Ogłoszenie z dnia 2008-09-29
Warszawa: Dostawa artykułów promujących Program Operacyjny Kapitał Ludzki (PO KL) 2007-2013 z odwołaniem do Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 239239 - 2008; data zamieszczenia: 29.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej , ul. Nowogrodzka 1/3/5, 00-513 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6611100, 6611360,5200544, fax. 022 661223.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpips.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów promujących Program Operacyjny Kapitał Ludzki (PO KL) 2007-2013 z odwołaniem do Europejskiego Funduszu Społecznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Długopis, 3000 sztuk: Materiał: metal nierdzewny Kształt: walcowaty Wymiary: długość min. 130, max.160 mm Wykończenie: długopis automatyczny, końcówka dolna przykręcana, uchwyt mocujący, wkład piszący o grubości linii min.0,5 mm, max.0,7 m w kolorze niebieskim lub czarnym, mechanizm przyciskany, gumka pod palce w kolorze czarnym lub pomarańczowym Kolorystyka korpusu: metaliczna pomarańczowa lub srebrna, przycisk i klip w kolorze srebrnym Logo monochromatyczne (jednokolorowe) POKL oraz UE z odwołaniem do Europejskiego Funduszu Społecznego + adres strony internetowej (kapitalludzki.gov.pl) naniesione w technice grawerunku laserowego, umiejscowienie znaków logo do uzgodnienia z Zamawiającym Znaki logo naniesione w sposób trwały, nie ulegają starciu pod wpływem pocierania palcem lub pod wpływem wody. 2. Smycz zawieszka, 500 sztuk: Materiał: poliester Kolor taśmy pomarańczowy Wymiary: (min.) 530 mm, max. 600 mm, szerokość taśmy min: 20 mm, max. 30 mm Złączka: plastik, karabińczyk: metal KS Nadruk: jednostronny, 1 kolor Logo monochromatyczne POKL oraz UE z odwołaniem do Europejskiego Funduszu Społecznego + adres strony internetowej (kapitalludzki.gov.pl) naniesione techniką sitodruku, 1 kolor, umiejscowienie znaków do uzgodnienia z Zamawiającym 3. Torba papierowa, 1000 sztuk: Materiał: papier o gramaturze min. 200g na m2 laminowany folią - mat Wymiary: (około + - 3 %): 330 mm x 240 mm x 90 mm Wykończenie: rączki do uchwycenia osadzone centralnie na górnej krawędzi torby z plecionego lub skręcanego syntetycznego lub naturalnego sznurka, długość rączek: (około +-5%) 350 mm, uchwyty przewlekane przez górną krawędź torby Wzmocnienia: karton w zakładce górnej o gramaturze min. 400 g na m2, karton w denku torby o gramaturze min. 350 g na m2 Kolorystyka zgodna z dostarczonym przez Zamawiającego wzorem graficznym. Druk: offset, pełny kolor z elementami naniesionymi techniką lakieru punktowego UV, kolorystyka rączek: pomarańczowa jednolita z kolorystyką korpusu torby (Wzór w zał. nr 1 do SIWZ, ilustracja nr 5) 4. Notatnik biurowy A5, 2000 sztuk: Wnętrze notesu: Materiał: papier offsetowy biały. Gramatura: min.80 g na m2, max.100 g na m2 liczba kartek: 50, kolorystyka 4 kolory jednostronnie Wymiary: A5 (148 mm x 210 mm) Projekt: zgodny ze wzorem (zał. do SIWZ nr 1, ilustracja nr 1) Nadruk: kolorowy na każdej kartce naniesiony techniką offsetową z CMYK jednostronnie Wykończenie: krótszy grzbiet klejony, plecy notesu wzmacniane papierem jednostronnie kredowanym o gramaturze min. 220 g na m2 Okładka: Wymiary: tożsame z wymiarami notesu Materiał: papier kredowy mat o gramaturze: min. 120 g na m2, technika druku offset 4 kolory jednostronnie, projekt okładki i kolorystyka zgodna z dostarczonym przez Zamawiającego wzorem (zał. nr 1do SIWZ, ilustracja nr 1) 5. Teczka kartonowa, 800 sztuk: Materiał: karton min 300 g na m2 (+- 3%), max.500 g na m2 Wymiary: min 220 mm x 305 mm po złożeniu, grzbiet (około +-5%) 5 mm Wykończenie: Powierzchnia laminowana z elementami naniesionymi techniką