topograficznej (...)
- Przebudowa ul. Bałtyckiej wraz z budową/przebudową kanalizacji deszczowej - ETAP I
- Pomiar oraz wyrównanie wysokości punktów w ramach modernizacji szczegółowej osnowy wysokościowej na terenie powiatu inowrocławskiego, województwo kujawsko-pomorskie
więcej: Usługi sporządzania map »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.