lakieru punktowego UV Nadruk: 4 kolory dwustronnie + folia dwustronna mat Projekt graficzny zgodny ze wzorem dostarczonym przez Zamawiającego (zał. nr 1 do SIWZ, ilustracja nr 2) 6. Roll-up, 3 sztuki: Materiał podstawy: aluminium, Materiał składanej konstrukcji: aluminium, wydruk na materiale winylowym Wymiary: 1000 mm x 2000 mm Kolorystyka: podstawa srebrna matowa Nadruk: projekt zgodny z wzorem (zał. do SIWZ nr 1, ilustracja nr 3) - 3 rodzaje nadruków - minimalna rozdzielczość nadruku 720 dpi - 4 kolory W komplecie futerał z uchwytami Gwarancja: min. 12 miesięcy (Wzór w zał. nr 1 do SIWZ, ilustracja nr 3) 7. Kalendarz trójdzielny na ścianę na rok 2009, 300 sztuk: Wymiary po rozłożeniu ok. 310 mm x 820 mm (+-5 %) Materiał: plecy kalendarza: karton jednostronnie kredowany min. 350 g na m2. Nadruk: offset z CMYK + lakier UV zgodny z wzorem (zał. do SIWZ nr 1, ilustracja nr 6) dostarczoną przez Zamawiającego Wykończenie: trzy oddzielne składki kalendarium (środkowe z imieninami), przesuwane okienko do zaznaczenia aktualnego dnia osadzone na prowadnicy z transparentnego tworzywa sztucznego Projekt: przednia część pleców kalendarza stanowiąca tło dla kalendarium zgodna z wzorem (zał. do SIWZ nr 1, ilustracja nr 6) 8. Kalendarz książkowy tygodniowy na rok 2009, 300 sztuk: Format: 150 mm x 210 mm, (+-20 mm) Papier stronic o gramaturze min. 80 g na m2, max. 100 g na m2 Kalendarium: PL, GB, D, RUS, imieniny i święta, cały tydzień na dwóch przeciwległych stronach, kolor papieru kalendarium biały Okładka: skóra naturalna lub ekoskóra, kolor okładki pomarańczowy Wykończenie: wycięte registry, atlas z mapami (pełny kolor), kapitałka, część informacyjna, ozdobne obszycie po obwodzie okładki, notes teleadresowy zintegrowany z kalendarzem Logo: POKL oraz UE z odwołaniem do Europejskiego Funduszu Społecznego wytłoczone na przedniej części okładki, dokładne miejsce umieszczenia logo do ustalenia z Zamawiającym 9. Kalendarz książkowy dzienny na rok 2009, 400 sztuk: Format: 170 mm x 240 mm, (+-20 mm) Papier stronic o gramaturze min. 80 g na m2, max 100 g na m2 Kalendarium: PL, GB, D, RUS, imieniny i święta na jednej stronie - jeden dzień, sobota/niedziela na jednej stronie, kolor papieru kalendarium: biały Okładka: skóra naturalna lub ekoskóra, , kolor pomarańczowy Wykończenie: wycięte registry, atlas z mapami (pełny kolor), kapitałka, część informacyjna, ozdobne obszycie po obwodzie okładki, notes teleadresowy zintegrowany z kalendarzem Logo: POKL oraz UE z odwołaniem do Europejskiego Funduszu Społecznego wytłoczone na przedniej części okładki, dokładne miejsce umieszczenia logo do ustalenia z Zamawiającym 10. Kalendarz książkowy tygodniowy kieszonkowy na rok 2009, 400 sztuk: Format: 90 mm x 160 mm, (+- 20 mm) Papier stronic o gramaturze min. 80 g na m2, max 100 g na m2 Kalendarium: PL, GB, D, RUS, imieniny i święta, cały tydzień na dwóch przeciwległych stronach, kolor papieru kalendarium biały Okładka: skóra naturalna lub ekoskóra, kolor pomarańczowy Wykończenie: wycięte registry, atlas z mapami (pełny kolor), kapitałka, część informacyjna, ozdobne obszycie po obwodzie okładki, notes teleadresowy zintegrowany kalendarzem Logo: POKL oraz UE z odwołaniem do Europejskiego Funduszu Społecznego wytłoczone na przedniej części okładki, dokładne miejsce umieszczenia logo do ustalenia z Zamawiającym 11. Kalendarz dzienny na rok 2009 A4 (skóra), 50 sztuk: Format: (około +- 5%) 210 mm x 265 mm Układ: dzienny - 1 dzień na 1 stronie (sobota-niedziela na jednej stronie) Papier stronic o gramaturze min. 80g na m2 max 100 g na m2 Kalendarium: PL , GB, D, RUS, imieniny i święta, wschody i zachody słońca, atlas z mapami, część informacyjna, skrócony kalendarz 2008, 2009, 2010, skorowidz zintegrowany z blokiem kalendarza Wykończenie: bok szyty oraz klejony, kapitałka, okładka: skóra naturalna w kolorze bordowym lub granatowym, lub ciemnobrązowym, registry, złocone brzegi stronic kalendarza Pakowany jednostkowo w kartonowe pudełko Logo POKL i UE z odwołaniem do Europejskiego Funduszu Społecznego wytłoczone na przedniej okładce. Miejsce tłoczenia do ustalenia z Zamawiającym 12. Notes (typu post-it), 800 sztuk: Papier: o gramaturze min 80 g na m2, max. 100 g na m2, kolor pomarańczowy Wymiary: (około +- 5%) 75 mm x 75 mm Logo monochromatyczne POKL i UE z odwołaniem do Europejskiego Funduszu Społecznego umieszczone na każdej kartce naniesione techniką druku offsetowego, jeden kolor, jednostronnie Adres strony internetowej umieszczony na każdej kartce (kapitalludzki.gov.pl) naniesione techniką druku offsetowego, jeden kolor, jednostronnie Liczba kartek w notesie: 50 Pakowane: każdy notes pakowany w folię, zbiorczo w kartony 13. Pamięć (pendrive) USB, 200 sztuk: Obudowa - aluminium lub stal nierdzewna, pamięć typu flashdrive: min. 1024MB. Interfejs USB 2.0 zgodna z USB1.1, odczyt min. 15MB na s, zapis min. 9MB na s. Wymiary: (około +- 10 %) 62 x 17 x 8 mm Wyposażenie: dioda typu LED sygnalizującą aktywność, dołączona smycz do zawieszenia na szyi, skuwka zabezpieczająca wtyczkę USB Logo POKL oraz UE z odwołaniem do Europejskiego Funduszu Społecznego + adres strony internetowej (kapitalludzki.gov.pl) naniesione metodą grawerunku laserowego, wielkość logo i umiejscowienie do uzgodnienia z Zamawiającym Gwarancja: min. 12 miesięcy od daty odbioru artykułu przez Zamawiającego. 14. Zegar ścienny, 100 sztuk: Materiał obudowy zegara: tworzywo sztuczne Wykończenie obudowy zegara: stal nierdzewna lub aluminium Cyferblat liczbowy, tło cyferblatu metaliczne lub pomarańczowe lub białe lub czarne cyfry czytelne z odległości do 3 m., kolor cyfr w przypadku białego tła cyferblatu - czarny, w przypadku czarnego, metalicznego lub pomarańczowego tła cyferblatu, kolor cyfr biały, podziałka minutowa, wskazówka sekundowa Średnica cyferblatu min. 20 cm, max. 50 cm. Mechanizm kwarcowy zasilany bateriowo Na odwrocie zegara uchwyt umożliwiający powieszenie zegara na ścianie Logo monochromatyczne POKL + adres strony internetowej (kapitalludzki.gov.pl) umieszczone na cyferblacie pod gniazdem wskazówek w technice sitodruk, 1 kolor 15. Tabliczka informacyjna, 400 sztuk: Wymiary: wys. 150 mm, szer. 210 mm Materiał: płyta plexi bezbarwna, grubość: min. 5 mm, max.10 mm Nadruk: kolorowy, nietransparentny od strony pleców tabliczki, lico tabliczki zabezpieczone folią przed zarysowaniem - folia usuwalna po montażu tabliczki, zamocowanie samoprzylepne na kołeczkach dystansowych gwarantujące odstęp tabliczki od podłoża po montażu min.5 mm max. 10 mm Projekt graficzny zgodny z wzorem (zał. nr 1 do SIWZ, ilustracja nr 4) 16. Filiżanka ze spodkiem, 100 sztuk: Materiał: porcelana, pojemność filiżanki: min. 250 ml, max 300 ml Ścianka naczynia transparentna (przepuszczająca światło) Rzut poziomy spodka i filiżanki okrągły Wykończenie: uszko ozdobne, kolor filiżanki i spodka biały z połyskiem, w podstawce wgłębienie pod filiżanką, filiżanka umieszczona w tekturowym ozdobnym pudełku, wyściełanym tkaniną Logo UE z odwołaniem do Europejskiego Funduszu Społecznego naniesione na środkową część spodka oraz na filiżankę metodą sitodruku lub tampondruku, adres strony internetowej (kapitalludzki.gov.pl) naniesiony na filiżankę wzdłuż górnej krawędzi naczynia od wewnątrz, dokładna kolorystyka i umiejscowienie nadruków do uzgodnienia z Zamawiającym 17. Koszulka polo, 324 sztuki: Materiał: bawełna min.210 g na m2 (+- 3%) Wymiary: Damskie: 60 x S, 60 x M, 60 x L; 6 x XL; 6 x XXL Męskie: 60 x M, 60 x L; 6 x XL; 6 x XXL Kolorystyka koszulek: biała, czarna, pomarańczowa (dostawa w trzech kolorystykach, w równych ilościach w ramach każdego rozmiaru) Wykończenie: krój męski - kołnierzyk oraz ściągacze rękawków wykończone dwoma paseczkami, zapięcie na 2 lub 3 guziki, krój damski - paseczki niewymagane, dekolt bez guzików Pakowane jednostkowo: opakowanie foliowe, pakowanie zbiorcze - karton Logo monochromatyczne POKL oraz adres strony (kapitalludzki.gov.pl) naniesione metodą haftu, (kolorystyka oraz rozmieszczenie do uzgodnienia z Zamawiającym) 18. Parasol składany, 200 sztuk: Materiał: nylonowa korona, aluminiowy składany stelaż, metalowy lub aluminiowy czubek i uchwyt Wymiary: średnica parasola po rozłożeniu min. 850 mm Wykończenie: etui nylonowe w kolorze korony parasola Kolorystyka korony: pomarańczowa i granatowa (w jednakowych ilościach po 100 szt.) Logo monochromatyczne POKL i UE z odwołaniem do Europejskiego Funduszu Społecznego + adres strony internetowej (kapitalludzki.gov.pl) naniesione metodą sitodruku lub inna właściwą na koronę parasola 19. Parasol jednoczęściowy, 200 sztuk: Materiał: nylonowa korona, aluminiowy stelaż lub z włókna szklanego Wymiary: średnica parasola po rozłożeniu min. 100 cm Wykończenie: rączka wykończona pianką z tworzywa sztucznego w kolorze czarnym lub grafitowym, czubek stalowy, aluminiowy lub z włókna szklanego, etui nylonowe w kolorze korony, druty stelażu parasola podwójne Kolorystyka korony parasola: pomarańczowa i grafitowa (po 100 szt. z każdego koloru) Logo monochromatyczne POKL i UE z odwołaniem do Europejskiego Funduszu Społecznego + adres strony internetowej (kapitalludzki.gov.pl) naniesione metodą sitodruku lub inną właściwą na koronę parasola 20. Wizytownik, 150 sztuk: Materiał: imitacja skóry, przekładki plastykowe, na co najmniej 72 wizytówki Wymiary (około +- 10%): 230 mm x 125 mm x 10 mm Kolorystyka: grafitowa, czarna lub pomarańczowa Wykończenie: przekładka po trzy przegródki na wizytówki, rogi lekko zaokrąglone, ozdobne obszycie brzegu okładki Logo POKL i UE z odwołaniem do Europejskiego Funduszu Społecznego wytłoczone na przedniej stronie okładki 21. Długopis plus cienkopis (zestaw), 150 sztuk: Materiał: stal nierdzewna lub aluminium Wymiary pudełka: pudełko kartonowe lub aluminiowe ozdobne o wymiarach: (około +- 10 %) 164 mm x 59 mm x 21 mm Wykończenie przyborów piśmiennych: końcówka dolna przykręcana, uchwyt mocujący, wkład cienko piszący o grubości linii min.0,5 mm, max.0,7 m w kolorze niebieskim lub czarnym w zestawie długopis oraz cienkopis Kolorystyka przyborów: srebrna metaliczna lub czarna metaliczna Logo POKL oraz UE z odwołaniem do Europejskiego Funduszu Społecznego + adres strony internetowej (kapitalludzki.gov.pl) naniesione metodą grawerunku laserowego 22. Wskaźnik do prezentacji z długopisem, 400 sztuk: Materiał: stal nierdzewna lub aluminium Wymiary pudełka (około +- 10%): 178 mm x 35 mm x 20 mm Wykończenie: końcówka dolna przykręcana, uchwyt mocujący, wkład cienko piszący w kolorze niebieskim lub czarnym, wskaźnik laserowy włączany przyciskiem umieszonym na korpusie wskaźnika Kolorystyka: srebrna matowa lub czarna matowa Pakowanie jednostkowe, baterie w komplecie Logo POKL oraz UE z odwołaniem do Europejskiego Funduszu Społecznego naniesione metodą grawerunku laserowego na pokrywę pudełka, adres strony internetowej (kapitalludzki.gov.pl) naniesione na długopis metodą grawerunku laserowego 23. Walizka na wyjazdy służbowe, 100 sztuk: Materiał: poliester EVA Wymiary (około +-10 %): 600 mm x 350 mm x 200 mm Wykończenie: kolor czarny lub szary lub granatowy, stelaż, kółka pokryte gumą, wygodna i stabilna górna rączka, komora główna zamykana na zamek błyskawiczny, prowadnice rączki aluminiowe lub stalowe, (duża praktyczna kieszeń przednia zamykana na zamek błyskawiczny z całkowitą organizacją wnętrza: miejsce np. na wizytówki + długopisy, PDA + telefon komórkowy, klucze oraz inne akcesoria w oddzielnej zamykanej na suwak kieszeni), w komplecie zawieszka adresowa Logo monochromatyczne POKL oraz UE z odwołaniem do Europejskiego Funduszu Społecznego + adres strony internetowej (kapitalludzki.gov.pl) naniesione na walizkę w technice sitodruku lub tampondruku 24. Torba konferencyjna na dokumenty, 100 sztuk: Materiał: poliester Wymiary: (około +-5%) 43 x 35 x 5,5 cm Kolorystyka: czarna lub grafitowa Wymiary: umożliwiające przechowywanie wewnątrz torby notebooka o rozdzielczości ekranu min. 15 cali, min. dwukomorowa, główna komora zamykana na zamek błyskawiczny, mniejsze komory zamykane na zamek błyskawiczny lub zatrzask, wygodne aluminiowe uchwyty do noszenia w ręku, pasek naramienny Logo monochromatyczne POKL oraz UE z odwołaniem do Europejskiego Funduszu Społecznego + adres strony internetowej (kapitalludzki.gov.pl) naniesione na torbę w technice sitodruku lub tampondruku 25. Zakładka do książki, 400 sztuk: Materiał: papier gramatura min. 300g na m2, laminowany z elementami naniesionymi techniką lakieru punktowego UV Wymiary (około +- 5 %): 66 mm x 34 mm Nadruk kolorowy w technice offsetowej, awers: zgodny ze wzorem dostarczonym przez Zamawiającego, rewers: skrócony kalendarz na 2009 rok w polskiej wersji językowej, pełny kolor 26. Podstawka pod kubek, 798 sztuk: Materiał: korek lub płyta pilśniowa jednostronnie laminowana Wymiary (około +- 5 %): 90 mm x 90 mm x 3 mm Wykończenie: powlekana folią, błyszcząca, rogi zaokrąglone, koncepcja graficzna zgodna ze wzorem dostarczonym przez Zamawiającego naniesiona metodą sitodruku lub offsetową, pakowane po 6 sztuk w tekturowe pudełko 27. Koc polarowy w etui, 100 sztuk: Materiał: poliester typu polar o gramaturze min. 300 g na m2 Kolorystyka: pomarańczowa + inny kolor Wymiary minimum: 180 cm x 120 cm, maximum 200 x 200 cm Wykończenie: koc z polaru, wykończony ozdobnym szwem, etui z poliestru lub poliestru typu polar w kolorze pomarańczowym Logo kolorowe POKL i UE z odwołaniem do Europejskiego Funduszu Społecznego naniesione na koc metodą haftu, logo POKL i UE z odwołaniem do Europejskiego Funduszu Społecznego w przypadku etui z poliestru naniesione metodą sitodruku, w przypadku etui z poliestru typu polar naniesione metodą haftu 28. Opaska odblaskowa, 500 sztuk: Materiał: folia odblaskowa, spód: materiał typu flock, blaszka samozatrzaskowa Wymiary (około +- 10 %): 340 mm x 30 mm Wykończenie: opaska odblaskowa samozaciskowa zalaminowana folią odblaskową Logo monochromatyczne POKL oraz UE z odwołaniem do Europejskiego Funduszu Społecznego + adres strony internetowej (kapitalludzki.gov.pl) naniesione metodą sitodruku 29. Kubek termoizolacyjny, 200 sztuk: Materiał: stal nierdzewna (kwasoodporna) Pojemność: min. 220 ml, max. 300 ml Rzut poziomy naczynia okrągły Wykończenie: uchwyt stabilnie połączony z kubkiem, podwójne ścianki naczynia Logo POKL i UE z odwołaniem do Europejskiego Funduszu Społecznego + adres strony internetowej (kapitalludzki.gov.pl) naniesione na kubek metodą grawerunku laserowego Pakowany jednostkowo w tekturowe pudełko, zbiorczo w pudełko kartonowe 30. Lampka do laptopa, 150 sztuk: Materiał: metal Wykończenie: lampka typu LED osadzona na elastycznej łabędziej szyi, lampka diodowa, trzy tryby oświetlenia (low, medium, maximum), zasilanie za pomocą złącza USB Kolorystyka: czarna matowa lub grafitowa metaliczna, obudowa diody typu LED - aluminiowa Pakowana jednostkowo Adres strony (kapitalludzki.gov.pl) naniesione na lampkę metodą sitodruku lub tampondruku (rozmieszczenie do uzgodnienia z Zamawiającym) 31. Etui na okulary, 100 sztuk: Materiał: aluminium Wymiary: (około +- 10 %) 150 x 49 x 25 mm Wykończenie: metaliczna powierzchnia zewnętrzna z wyściełanym wnętrzem, etui jednoczęściowe zamykane na zatrzask Logo POKL i UE z odwołaniem do Europejskiego Funduszu Społecznego + adres strony internetowej (kapitalludzki.gov.pl) naniesione techniką grawerunku laserowego lub sitodruku lub tampondruku 32. Torba biodegradowalna z wkładką usztywniającą dno, 500 sztuk: Materiał: 100% z polipropylenu Kolorystyka: pomarańczowa Wymiary: 315 mm x 345 mm x 75 mm, pojemność: 23 litry (+ - 5 %) Wykończenie: długość uchwytów (od miejsca mocowania) do 26 cm (+ - 3%) uchwyty umieszczone centralnie na górnych krawędziach torby Logo POKL i UE z odwołaniem do Europejskiego Funduszu Społecznego + adres strony internetowej (kapitalludzki.gov.pl) naniesione na torbę techniką sitodruku, kolor 1 + 1 (rozmieszczenie do uzgodnienia z Zamawiającym) Opakowanie zbiorcze: w karton 33. Herbatnik o smaku korzennym, 1000 sztuk: Smak: korzenny Wymiar ok. 90 x 45 mm (+- 10%) Termin przydatności do spożycia: min. 6 miesięcy od daty dostawy Adres strony internetowej (kapitalludzki.gov.pl): nadruk na opakowaniu jednostkowym: sitodruk lub offset, 1 kolor (rozmieszczenie do uzgodnienia z Zamawiającym) Opakowanie jednostkowe hermetyczne, zbiorcze: w karton, na kartonie winna być umieszczona informacja dotycząca przedmiotu i ilości sztuk w danym kartonie oraz data przydatności do spożycia 34. Cukierek krówka, 2500 sztuk: Smak: mleczny, konsystencja: krucha Waga cukierka: ok. 12g (+- 10 %) Wymiary cukierka: ok. 33 x 18 x 12 mm (+- 10 %) Termin przydatności: min. 6 miesięcy od daty dostawy Logo POKL i UE z odwołaniem do Europejskiego Funduszu Społecznego + adres strony internetowej (kapitalludzki.gov.pl) nadruk na opakowaniu jednostkowym (papierku): offset, 4 kolory, jednostronnie Pakowanie jednostkowe w papierek, zbiorcze w karton po 5 kg, na kartonie umieszczona data przydatności do spożycia 35. Zabawki choinkowe komplet, 50 sztuk: Materiał: drewno Wykończenie: komplet zawierający min. 5 szt. zabawek choinkowych wykonanych z lakierowanego drewna, każda zabawka zaopatrzona w uchwyt umożliwiający zawieszenie Opakowanie: pudełko tekturowe z okienkiem eksponującym zawartość Logo kolorowe POKL i UE z odwołaniem do Europejskiego Funduszu Społecznego + adres strony internetowej (kapitalludzki.gov.pl) naniesione techniką sitodruku na przednią część pudełka 36. Bombka świąteczna na stojaku, 50 sztuk: Materiał: szkło Wymiary: średnica bombki min. 120 mm, max. 200 mm Kształt: kulisty Wykończenie: powierzchnia gładka, matowa w kolorze pomarańczowym zaopatrzona w metalowy uchwyt do powieszenia, do bombki dołączony stojaczek z metalowego drutu umożliwiający zawieszenie bombki Logo kolorowe POKL i UE z odwołaniem do Europejskiego Funduszu Społecznego naniesione metodą sitodruku lub inną właściwą, 4 kolory, wielkość i umiejscowienie znaków logo do uzgodnienia z Zamawiającym Pakowane jednostkowo w kartonowe pudełko 37. Kartka świąteczna, 200 sztuk: Materiał okładki: papier ozdobny o gramaturze min. 300 g na m2, materiał wkładki: papier ozdobny o fakturze kalki technicznej Wymiary: (około +- 10 %) 135 mm x 135 mm Wykończenie: okładka karty wykonana z papieru ozdobnego metalizowanego, motyw dekoracyjny związany ze świętami Bożego Narodzenia wycięty laserowo na przedniej stronie zewnętrznej warstwy kartki, kartka składana, z grzbietem po lewej stronie, złożona z dwóch warstw papieru ozdobnego - wewnętrznej (wkładki) i zewnętrznej w odmiennym kolorze Koperta pasująca wymiarami do kartki w komplecie Forma i treść wewnętrznej wkładki z życzeniami do uzgodnienia z Zamawiającym, Wydruk kolorowy w technice cyfrowej z CMYK Znaki logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz Unii Europejskiej z odwołaniem do Europejskiego Funduszu Społecznego muszą zostać naniesione na produkty zgodnie z zasadami określonymi w Księdze znaku Narodowej Strategii Spójności oraz w Wytycznych dotyczących oznaczania projektów w ramach POKL Do oferty należy dołączyć próbki wszystkich wymienionych w Tabeli nr 1 produktów. W przypadku pozycji nr 17 - należy przedstawić po jednej próbce w wersji damskiej i męskiej w każdym kolorze (białym, czarnym i pomarańczowym), natomiast w przypadku pozycji nr 3, 4, 5, 6, 7, 12, 15, 25, 26, 37, Zamawiający dopuszcza przedłożenie w ramach próbek produkty posiadające jedynie cechy i parametry zawarte w Tabeli nr 1 - przykładowo teczka kartonowa z pozycji nr 5 Tabeli nr 1 musi jedynie obrazować gatunek papieru, technikę nadruku, wymiary oraz formy wykończenia zgodne z wymaganiami Zamawiającego zawartymi w Tabeli nr 1. Zamawiający dokona oceny wszystkich dostarczonych próbek danego produktu pod względem zgodności z wymaganiami określonymi w szczegółowym opisie technicznym zawartym w Tabeli nr 1. Nadruk logo POKL, UE z odwołaniem do Europejskiego Funduszu Społecznego nie jest konieczny w przypadku próbek. Próbki przedstawione do oceny mają natomiast mieć jakikolwiek nadruk, naniesiony tą samą metodą, która będzie zastosowana przy umieszczaniu logo POKL oraz UE z odwołaniem do Europejskiego Funduszu Społecznego. Dostarczone próbki muszą odpowiadać wymaganiom określonym przez Zamawiającego w Tabeli nr 1. Na etapie realizacji umowy Wykonawca dostarczy produkt, wybrany przez Zamawiającego zgodny z przedstawionymi próbkami. Jakość wykonania produktu uznana będzie za należytą, jeśli będzie nie gorsza od egzemplarza wzorcowego przedstawionego w ofercie. Zadania Wykonawcy na etapie realizacji umowy Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania materiałów informacyjno-promocyjnych dotyczących Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki wymienionych w Tabeli nr 1 z zachowaniem należytej staranności, w tym do wykonania następujących czynności związanych z wykonaniem usługi: a) Wykonawca na etapie realizacji umowy zobowiązany jest do przygotowania kompletu wizualizacji obrazujących koncepcję, sposób rozmieszczenia, parametry wielkościowe oraz proporcje logo POKL i UE na poszczególnych artykułach będących przedmiotem zamówienia i do dostarczenia ich Zamawiającemu do akceptacji w ciągu max. 14 dni roboczych od dnia zawarcia umowy. b) Zamawiający dokona oceny wizualizacji w ciągu 2 dni roboczych od daty ich dostarczenia. W momencie akceptacji danej wizualizacji Wykonawca rozpoczyna produkcję artykułu przedstawionego na wizualizacji. c) Wizualizacje, które nie uzyskają akceptacji Zamawiającego zostaną poprawione przez Wykonawcę zgodnie z sugestiami Zamawiającego w ciągu 2 dni roboczych i dostarczone do Zamawiającego do ponownej akceptacji. d) Wykonawca po podpisaniu umowy w ramach zamówienia zobowiązany jest do wytworzenia poszczególnych artykułów stanowiących przedmiot zamówienia zgodnie z terminami zawartymi w umowie. W przypadku produktów z pozycji 3, 4, 5, 6, 7, 15 Tabeli nr 1 w oparciu o wzory zawarte w zał. nr 1 do SIWZ - Wzory..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00 - Materiały reklamowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: NIe wymagane.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 ustawy. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych przez Wykonawcę do oferty..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków stawianych Wykonawcom przez Zamawiającego, Wykonawca złoży następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) wypełniony i podpisany formularz - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określonych przepisami art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 - zał. Nr 3 do SIWZ; c) wypełniony i podpisany formularz - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określonych przepisami art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, tj. o braku podstaw do wykluczenia z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - zał. Nr 4 do SIWZ; 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wymagane jest złożenie: 1) dokumentu, którym Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (oryginał lub kopia notarialnie poświadczona za zgodność z oryginałem). Jeżeli oferta Wykonawców zostanie wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, 2) dokumentu, o którym mowa w ust. 1 lit. a oraz lit. c przez każdego z tych Wykonawców, 3) pozostałych dokumentów, o których mowa w ust. 1, wspólnie dla wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną. 3. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1) zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1 lit. a składa, w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) dokumenty, o których mowa w ust. 3 pkt 1) muszą być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 3 pkt 1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Postanowienia ust. 3 pkt 2) stosuje się odpowiednio.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpips.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego, ul. Nowogrodzka 1/3/5, Warszawa, pokój nr 314, budynek A, III piętro.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.10.2008 godzina 12:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego w Warszawie, ul Nowogrodzka 1/3/5, Kancelaria Ogólna, budynek B (wejście od ul. Nowogrodzkiej 5.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie współfinansowane ze środków EFS w ramach PO KL..
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- sukcesywna dostawa i wykonanie materiałów promocyjnych na potrzeby NIW-CRSO
- Ekspertyza na temat wymagań Prezesa PAA odnośnie programu monitoringu lokalnego wokół obiektów I i II kategorii zagrożeń, w tym elektrowni jądrowych (do zaleceń organizacyjnych i technicznych)
- Usługa usunięcia pozostałości, w tym środków chemicznych, po zabiegach dezynsekcji, deratyzacji w pokojach mieszkalnych (segmentach) w domach studenckich na Os. "Przyjaźń" w Warszawie.
- Opracowanie dokumentacji projektowej i na jej podstawie wykonanie robót budowalnych polegających na wymianie wyeksploatowanych kabli oświetlenia ulicznego przy ul. Wilanowskiej na odcinku od ul. Pu...
- Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego i oprogramowania na potrzeby własne Samodzielnego Zespołu Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Praga Południe, ul. Krypska 39, Warszawa
- Wykonanie Systemu Sygnalizacji Włamania i Napadu spełniającego obowiązujące normy dla ochrony informacji niejawnych
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie oraz dostawa gadżetów na potrzeby Fundacji Orły Sportu.
- "Dostawa materiałów reklamowych z nadrukiem dla Centrum Współpracy Międzynarodowej, w tym w ramach projektu Erasmus+"
- Dostawa materiałów reklamowych i gadżetów związanych z promocją Uczelni dla potrzeb jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie.
- Wykonanie i dostawa materiałów promocyjno-reklamowych
- Dostawa materiałów konferencyjnych i promocyjnych na potrzeby jednostek Politechniki Lubelskiej z podziałem na części
- USŁUGA WYKONANIA ORAZ DOSTAWA MATERIAŁÓW PROMOCYJNYCH (10 ZADAŃ)
więcej: Materiały reklamowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.